Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 3

Honda Civic VII - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Honda Civic VII
 
lista silników Honda Civic VII

Podsumowanie 597 ocen tego auta

Oceny Honda Civic VII

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,21
3% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,27

Mechanika

Silnik

4,42

Skrzynia biegów

4,21

Układ jezdny

4,12

Komfort

Widoczność

4,07

Ergonomia

4,36

Wentylacja i ogrzewanie

4,19

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,58

Wyciszenie

3,61

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,15

Stosunek jakość/cena

4,12

Niezawodność

Drobne usterki

4,21

Poważne usterki

4,43

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
83%
17%
NIE
na podstawie 286 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 597 ocen

sortuj komentarze od
3,31
dodano 24.11.2012 09:42:53 przez

Byłem posiadaczem tego auta przez dwa lata.Poprzednio Fiat Seicento Z tego samego roku.Technologicznie przepaść między Fiatem a Hondą.Fiat był naj awaryjniejszym samochodem jaki do tej pory miałem.Ale chciałem ocenić Honde. Auto robi pozytywne wrażenie tylko trzeba umieć kupić odpowiedni egzemplarz. Ja nie miałem szczęścia do swojego. Na wstępie jak kupiłem auto zepsuta była linka sterowania ogrzewania temperatury.Mogłem tylko chłodzić klimą ale grzania już nie było. Koszt naprawy 400 zł plus linka 36 zł kupiona w Hondzie bo w sklepach nie sprzedają takiego elementu. Oczywiście problem kto miał to naprawić bo nikt nie chce z mechaników rwać tapicerki. Po za tym nikt nie chciał dać na to gwarancji i wszyscy mówili że to może się zerwać znowu.Tak tez było i mimo iż ten kto mi to naprawiał dwa razy poprawiał ta linkę w ramach gwarancji toporaz kolejny się zerwała.Pomyślałem że problem uciążliwy i zrobiłem to w końcu w ASO i szczerze powiedziawszy byłem zadowolony do tego zamontowali mi filtr pyłkowy którego wcześniej nie było. Niestety koszt 2200 zł ze względu na wymienioną nagrzewnicę.Jeśli chodzi o zawieszenie to tylko wymieniałem końcówki drążka kierowniczego. Auto dość sztywne.Nisko się siedziało.Ale wrażenia z jazdy bardzo dobre.Silnik dynamiczny.1,4 16V. 90 KM całkiem wystarczało na to autko.Bardzo dobry hamulec.Skrzynia hm i tu sie zaczyna kolejny problem.Biegi płynnie wchodziły krótkie przełożenia ale wysiadły mi łożyska wałka skrzyni biegów.Jak zgłębiłem temat to stwierdziłem że nie opłaca się tego naprawiać i sprzedałem auto po kosztach.Gdyby nie te dwie wady fabryczne to auto byłoby idealne.Tylko wymiana części eksploatacyjnych oleju filtrów i nic tylko tankować. Honda do oszczędnych aut nie należała.Spalanie około 9 litrów w mieście lub więcej. W trasie około 7. Mógłbym polecić to auto pod warunkiem że linka sterowania ogrzewaniem była naprawiana w ASO i łożyska skrzyni również a była ponoć akcja serwisowa w młodszych rocznikach. Tak czy inaczej warto sprawdzić te dwa elementy dokładnie.Ogólnie auto bardzo dobre i mimo tych wad nie jest awaryjne.Awaryjnego to miałem Fiata jak już pisałem i psuły sie w nim irytujące rzeczy.Honda to jest Honda tzn dobre auto.Ogólnie polecam.Teraz też japończykiem jeżdżę Nissan Note ale za krótko by oceniać.

