Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van Facelifting (52) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Siła wspomagania jest odpowiednia, kierowca nie ma poczucia że jedzie autobusem, ale normalnym samochodem. Tłumienie jest bardzo dobre, ale jednocześnie auto pewnie trzyma się drogi. Trwałość jest jednak zdecydowanie poniżej przeciętnej i zawieszenie rzadko jest 100% sprawne. Siada zbieżność - trzeba ją sprawdzać co roku. Wielowahaczowe zawieszenie z tyłu generuje spore koszty. Z przodu jest taniej. Za to padają jak muchy osłony przegubów i...
5,0
~Karol
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Już w 2010 roku Ford do Mondeo i S-Maxa robił bardzo dobre, ale to BARDZO DOBRE zawieszenia, idealne do polskich dróg. Jeździłem Focusem z 2015 roku i te zawieszenia jeszcze wyżej postawiły poprzeczkę. Tutaj, przy takiej masie, jest naprawdę świetnie, wybiera ładnie i tłumi też super. Zawieszenie Forda zawsze będę chwalił. Do tego bardzo dobrze prowadzi się na drodze, nie ma nic do zarzucenia. Jedynie auto jest podatne na podmuchy wiatru z...
4,0
~stalot
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Jak na vana to naprawdę b.dobrze, ale opinie że jeździ się tym jak osobówka to są bajki. Mazda świetnie trzymała się drogi na zakrętach i to była przyjemność z jazdy, wspomniane Volvo też niczego sobie, a Ford po prostu poprawnie bez emocji. Zimą jeżdżę na 16-kach i na autostradzie przy obciążeniu pełnym kiepścutko - potrafi zarzucić, latem zaś na 18-kach i wtedy dopiero trzyma się drogi jak przyklejony (okupione to co prawda komfortem -...
5,0
~mangomel
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratec 145KM 107kW
Prowadzi sie lepiej niż konkurencja, ale zawieszenie jest nastawione na komfort. Auto się nie przechyla, ale nie jest to jakiś cud. Auto nie wymaga dużych korekt toru jazdy, posłusznie skręca i nie trzepie pasażerami. Jedynie tył na progach lubi nieco zanurkować. Układ kierowniczy nie za mocno wspomagany, precyzyjny, auto reaguje od razu, chociaż nie agresywnie. Brakuje nieco pewności przy szybkiej jeździe w ciasnych zakrętach. Ale na codzień...
4,0
~AREK
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Duży plus za stabilność - nie wynosi z zakrętów. Na felgach 17-kach jak przyspawany do drogi. Jednak na 16-kach czuło się dużo lepsze panowanie nad samochodem. Bardzo niemiłym jednak efektem zawieszenia tylnego są stuki na dołkach - jakby nie było amortyzatora. To dla mnie największa wada tego auta.Vw Sharanem lub Sienną jeździłem jak na kanapie. Tutaj mi tego brakuje. No ale jest to podobno auto z zacięciem sportowym. Krótko mówiąc...
4,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Układ jezdny daje przyjemność z jazdy, tłumi dziury dość dobrze - dobrze jak na auto segmenty C a nie jak na Vana. Niestety zwłaszcza progi zwalniające, pokonywane z małą prędkością powodują wyskakiwanie "tyłka" w powietrze, co podoba się dzieciom, ale dorosłym siedzącym z tyłu już niekoniecznie. Niestety na naszych drogach zawieszenie ma strasznie niską trwałość. Realnie co 50 tys. km potrzebny jest niemały "remont".
5,0
~Maciej B
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Tutaj pełne (pozytywne) zaskoczenie. Prowadzi się naprawdę dobrze. Oczywiście jest to auto wysokie, więc w ciasnych zakrętach trochę zamiata lusterkami, ale to nie wada, bo inaczej musiałby być ekstremalnie twardy. A tak zestrojenie jest pomiędzy komfortem a pewnością prowadzenia. Powinno być w ocenie takie 4,75 ale co tam!
5,0
~Kubek Sebek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
Przesiadając się z Accorda, przez pierwsze kilkaset kilometrów musiałem się przyzwyczaić do pokonywania ostrych zakrętów z inną (niższą) prędkością. Po kilku dniach super. Trzyma się świetnie drogi, zawieszenie (mam koła 18) bardzo ciche. Nic nie tłucze, nic nie dobija. Wielki szacunek Fordowi.
4,0
~las
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Świetne prowadzenie, ale w zimie warto zainwestować w b. dobre gumy. Z uwagi na moc i masę bardzo szybko traci przyczepność. Być może ta przypadłość jest aż nadto wyostrzona bo zwykle poruszam się po górskich miejscowościach. Na nizinach nigdy problemu nie miałem.
4,0
~radmol
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Bez rewelacji. Dość duża buda i oponki 215/60/16 sprawiają, że auto trochę buja się na boki i włącza się ESP. Pewnie na 17 lub 18 lepiej to wygląda. Nie wiem jak jest w innych minivanach z prowadzeniem - jeśli gorzej to ja ich nie chcę:)
Ford S-Max I Van Facelifting