Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI (22) - Karoseria

Na liście zabraknie 1435 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Hubson
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Tu niestety, ale duży minus. Standardowo tylne nadkola rdzewieją same z siebie. Ciekawostka - pęknięty dach na zgrzewie pod ta czarna maskownica przy szybie czołowej. Klej do szyb pomógł, ale podsufitka zdążyła się zabrudzić. Po kupnie uszczelnienie bagażnika, gdzie tez woda znalazła miejsce na lanie się do środka. A i jeszcze nieszczelność objawiająca się kapaniem wody na nogi pasażera - jeszcze nie usunięta. Może trochę straszny opis, ale...
2,0
~były hondziarz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Rdza, rdza, rdza. Mimo mycia, woskowania, konserwacji podłogi to rdza była wszędzie - nadkola, progi, pas przedni, podszybie, maska (auto miało jedynie jedną mała stłuczkę). Z tego powodu sprzedałem to auto (nie poszło na złom, bo elementy nośne, czy kielichy były jeszcze zdrowe) i z bólem serca wybrałem inną markę. Woda ściekała chyba przez podszybie do środka pod dywanik kierowcy. Teraz czytam opinie o civicu IX gen i też już pojawiają się...
2,0
~Igor
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Kupiłem zadbany egzemplarz który był już wcześniej zabezpieczony, mimo garażowania auta i dbania, rdza wyszła i zaczyna się panoszyć w wielu miejscach, nadwozie i podwozie bez dobrego zabezpieczenia niestety rdzewieje na potęgę. Blacha wyjątkowo cienka, ugina się pod niewielkim obciążeniu, lakier również cienki.
3,0
~Marcin
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Auto potrafi rdzewieć, ale nie jest to aż taki poważny problem jak krążą powszechne legendy. Fakt nadkola zgniją, ale podłoga i progi będą zdrowe nawet w wieku 20 lat. Warunkiem jest to że auto nie naprawiał wczesniej pan Zenek w szopie. Takie Hondy łamią się w pół ze rdzy na samą myśl o zimie.
3,0
~Yunoki
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Karoseria to największa bolączka aut Japońskich (jak pewnie wszyscy wiedzą). Z roku na rok widzę jak powiększa się korozja na lewym tylnym nadkolu i pojawiają się pojedyncze bąbelki pod lakierem. Na drzwiach pasażera od strony wewnętrznej także (przynajmniej u mnie) znajduje się duży obszar skorodowany.
4,0
~MP
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Auto stoi pod chmurką więc 22letni lakier już swoje widział. Miejscami puchnie, cała maska i dach posiekane w drobne czarne dziury. Jeżeli jednak chodzi o korozję to egzemplarz jest idealny. Mam japońskie blachy i nie ma ani grama rdzy ani na nadkolach ani na podwoziu.
3,0
~olafyfafy
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Tylne nadkola i okolica progów z tyłu. To są elementy, które potrafią zaskoczyć z sezonu na sezon. W tak starym aucie wyskakują jak pryszcze u gimnazjalisty. poza tymi elementami zdrowo. Żadnych parchów na masce, dachu, tylnej klapie, drzwiach.
5,0
~Łukasz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Karoseria jest delikatna i bardzo podatna na wgniecenia i korozję, mój egzemplarz nie posiada rdzy, był garażowany i nadal jest. Kształt autka ponadczasowy, jeden z ładniejszych Civiców.
2,0
~hhhhhh
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Ruda to najlepsza przyjaciółka bez cienia wątpliwości. Robione progi, nadkola, podszybie, a po 22 latach od produkcji i podłoga nie wytrzymała.
2,0
~Qwaz
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Karoseria jest najsłabszym punktem tego auta. Jak się jej nie zabezpieczy raz a dobrze, to niestety proces trzeba ponawiać po każdym sezonie zimowym.
Honda Civic VI