więcej »
4,54
dodano 02.02.2014 21:35:53 przez

Samochód z 2004 roku a prezentuje sie jak nowy zero rdzy jakby wczoraj z fabryki wyjechał.Na poczatku chcialem kupic skode fabie nowa, ale honda wygrała.Teraz jak stawiam ja czasem obok jakies fabii nawet nowej to jestem zadowolony bo nowa fabia wyglada kiepsko niestety i do tego silniki VW sa kiepskie.Ale co najwazniejsze załozyłem LPG kupilem samoch jak mial 96tys przebiegu w rok na LPG zrobilem 60 tys kilometrow, i żadnej awari ale nawet najmniejszej, zakladalem firme pracowalem nie mialem na nic czasu a ten samoch jezdzi nadal bezawaryjnie pelen szacun dla Hondy, czekam na awarje.DO tego silnik niby 90KM ale sprytny i do tego cichutki Poprzedni ford fokus 120KM w dieslu ale jazda ciagnikiem mi sie znudzila wole cisze i spokuj.Jak ja kupilem to na swiatlach czasem krecilem rozrusznik bo myslalem ze zgasła taka cichutka jest to jest klasa silnika.Pali benzyny przy jezdzie eko 5,7 i w góre a ja mam gaz wiec sie nie martwie.Załuje w tym samoch jedej rzeczy ze nie kupoilem mocniejszego silnika.Ale mam zamiar kupic civica ufo jako drugie auto tylko ze z mocnym silnikiem.Polecam auto jesli ktos niechce wydawac kasy na naprawy 5000tys kilometorw miesiecznie i nie mam kłopotów.Jezdzilem Audi to stałem jak glupi przy drodze bo jak nie sprzeglo to skrzynia biegów to elektryka i tak w kolo.Ford focus zenada takiej rdzy na ursusach 60 letnich nie widzialem do tego usterki klimy nagrzewinicy rozrusznik, pompa paliwa, turbina wkolo problem z dieslem no i zmino zima bylo.Nigdy diesla i nigdy jakies niemicko amerykanskiej pomyslowosci.Jak przesiadlem sie na japonca nie mam klopotów tylko drogie w zakupie cene trzymaja ale wiem juz dlaczego

więcej »
4,46
dodano 24.06.2011 21:35:14 przez

Bardzo dynamiczne auto ze sportowym zacięciem, które może służyć także podczas codziennych dojazdów do pracy czy wakacyjnych podróży. Szczególnie polecam w wersji Sport z lekko utwardzonym zawieszeniem i kilkoma innymi modyfikacjami. Poza tym dużo lepiej wygląda. Wersja trzy drzwiowa jest chyba optymalnym rozwiązaniem. Na jej podstawie mogę stwierdzić, że auto zostało zaprojektowane z myślą o dwóch osobach. Oczywiście jest wystarczająco miejsca dla czterech pasażerów, ale komfort jazdy z tyłu można ocenić na 2. VTEC spisuje się na medal - oszczędny jak na ten litrarz i moc (przy instalacji LPG), a jednocześnie bardzo dynamiczny, chętnie wkręca się na obroty i daje dużą przyjemność z jazdy. Gorzej ze skrzynią biegów, której krótkie zestrojenie skutkuje bardzo wysokimi obrotami przy większych prędkościach, hałasem w kabinie, itd. Odnośnie wycisznia - honda się nie popisała. W długiej trasie przy dużych prędkościach jest zwyczajnie męczący (do 110 km/h jest ok). Co do zwieszenia to chyba jedno z lepszych jakich miałem okazje doświadczyć. Nie jest komfortowe i nie udaje takiego, ale też nie przyprawia o ból w plecach nawet przy dłuższej jeździe. Pozwala na wiele w zakrętach i pewnie prowadzi się nawet po nierównościach. Kto spodziewa się komfortowego, miejskiego, kompaktowego auta będzie mocno rozczarowany kupując wersję sport - nie wiem jak w normalnej. Warto wspomnieć, że auto ma bardzo dobre i wygodne fotele, które zapewniają doskonałe trzymanie boczne.

