Może usterki które już zaliczyłem tj. ........:
1. Wymiana podsufitki (pomimo przechwałek o 10-o stopniowym systemie kontroli jakości wydali mi samochód z efektem "testu skody" tzn. uszkodzona podsufitka .
2. Porysowana maskownica schowka dokładnie j.w.
3. Uszkodzenie syreny alarmu -wymiana na nową trwała UWAGA:1,5h- odkręceni dwóch nakrętek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..........., nie były tak wkurzające jak obsługa serwisująca z Bielska , która uważa że człowiek się dowartościowuje czekając na skurzanej kanapie i żłopiąc kawkę i arbatkę a goście udają że COŚ naprawiają .
Wnoszę o założenie strony oceniającej poziom usług i jakość usług wykonywanych przez salony obsługi .
Jutro sprawdzę MULTEXIM - dam znać jak było .
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Zaczęły się stuki w przednim zawieszeniu jadę do servisu .
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie -??????
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Po 14 000 zaczyna być głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jako takie osiągi tj. do 7l/100km przy bardzo spokojnej jeżdzie , każdy POWER kosztuje mnie ok 8l in PLUS