Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI (861) - Silnik

Na liście zabraknie 596 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wojtek
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Mój Civic przyjechał z Niemiec ponad rok temu. Po doświadczeniach z rok młodszym Ranault Megane, które wiecznie się psuło, chciałem przesiąść się na mniej awaryjne auto i udało się:) Niestety początki użytkowania Civica nie były kolorowe. Po zakupie oczywiście zmieniłem pasek i olej. Przejechałem 1000 km i sprawdziłem poziom oleju - bagnet był praktycznie całkiem suchy. Trzeba było zmienić pierścienie olejowe, które ponoć były zapieczone, co...
5,0
~bardamu@op.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.8 16V 170KM 125kW
Silnik niesamowity, dlatego cena samochodu jest jeszcze raz taka jak wersji 1.4. Wspaniała elastyczność, przy normalnej jeździe piątkę włączam przy 45 km/h. Przyspieszenie: 1-60, 2-110, 3-160, 4-200, 5-nie sprawdzałem. Jednak odnoszę wrażenie (może mylne) że w dwie, trzy osoby moc znacząco spada :(. Jak ktoś nie znałby specyfiki tego silnika, to mógłby zapytać gdzie te 170 km? bo np. przyspieszając na 5 biegu od 90 km/h to jest normalne auto....
5,0
~rysiek
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
korzystając z opinii kierowców, też podzielę się swoim zdaniem mimo że samochodem tym jeżdżę krótko, 2 m-ce poprzednio jeździłem fiatem punto, rocznik ten sam 95 a porównania nie ma, fakt że sprzedałem go za 2 tys. a za hondę zapłaciłem 6,5 dodatkowo dla swojego bezpieczeństwa wymieniłem opony, polecam dębicę,(pasio 2)zapłaciłem 560 zł tanie i w opinii użytkowników dobre,wcześniej przy jeździe 60-70 km/ha furkotało po wymianie płynie,przebieg...
4,0
~Tarel30
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Silnik oceniam dobrze. Niemniej jednak nieco dziwią mnie opinie tych, którzy zachwycają się jego dynamiką. Jestem zadowolony, bo auto co prawda jest w miare dynamiczne, ale powyżej 4000 obr., poniżej jest to muł (szczególnie przy włączonej klimie), czyli klasyczny silnik hondy. Mi to akurat nie przeszkadza i czerpię sporo przyjemności we wkręcaniu auta na wysokie obroty (dźwięk przy tym miodzio, mała formuła), ale jeżeli ktoś tego nie lubi,...
5,0
~Palapokolana
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Jeżeli chodzi o silnik, posiadam 1.4 iS 90 KM, silnik jest ekonomiczny, na trasie spala mi zaledwie 6l/100 przy jeździe normalnej, jednak dynamiczna jazda powyżej 4000 obrotów i 120 - 150 km/h spalanie jest 9/100 km, nie mogę się przyczepić do silnika, jest bardzo dobry, dynamiczny, części są tanie, zamienników jest tak dużo że można wybierać do woli. Nie jest awaryjny, naprawdę z czystym sumieniem muszę napisać że jak się coś zepsuje to jest...
5,0
~pavulon_81@tlen.pl
Honda Civic VI
Kombi 1.5 16V 114KM 84kW
Użytkowe dzieło sztuki. V-TEC pojemność 1500 cm3 114 koni 4 cylindry wtrysk wielopunktowy natrysk oleju na denko tłoka od spodu pojemność miski olejowej 3.8 litra zmienne fazy rozrządu kolektor dolotowy metalowy (dla wszystkich z lpg) głowica 12/16 zaworów nooo właśnie fizycznie jest ich 16 ale może pracować 12 od 30 do 120 km/h w zależności od zagrzania się silnika i oczywiście obciążenia możliwe jest odłączenie jednego zaworu wlotowego do...
5,0
~Sassu
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Silnik 1.4 iS 90 KM jest wspaniały, dźwięk pracy jest bardzo prawidłowy. Szybko wchodzi na obroty, po przesiadce z diesla 2.2 CDI trzeba było się do tego przyzwyczaić. Bardzo zadowalające osiągi, lubi wysokie obroty, powyżej 5000rpm wyczuwalny gwałtowny przyrost mocy. Używanie klimatyzacji wiąże się z znacznie odczuwalnym spadkiem mocy przy ruszaniu (na trasie gdy utrzymujemy prędkość jest to bardzo nieznaczne) Silnik ma instalację LPG...
5,0
~Jahnzol
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Silnik naprawdę zasługuje na najwyższą ocenę! Posiadam wersję bazową, przeznaczoną na rynek niemiecki ze zdławionym silnikiem 1.4 75KM. Wystarczył zakup podkładki pod przepustnicę, prosty reset komputera i już można było cieszyć się 90KM. Każdy kto przejedzie się Hondą Civic 1.4 90KM zrozumie co tu piszę - auto zbiera się i jest elastyczne jak co najmniej silnik 2.0 o mocy 150- 170 KM. Ja mam zdrową, odetkaną serię z jedną modyfikacją -...
4,0
~Rafał
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Silnik seryjnie 75 km (D14Z1, mój aktualnie ma 104 km, usunięcie zwężki przy przepustnicy, zrobiony dolot, przelot itp). Moim zdaniem bardzo dobry silnik, bezawaryjny, żwawy i dynamiczny. Jest żwawy, to prawda, ale "masa wrogiem przyśpieszenia". Od 0-100 dobrze przyśpiesza. Do 150 jeszcze przyśpiesza. Powyżej 150 też "przyśpiesza", ale wolno mu to idzie. Im więcej osób siedzi w aucie, tym gorsze auto ma przyśpieszenie,...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,7
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Kamikaze
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Silnik 1.4i posiadający 75/90 KM jest rozwiązaniem jak najbardziej godnym polecenia. Wprawdzie moja 5 drzwiowa wersja Hatchbacka nie zostawia na każdych światłach wszystkich w tyle, jednak nie tego oczekiwałem od samochodu. Osobiście jestem typem kierowcy, który stara się jeździć możliwie ekonomicznie gdzie na zegarze widnieje po 2000 - 3000 obrotów dla poszczególnych biegów. W przypadku jednak gdy konieczny jest nagły \"zryw\" trzeci bieg od...
Honda Civic VI