więcej »
4,08
dodano 13.10.2008 13:23:35 przez

Dobry z minusem. Poprzednia Honda Civic wyprodukowana w Japonii była chyba trochę lepiej dopracowana.Ale ogólnie nie jest źle. Polecam przeczytać poniższe zalecenia producenta: -Wymiana oleju + filtr oleju - co 20 tys.km(olej 5W/40) - ja po gwarancji wymieniam już co 10 tys.km. -Wymiana filtra powietrza - co 20 tys.km -Wymiana filtra kabinowego - co 20 tys.km(ASO zaleca co 30,ale ja co 20 tys. to robię) -Wymiana filtra paliwa - co 120 tys.km -Wymiana oleju w skrzyni biegów - co 120 tys.km -Wymiana świec - co 40 tys.km -Regulacja zaworów - co 40 tys.km(Honda nie stosuje hydraulicznej regulacji luzu zaworowego, trzeba o tym bezwzględnie pamiętać) -Wymiana płynu hamulcowego - co 3 lata -Wymiana płynu chłodniczego - co 200 tys.km -Wymiana paska rozrządu - co 120 tys.km(jeszcze tyle nie zrobłem,ale z literatury i z forum Honda wiem,że bez problemu wytrzymuje narzucony interwał przez producenta) Poza tym z innych elementów ekploatacyjnych do tej pory zrobiłem -wymiana klocków hamulcowych przednich 2 razy(co 35 tys.km) -wymiana przednich tarcz hamulcowych raz(po 75 tys.km) -wymiana tylnich klocków hamulcowych raz(po 78 tys.km) -po trzech latach oczyściłem, odgrzybiłem, uzupełniłem płyn w układzie klimy. Aktualnie mam przebieg 80 tys.km, cały czas w Polsce,nic więcej na razie nie robiłem.Dbam o auto jak o członka rodziny:D

więcej »
3,38
dodano 06.08.2005 00:07:22 przez

Civica mam od 3 dni, przejechalem niecale 400 km. Poprzednio jeździłem Fordem Focusem 1,4 75 KM,benzyna, kupionym w roku 1998 (pierwszy Focus kupiony w mieście). Stąd też moja bieżąca ocena zawierać będzie sporo odniesień do Forda, co wydaje mi się nieuniknione i uzasadnione. Honde kupiłem w porywie chwili, praktycznie bez dłuzszego zastanawiania się i intensywnego szukania alternatywnych ofert. Musialem po prostu mieć drugi samochód w domu. Przed decyzją zakupu odbyłem krótka jazdę próbna, która wypadla dość korzystnie. Niestety, jak się okazuje, cała prawda wychodzi na jaw dopiero w nieco dłuższym praniu. Okazało sie więc do dzisiaj, że kupiłem samochód raczej średni, niczym specjalnym sie niewyróżniający, sprawiający pewne problemy przy prowadzeniu, o nie najlepszej ergonomii. Z drugiej strony, całkiem dobry silnik, dobra wentylacja i wyciszenie powodują, że nie da się zupełnie spisać go na straty. W ogólnym jednak rozrachunku, pomimo znacznie bogatszego wyposażenia seryjnego (abs, 2 poduszki, klimatyzacja, radio z CD), do starego, prostego i dobrego Forda Focusa sporo mu niestety brakuje. Szczególnie "kładą" go złe właściwości jezdne, beznadziejna ergonomia i niedostateczny komfort miejsca kierowcy. Mam nadzieję, że po dłuższym okresie eksploatacji auta, moja ocena ulegnie zmianie w kierunku bardziej pozytywnym niż obecnie.

