Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI (743) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 714 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sir_lancelot@op.pl
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Auto rewelacyjnie trzyma się drogi i prowadzi się jak po szynach. Wzorowa robota, ale z drugiej strony trudno się temu dziwić skoro i z przodu i z tyłu wykorzystano zawieszenie wielowahaczowe. Na szczęście jest ono bardzo trwałe (wymieniłem tylko prawy i lewy łącznik stabilizatora z przodu), bowiem ewentualne koszty napraw takiego zawieszenia mogą być dość znaczne. Chyba że użyje się zamienników ;) Jakkolwiek prowadzenie może stanowić wzorzec...
5,0
~malyboss (malyboss@go2.pl)
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Układ jezdny - bardzo dobry. Auto jedzie po prostej jak po szynach, a na zakrętach - jak przyklejone. Żadnych problemów z utrzymaniem właściwego kierunku jazdy. Małe zastrzeżenia co do resorowania - dobrze wybiera i filtruje nierówności, ale ma nieco twardą charakterystykę - jeździłem autami, w których nierówności czuć było nieco mniej. Zawieszenie jest trwałe i daje radę nawet naszym bezdrożom, ale jego stan należy na bieżąco kontrolować -...
5,0
~Sassu
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Nie znam żadnego innego auta które się tak świetnie prowadziło, jeżeli ktoś lubi precyzyjny układ kierowniczy to jeszcze nie miałem okazji używać lepszego. Z początku trzeba się przyzwyczaić do dość niskiego zawieszenia, jeżeli ktoś jeździł zwykłymi \'dupowozami\' może z początku zignorować przeszkody (np krótkie podjazdy na posesje albo nierówności) i zahaczyć podwoziem, lub tłumikiem przy cofaniu o zbyt wysoki krawężnik. Podczas jazdy można...
5,0
~Mrutek
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Rewelacja, zakładając, że japońce projektując je nie mieli pojęcia o polskich drogach. Kiedyś jakiś głąb w golfie poczuł się chyba poniżony. Mnie się udało zjechać z obwodnicy, jemu przy tej samej prędkości nie (nie mam nic przeciwko golfom - to fajne auta są). Uwielbiam wchodzić z dużą prędkością w zakręty - trzyma się jak przyklejona. Na równej drodze można puścić kierownicę i przejechać parę kilometrów. Większość czasu prowadzę jednym...
5,0
~Agacik
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Przyklejona do drogi. Sama prowadzę dziko, czasem za bardzo, ale nigdy nie było niespodzianek w stylu jadę na dwóch kołach...!!! Rewelacja. Co prawda uważałabym na jazdę w zimie lub po mokrym asfalcie z pełnym pokładem. Silnik z przodu, rozstaw opon i płaski przód auta powoduje mocne przyleganie do podłoża. Zazwyczaj jeżdzę sama. Mam poczucie, że cały ciężar jest z przodu i w razie poślizgu, napęd na przód mnie wyciągnie. Gdy masz pełen pokład...
5,0
~Heiner
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Auto świetnie trzyma się drogi, prowadzi się bardzo pewnie. Układ kierowniczy jest precyzyjny, wspomaganie działa tak jak powinno. Podczas awaryjnego hamowania (z ABS) auto ciągle jest pod kontrolą. Największą wadą jest niskie zawieszenie połączone z dość dużym rozstawem osi - łatwo o coś przytrzeć lub zahaczyć przednim zderzakiem lub środkowym tłumikiem. Wysokie krawężniki, ogromne dziury, straszne koleiny... standard na polskich drogach, są...
4,0
~eMJot
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Ok. Na szerszych oponach (195/55/15 lato) jedzie jak przyklejona. Jeździ jak "dorosłe" auto. Charakter idzie w stronę sportowego. Na zakrętach zawsze pierwszy ;) Na zimówkach (175/75/14) czuję się już miej pewnie. Potrafi zerwać przyczepność i świeżo po zmianie z letnich trzeba baardzo uważać. Można wyjechać z zakrętu przed jego zakończeniem (potrafi nieprzyjemnie płużyć). Generalnie te same zakręty 15-20km/h wolniej. Całość robi...
5,0
~tajnos_agentos@poczta.fm
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Jak dla mnie super! Zawieszenie zestrojono raczej z myślą o wykorzystaniu mocy tego silnika. Przez to Honda prowadzi się bardzo pewnie i naprawdę trzeba porządnie przesadzić z prędkością na zakręcie żeby ją sprowokować do jakiegoś uślizgu ;) Układ kierowniczy jest precyzyjny, lecz warto wspomnieć że wspomaganie nie jest tak mocne jak w innych autach przez co manewrów na parkingów nie wykonamy jednym palcem ;) Co do komfortu wybierania...
5,0
~honda the best car - fan
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
w tej klasie w 1997 roku to chyba tylko rover dawał podobne, z tyłu wielowachaczowe zawieszenie, podobne jak np. w Primerze, aucie z wyższej niż Civic półki, to są trzy najmocniejsze rzeczy w Civicu, dające namiastkę sportowego wozu, silnik, skrzynia, i zawieszenie, te trzy dają taka frajdę z jazdy, że w klasie kompaktów (pamietajmy, że mamy rok 1997:-) ) tylko BMW z serii 3 z silnikiem nie mniejszym niż 2.0 daję dopiero lepszą frajdę z...
5,0
~kaczor802@wp.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Świetny układ jezdny. Auto doskonale trzyma się drogi, nawet na dość ostrych zakrętach jedzie jak po szynie. Zapewne to również zasługa szerszych (niż serynie zakładane 195/50R15) opon, ale przecież nie tylko. Niemniej jednak w zimie na zakrętach lepiej uważać:). Niektórzy narzekają na niskie zawieszenie - mi wydaję się, że trudno to rozpatrywać w kategoriach wady czy zalety. To po prostu właściwość tego samochodu - nie nadaje się do jazdy po...
Honda Civic VI