Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van Facelifting (48) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Psuje się wiele rzeczy. Klasyka to odpadający we wszystkich egzemplarzach przycisk hamulca ręcznego. Sam ręczny zwykle też nie trzyma. Łuszczy się metaliczna okleina na uchwytach drzwi od wewnątrz - kiepska imitacja metalu, której już lepiej żeby wcale nie było. Awarie podświetlenia tablicy rejestracyjnej, przepalające się żarówki w światłach pozycyjnych, czy żarówka trzeciego stopu to standard - po prostu wlewa się tam woda. Zadziwia też...
4,0
~Maciej B
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Właściwie to OK - jak porównam z PASSATEM (oj to była skarbonka. Ale w jednym z komentarzy było coś o tarczach hamulcowych. No i tutaj jest coś na rzeczy. U mie też zaczęły bić podczas łagodnego hamowania. Drganie wyraźnie przenosiły się na kierownicę. Serwis ma wtedy jedną gadkę - "pewnie były rozgrzane i w kontakcie z wodą...". Szczerze mówiąc, to jak słyszę takie pierdoły... to mnie krew zalewa. Tzn. że nie wolno używać samochodu w czasie...
5,0
~Karol
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Mam egzemplarz, który w rodzinie jeździ od chwili kupna w polskim salonie, więc wiem co się działo z nim przez 8 lat i 120 000 km przebiegu. jedynymi usterkami były: 1/ radio Sony z 2010 r., które ma fabryczną wadę (tylko ten rocznik) ze strzelaniem w głośnikach, 2/ linka klapy silnika, która się zapiekła (usterka standardowa w Mondeo i S-Maxach), 3/ przerdzewiał tłumik, tuż za gruszką tłumiącą. Polecam wymienić na lepszy oryginał w ASO...
1,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Zawsze jest jakaś usterka. Z ciekawszych wymieniłbym: pękające zapinki pasów bezpieczeństwa - tak, serio nawet tak podstawowy element się tu psuje, czego w żadnym innym aucie nie widziałem. Szybko odpadło wyciszenie pod maską, podobnie jak osłona pod silnikiem. Przepalają się żarówki, skacze napięcie. Raz na jakiś czas nie zamyka się bagażnik, trzeba wymienić wtedy zamek wraz z przyciskiem, za dwa lata jest to samo od nowa. W fotelu kierowcy...
1,0
~Arain
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
W tydzień po odbiorze do wymiany rączka od ręcznego - w autach na wystawie to samo - dosłownie rozpadają się w rękach. Dodatkowo badziewnie wykonana i zamocowana obudowa lusterka która co czyszczenie szyby spada - dodatkowo piękny inaczej czarny kabel wystający z podsufitki- wędruje do lusterka - naprawdę bardzo kiepsko to wygląda... Wycieraczki w trybie auto mają tendencję do \'zawisania\' wysoko poniżej normalnego poziomu i opadają kiedy...
5,0
~Tomasz
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Napewno wahacze tył to jedna z częstszych awarii , wielowachaczowy system daje komfort lecz zużywa wkładki amortyzatora (łatwe w wymianie jak ktoś ma podstawowe pojęcie o mechanice) unikał bym wersji z pneumatyką z tyłu gdyż cena powala..
4,0
~darekpp
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Drobnych usterek nie było wiele. Jeszcze na gwarancji jakiś tam zawór dwa razy był wymieniany, rozklejona przednia szyba wymieniona w ramach gwarancji, wentylator od nawiewu odmówił posłuszeństwa po 160 tys., termostat po 180 tys.,
3,0
~RAFAŁ
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
stukająca obudowa filtra powietrza,wymiana listwy pseudo chromowanej na tylnej klapie bagażnika,radio na włączonych światłach ledowych charczy,lewarek zmiany biegów trzeszczy. Na szczęście wszystko usunięte na gwarancji.
5,0
~mr.jerry
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
poza schodzącym "amelinum" z wewnętrznych uchwytów od przednich drzwi - nic się nie dzieje ;) a nakładki uchwytów łatwo ściągnąć i polakierować - spray chromowy kupicie w każdym markcie ;)
4,0
~Grzesfire
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Nic się nie działo z samochodem. Czasami czujniki ciśnienia w oponach trochę wariowały, ale to chyba normalne po zmianie kół i ewentualnie gwałtownych zmianach warunków atmosferycznych, czy obciążenia auta.
Ford S-Max I Van Facelifting