Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002 (69) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mazzi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Parkuje się lepiej niż autkami miejskimi. Wspomaganie jak marzenie, żadnego zmęczenia rąk. Na nasze bezdroża zawieszenie jest dobre i się nie psuje. Kolumny McPersona przy tym zawieszeniu to popierdułki. Po kilkudziesięciu tysiącach wybiją się gumy i wszystko się telepie. Zawieszenie wysokie i ładować można do oporu bo odbojniki przy tylnej osi i tak bardziej się nie ugną. Może ktoś ma uwagi do tylnego napędu? Ja nie , bo jest trwały a przy...
3,0
~Lunar
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Co do własności jezdnych. Auto słabo zachowuje się przy większych szybkościach tj. 120-130km/h. Ma za wysokie zawieszenie, nosi go. Zakręty też raczej mogłoby lepiej pokonywać. Awaryjność prawie wcale: dotąd 3 albo 4 wymiany końcówek drążków kier. wymiana ok 100 tys. tylnych amortyzatorów i chyba trochę na wyrost to było zrobione. Raz wymiana jakichś tulei z przodu koszt ok 120 zł. Poza tym nic.
3,0
~Jychu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Układ jezdny!!! Czy w polonezie on wystepuje, chyba tak. :) Jest maksymalnie prosty, jest tak prosty, że daje sie we znaki czasami. Ale za to jest doskonale przystosowany do naszych dróg. Samochód nurkuje podczas hamowania, giba się na boki w zakretach, na wybojach rzuca, ale za to uczy pokory, a w czasie naprawy zawieszenia uśmiechamy się patrzac na wydatki remontu.
3,0
~grzesliz@op.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
dość dobrze trzyma kierunek na wprost ale nie bardzo lubi gwałtowne ruchy kierownicą, niezłe hamulce lucasa. Ogólnie w gdy jedziemy tempem przeciętnego samochodu wszystko jest w porządku, doskonałym dodatkim jest wspomaganie kierownicy
2,0
~Bertone
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Podwozie to masakra. Na zakręcie w ogóle pochyla się silnie, ale po drobnych modyfikacjach układu jezdnego nie jest tak źle...Po prostu polski Lincoln :-) Duży plus za wspomaganie kierownicy, to przydatny dodatek.
2,0
~Aro...
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Auto totalnie czule na jakiekolwiek podmuchy wiatru. Resory piurowe to jakas pomyka. Trzeba sie przyzwyczaic do dziwnego kolysania. Pozatym mam wspomaganie. No ono dziala naprawde ok. Nawet w miejscu kierownica paluszkiem.
5,0
~pcquattro@tlen.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Zawieszenie jest miękkie i takie lubię. Jest odporne na polskie drogi. Po 7 latach do wymiany tylko końcówki drążków kierowniczych. Jedyna wada to ryzyko przy prędkości pow. 130 km/h. Wychyla się na szybko pokonywanych zakrętach.
4,0
~Thomasso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Po zamontowaniu stabilizatora na tylnej osi,oraz wymianie oryginalnych amortyzatorów na gazowo-olejowe,prowadznie Poloneza uległo diametralnej poprawie: autko bezproblemowo "wchodzi" w zakręty (nie przechyla się).
3,0
~Vela
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
To auto dla doświadczonych kierowców, których nic nie jest w stanie zaskoczyć. Na zakrętach kładzie się jak do snu mimo dobrych amortyzatorów. Atutem tylny napęd (przedni tylko dla dziewczynek).

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Y@rko
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Przy 150 się już frunie i lepiej nawet nie próbować ostrzejszego hamowania, ale to w końcu max fabryczny więc nie ma się czego czepiać. W granicach ograniczeń prędkości i na dobrych oponach nie ma co narzekać.
FSO Polonez Atu Plus