więcej »
3,54
dodano 25.10.2012 09:19:42 przez

Honda Civic to Quasimodo wśród konkurentów rynkowych. W żadnym wypadku nie urzeka designem, a styl wykończenia wnętrza i jego jakość są tak samo ekscytujące jak lepienie pierogów przy nutach Radio Maryja. Jeśli jednak przyjrzeć się elastyczności silnika i fantastycznie dopasowanej skrzyni biegów, brzydkie kaczątko przeobraża się w pięknego łabędzia. Perfekcyjny układ kierowniczy z bardzo dobrze trzymającymi kubełkowymi fotelami dają namiastkę sportowej jazdy. Autko ryczy jak atakujący tygrys, a dobrze dobrany układ zawieszenia sprawia, że równie dobrze trzyma się w zakrętach. Do tej surówki ambiwalentnych cech należy dodać ogromną żywotność silnika. Na rynku znaleźć można masę zastępczych części i każdy serwis sprosta wyzwaniu naprawy naszego troglodyty. Samochód godny polecenia ludziom nie mającym gustu, smaku, ludziom szarym, którzy za żadne skarby nie chcą się wyróżnić z tłumu. Na plus – bezawaryjność . Auto rewelacyjnie spisuje się na gazie. Za 100 zł przy normalnym stylu jazdy robię około 600-630 km. Na minus – design i dość wysoka cena w stosunku do oferowanych roczników. Jeśli przyjąć, że autko uznawane jest za pseudo-sportowe, wygląda jak kastrat wśród aktorów filmów porno.

więcej »
4,77
dodano 14.08.2009 10:58:47 przez

Dużo porównań do Golfa - to zrozumiałe, bo jeździłem nim przez prawie 3 lata. Udany samochód. Niezawodny (blisko 50 tyś. km i żadnej wtopy na razie), oszczędny (średnio na trasie nie więcej niZ 6 l/100km), jak się depnie to bardzo dynamiczny (do setki ok. 10 sekund, wyprzedzenie tira kilka sekund po redukcji do 3), przestronny (wakacje w Grecji z rodziną, razem 4 osoby + bagaż = spokojnie wszystko sie mieści). Do wad zaliczam niestety słabe wyciszenie przy dużych prędkościach. Wielu niechętnie nastawionych do japońskich samochodów osób podnosi argument o drogich częściach zamiennych (sam kiedys tak mówiłem i kupiłem Golfa, co to tanie części i pełno zamienników); jeden wielki mit i bzdura. Ceny części nieznacznie droższe niz w Golfie, ale ich jakość a w związku z tym trwałość nieporównywalna. Poza tym, naprawdę nie przydażają się tu jakieś historie z serii nieplanowane wydatki, tylko serwis według książki i wymiana zużywających się normalnie podzespołów. Uwzględniając brak napraw te mityczne ceny części to kompletnie nieważna sprawa. Podsumowując, w konfrontacji z Golfem IV 1.6 według mnie Civic jest świeższy i technicznie lepszy.

więcej »
4,08
dodano 25.09.2008 11:25:50 przez

Autko naprawdę bardzo udane. Kupiłem go od pierwszego właściciela z przebiegiem 180 000. Jak na taki przebieg honda zachowuje sie bardzo dobrze. Główna zaletą jest jego przestrzen (wersja 5D), a płaska podłoga z tylu umozliwia swobodna podroz w 5 osob. Minus tego modelu to napewno wykonczenie srodka, o ile konsola srodkowa jest uporzadkowana i trwala o tyle obicia drzwi to juz jest masakra. Podlokietniki wycieraja sie co 40-50 tys km, a plastiki sa tak twarde ze blyskawicznie sie rysują. Wcześniej jezdzilem civicem z 95 r mial przejechane 300tys a srodek byl w idealnym stanie. To jest naprawde wielki minus i zaniedbanie ze strony hondy!!! Pod tym wzgledem o wiele lepiej wypada Corolla ale jest za to mniejsza noi ten malutko bagaznik. Poza tym ceny toyoty sa o kilka tys wyzsze niz w przypadku hondy. Ceny napraw na przyzwoitym piziomie pod warunkiem omijania ASO. Podsumowując civic jest na pewno lepsza propozycja niz auta francuzkie lub niemieckie chociaz moim zdaniem pozostaje jeszcze w tyle za toyota

