Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van Facelifting (51) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Drogie są części oryginalne, a zamienniki bardzo często mają słabą jakość. Dość drogie są opony, zwłaszcza jeśli auto jest na alufelgach, a przy tym przez ciężar i wiecznie źle ustawioną zbieżność opony wytrzymują bardzo krótko w stosunku do innych aut. Codzienne usterki są normalką. A to nie otwierają się któreś drzwi, a to skacze napięcie i mrygają światła mijania, a to znowu nie chce domknąć się bagażnik. Diesel niestety ma dość drogi...
2,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
No i niestety gorzka prawda: Auto generuje duże koszty utrzymania. Zużycie paliwa jest niskie, ale to właściwie koniec dobrych wiadomości. Dość drogie jest serwisowanie zawieszenia. Problemów przysparza silnik i jego osprzęt (filtr dpf), ale pod uwagę trzeba brać np. koszt opon, które muszą być z oznaczeniem XL, a zużywają się dużo szybciej niż w kompakcie ze względu na masę auta i stałe problemy ze zbieżnością.
4,0
~Maciej B
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
dobrze. bo porównywalnie z poprzednim autem (Passat 2,0 tdi dsg 170 km) a przecież, jest chyba o prawie 200kg cięższy. Ale spalania z raportów spalania auto centrum nie osiągnąłem. Realne wyniki to ok. 7,5 do 8,5 l/100km maksymalnego średniego spalania i jakieś ok. 7,0 l w trasie. Wartości poniżej 6 l są dla mnie jakieś nieosiągalne. Dodam, że jeżdżę raczej spokojnie (może nawet barzdzo spokojnie)
3,0
~szejk
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Przy zdrowym rozsądku i odrzuceniu bujd producenta (a właściwie unijnych norm)trzeba założyć 10-12 l średniego spalania. Na trasie przy ślimaczej jeździe da się zejść do 7.5 l ale normalnie jest to 8-9 l. Miasto to 12-14 l. Jazda autostradowa 160 km/h to spalanie rzędu 11 l. Większość pewnie powie, że to dużo. Zapewne Ci, którzy nie mieli dużego gabarytowo samochodu (duże opory czołowe)z mocną benzyną.
4,0
~Chlorek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
No nie jest to autko ważące 800 kg i spalające 2-3 l/100 km. Po 4 tys. km spalanie mam 7,5 l / 100 km, przy jeździe w 2/3 na trasie i 1/3 w mieście (na trasie prędkości dochodzą do 160-170 km/h). 70 litrowy zbiornik przy oszczędnej jeździe starzy na przeszło 1000 km jazdy. Ceny przeglądów i części nie odbiegają znacząco od kompaktowych aut, są ciutke wyższe.
4,0
~Ad007
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Wiadomo, duży samochód z dużym benzynowym silnikiem chce pić. W ostatnim miesiącu zrobiłem nim 6,5 tysiąca kilometrów to ogólne średnie spalanie określiłbym na około 11 litrów. Jazda bardzo żwawa, często na trybie S, autostrady - prędkości >200km/h. Aczkolwiek tak duży samochód, z takim silnikiem=przyjemność z jazdy ogromna. POLECAM :)
4,0
~Paweł
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Ze zużyciem paliwa wiadomo: ile wlejesz tyle spali. Zależnie od nastroju kierowcy raz więcej raz mniej. Ceny przeglądów nie odbiegaja od innych modeli popularnych marek. Przeglądw ASO po 80 tys. (w poprzednim S-Maxie) z dodatkowo wymianą tarczy i klocków z przodu i klocków z tyłu jakieś 2 tys.
1,0
~Marcin
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Koszty no więc tak auto bardzo drogie, w ciągu roku wypompowało mi budżet jakieś 25 tyś zł dramat obecnie nie wkładam ani złotówki...prawdopodobnie sprzedam jako uszkodzone .. bo ciągle jakieś mechaniczne perpetkię prawdopodobnie taki mi się trafił od bandyty z nysy egzemplarz
3,0
~woj18a
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Niestety trochę pali, ale to nie wszystko, moim zdaniem za wysokie koszty serwisowania. Bardzo drogie przeglądy w ASO, zwłaszcza w Bemo Poznań, wymagające napraw co 60000 km tylne zawieszenie, wymaga wymiany oleju w automacie co 60000 km koszt ponad 900zł w ASO.
4,0
~darekpp
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Mało pali jak na tak duże auto. Rekord to 4,5 po przejechaniu 175 km - jazda była eco, na trasie gdyż dostałem ciekawego audiobooka :) Serwis nie jest drogi choć dużo oleju wchodzi do silnika bo aż 5,5 dm3. Tarcze, klocki,- ceny akceptowalne.
Ford S-Max I Van Facelifting