więcej »
4,69
dodano 18.04.2009 10:05:37 przez

To moja druga Honda (wcześniej Accord). Miałem juz Fiata, Forda, Renault ale zostanę przy Hondzie. Przede wszystkim bezawaryjność. Nigdy żadnych poważnych problemów. Super silnik i skrzynia. Przy pojemnosci 1,4 l i 90 KM naprawde dobre przyspieszenia. Ma nowoczesną skrzynię automatyczną i pomiary wykazują czas do 100 km/h lepszy niż producent podaje dla wersji ze skrzynią manualną !! Jak wiekszość silników Hondy lubi wysokie obroty i dopiero wtedy pokazuje "pazur". Mój automat o tym wie, i na światłach dużo mocniejsze auta ogladają kufer mojego Civica. Zmiana biegów jest błyskawiczna, a przy tym bez szarpnięć jak to było w moim poprzednim Accordzie (też automat, ale starszej generacji). Niestety, żeby jeżdzić dynamicznie trzeba silnik wkrecac na wysokie obroty i wtedy w kabinie robi się głośno. To jedna z niewielu wad. Nigdy mnie nie zawiódł tak żebym nie mógł dojechac do celu. Nastepne auto to na pewno tez będzie Honda. Są przymiarki do "UFO", które jest moim marzeniem.

więcej »
3,31
dodano 10.10.2003 14:40:52 przez

Samochód o ładnym kształcie, ale teraz to już nie nowość. Kupiłem ten samochód z myśląc iż będzie niezawodny, niestety po przejechaniu 52000tyś km, stwierdzam iż to auto bardzo usterkowe: awaryjność spowodowała utratę mojego zaufania do tej marki .Wykończenie wnętrza również pozostawia wiele do życzenia , plastiki wycierają się i zmieniają kolor , materiał pokrywający siedzenia jest beznadziejny.Odgłosy dochodzące z układu jezdnego zmieniają się w zależności od pogody.Usterki zaskakują nawet serwis, podejście serwisu jest również dla mnie niezrozumiałe. Kiedy pojechałem z 6 usterkami (uznanymi za gwarancyjne )z uszkodzonym SRSem ,,, kazali mi jechać do domu i wrócić kiedy będą mieli części. Odmówiłem i zostawiłem samochód w stacji. Jeśli takie jest podejście firmy do klijenta to nie wróżę HONDZIE sukcesu. PZDRAWIAM moj @il wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.

Cena: 70 500  ►  59 900 zł

Zyskujesz 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE

Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.

Cena: 84 185  ►  73 900 zł

Zyskujesz 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Honda Civic

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Honda Civic

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi popularnego Civika. Aktualna, czyli IX już generacja tego kompaktu otrzymała przydomek Tourer i niejako z marszu stała się groźną konkurencją Aurisa TS. Kto wygra tę japońską bitwę o europejskiego klienta?

Honda Civic - zobacz filmy

Honda Civic Tourer - zapowiedź testu
Honda Civic Tourer - zapowiedź testu Już niedługo opublikujemy test modelu Honda Civic Tourer, a tymczasem zapraszamy na krótką zapowiedź. Pamiętaj, aby śledzić naszą stronę oraz subskrybować nasz kanał - to gwarancja, że niczego nie przegapisz!
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Honda projektując model Civic Tourer postawiła na praktyczne rozwiązania oraz funkcjonalność, z największym naciskiem na przepastny bagażnik. Czy taka strategia odbiła się na innych aspektach samochodu? Odpowiedź znajdziecie w naszym teście. Zapraszamy do oglądania!
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM - acceleration 0-100 km/h
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Hondy Civic Tourer z silnikiem 1.8 i-VTEC o mocy 142 KM wykonany za pomocą DriftBoxa.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 189 538
Honda Civic VII 597

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum