Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VII

Siódma generacja modelu debiutowała w 2001 roku. Stylistycznie Civic VII zmienił się nie do poznania i w niczym nie przypominał swoich poprzedników. Wyróżniał się węższą i znacznie wyższą karoserią oraz krótkim przodem auta, co znacznie odbiegało od utrwalonego wcześniej sportowego wizerunku. Swoimi kształtami Civic nawiązywał raczej do rodzinnego minivana. W 2004 roku model został poddany face-liftingowi. Jego produkcja zakończyła się w roku 2005.

Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VII

Silniki Honda Civic VII

Lista silników:
1.3 IMA (83KM), 1.4 16V (90KM), 1.6 16V (110KM), 1.7 i (120KM), 1.7 i (125KM), 2.0 i 16V Type S (160KM), 2.0 16V Type R (200KM), 1.7 CTDI (100KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic VII EP1 D14Z6 85,57

Honda Civic KARTONIK 84,68

Honda Civic Type R 85,47

Honda Civic 84,32

Honda Civic 77,90

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

pawelkostomloty 82,29

paolomario 57,76

zbroszki 73,59

KrzysztofT 93,56

konradnetpl 87,56

Qchar 97,55

dynybol 67,04

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

Mobilki sprawdzam radyjko, jak mnie słychać? -- Montaż CB radia i anteny.
Mobilki sprawdzam radyjko, jak mnie słychać? -- Montaż CB radia i anteny. Stało się, zakupiłem radio CB. Mój wybór padł na radyjko Yosan pro 120. Na pocz...
Bez termostatu - czyżby faktycznie on był przyczyną przegrzewania?
Bez termostatu - czyżby faktycznie on był przyczyną przegrzewania? Witajcie! Dziękuję Wam wszystkim za porady. Jadąc dziś rano musiałem gotować si...
Hamulce z masła, czyli pedał do podłogi, inna pompa i serwo. 7/8 na 15/16.
Hamulce z masła, czyli pedał do podłogi, inna pompa i serwo. 7/8 na 15/16. Podziało się. Honda się grzeje, ale w miarę to opanowałem i wiem już jak jeździć...
Serwis Helci
Serwis Helci Witam :) Dziś niedziela a raczej już po :( oddechu ciut by złapać oddech na kol...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

od 59 990 zł do 109 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 142 KM): 1.4 i-VTEC, 1.8 i-VTEC

 

Diesel (120 KM): 1.6 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
elektryczne szyby
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Cena katalogowa

66 600

Zobacz ofertę Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.0 EcoBoost (100 KM)
Seat Leon
1.6 TDI CR (105 KM)
Opel Astra
1.6 SIDI Turbo ECOTEC (170 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Seat Leon  Reference Seat Leon Reference
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 77KM .
Cena: 65 994 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 13 094 zł Zobacz szczegóły »
Seat Leon  Reference Seat Leon Reference
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 77KM .
Cena: 65 994 zł 62 900 zł
Zyskujesz: 3 094 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VII

  • Średnia ocena
    na podstawie 589 opinii
  • 4,20
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

Dobry z minusem. Poprzednia Honda Civic wyprodukowana w Japonii była chyba trochę lepiej dopracowana.Ale ogólnie nie jest źle. Polecam przeczytać poniższe zalecenia producenta: -Wymiana oleju + filtr oleju - co 20 tys.km(olej 5W/40) - ja po gwarancji wymieniam już co 10 tys.km. -Wymiana filtra powietrza - co 20 tys.km -Wymiana filtra kabinowego - co 20 tys.km(ASO zaleca co 30,ale ja co 20 tys. to robię) -Wymiana filtra paliwa - co 120 tys.km -Wymiana oleju w skrzyni biegów - co 120 tys.km -Wymiana świec - co 40 tys.km -Regulacja zaworów - co 40 tys.km(Honda nie stosuje hydraulicznej regulacji luzu zaworowego, trzeba o tym bezwzględnie pamiętać) -Wymiana płynu hamulcowego - co 3 lata -Wymiana płynu chłodniczego - co 200 tys.km -Wymiana paska rozrządu - co 120 tys.km(jeszcze tyle nie zrobłem,ale z literatury i z forum Honda wiem,że bez problemu wytrzymuje narzucony interwał przez producenta) Poza tym z innych elementów ekploatacyjnych do tej pory zrobiłem -wymiana klocków hamulcowych...

dodał: Arek1981
Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

Civica mam od 3 dni, przejechalem niecale 400 km. Poprzednio jeździłem Fordem Focusem 1,4 75 KM,benzyna, kupionym w roku 1998 (pierwszy Focus kupiony w mieście). Stąd też moja bieżąca ocena zawierać będzie sporo odniesień do Forda, co wydaje mi się nieuniknione i uzasadnione. Honde kupiłem w porywie chwili, praktycznie bez dłuzszego zastanawiania się i intensywnego szukania alternatywnych ofert. Musialem po prostu mieć drugi samochód w domu. Przed decyzją zakupu odbyłem krótka jazdę próbna, która wypadla dość korzystnie. Niestety, jak się okazuje, cała prawda wychodzi na jaw dopiero w nieco dłuższym praniu. Okazało sie więc do dzisiaj, że kupiłem samochód raczej średni, niczym specjalnym sie niewyróżniający, sprawiający pewne problemy przy prowadzeniu, o nie najlepszej ergonomii. Z drugiej strony, całkiem dobry silnik, dobra wentylacja i wyciszenie powodują, że nie da się zupełnie spisać go na straty. W ogólnym jednak rozrachunku, pomimo znacznie bogatszego wyposażenia seryjnego (abs,...

dodał: Ryszard M.
Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

Autko naprawdę bardzo udane. Kupiłem go od pierwszego właściciela z przebiegiem 180 000. Jak na taki przebieg honda zachowuje sie bardzo dobrze. Główna zaletą jest jego przestrzen (wersja 5D), a płaska podłoga z tylu umozliwia swobodna podroz w 5 osob. Minus tego modelu to napewno wykonczenie srodka, o ile konsola srodkowa jest uporzadkowana i trwala o tyle obicia drzwi to juz jest masakra. Podlokietniki wycieraja sie co 40-50 tys km, a plastiki sa tak twarde ze blyskawicznie sie rysują. Wcześniej jezdzilem civicem z 95 r mial przejechane 300tys a srodek byl w idealnym stanie. To jest naprawde wielki minus i zaniedbanie ze strony hondy!!! Pod tym wzgledem o wiele lepiej wypada Corolla ale jest za to mniejsza noi ten malutko bagaznik. Poza tym ceny toyoty sa o kilka tys wyzsze niz w przypadku hondy. Ceny napraw na przyzwoitym piziomie pod warunkiem omijania ASO. Podsumowując civic jest na pewno lepsza propozycja niz auta francuzkie lub niemieckie chociaz moim zdaniem pozostaje jeszcze...

dodał: opolanin
Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

Samochód o ładnym kształcie, ale teraz to już nie nowość. Kupiłem ten samochód z myśląc iż będzie niezawodny, niestety po przejechaniu 52000tyś km, stwierdzam iż to auto bardzo usterkowe: awaryjność spowodowała utratę mojego zaufania do tej marki .Wykończenie wnętrza również pozostawia wiele do życzenia , plastiki wycierają się i zmieniają kolor , materiał pokrywający siedzenia jest beznadziejny.Odgłosy dochodzące z układu jezdnego zmieniają się w zależności od pogody.Usterki zaskakują nawet serwis, podejście serwisu jest również dla mnie niezrozumiałe. Kiedy pojechałem z 6 usterkami (uznanymi za gwarancyjne )z uszkodzonym SRSem ,,, kazali mi jechać do domu i wrócić kiedy będą mieli części. Odmówiłem i zostawiłem samochód w stacji. Jeśli takie jest podejście firmy do klijenta to nie wróżę HONDZIE sukcesu. PZDRAWIAM moj @il wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl

dodał: wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl
Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

niestety w porównaniu z poprzednim wcieleniem civica 1.5 vtec,którego miałam 5 lat-ta wysiada odrazu-zawieszenie duuuuzo gorsze,ta sie huśta na zakrętach.Silnik zamiast mruczeć to wyje.Prędkośc w tamtej prawie nieodczuwalna,bo auto bylo nieprawdopodobnie dobrze wywarzone-tutaj -nieciekawie-nagle z zaniepokojeniem spojrzałam na licznik już przy 120-a co to za prędkość?!jakbym jechała nią jak tamtą to zapewne wylądowałabym w rowie...ale to auto jest wyższe,bardziej rodzinne-szkoda-może type R jest lepsza ale jej cena odstrasza.szczerze pożałowałam,ze sprzedałam tamta honde i wymieniłam na najnowszy model-jeszcze troszke nia pojeżdze,ale juz zacznę się rozglądać za autem ,któremu można zaufać nie tylko na drodze z pracy do domu ale i na zakopiance....Na pewno nie jest to autko dla tych co naprawdę kochają jeżdzić autem...

dodał: asia_wojtas@poczta.onet.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic VII Honda Civic 1.6 Sport - galeria redakcyjna Honda Civic III Honda Civic V Honda Civic VII IMA Honda Civic Hybryda Honda Civic IX Tourer (2014) Honda Civic IX Tourer Facelifting (2015) Honda Civic IX Hatchback 5d Sport (2015) Honda Civic IX Type R Concept II (2014)
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
28 567
Przejechany dystans
805 220 891 km
Zatankowanego paliwa
819 639 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 082
Wydanych pieniędzy
1 079 980 zł
Średnie wydatki na auto
1 045 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 633
Wydanych pieniędzy
2 062 272 zł
Średnie wydatki na auto
1 996 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 033)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VII

Na podstawie 567 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: HUNDA, dodano: 15.02.2014 23:07

WITAM PISZE RAPORT PO RAZ DRUGI , PIERWSZY Z NICH BYŁ Z 2013-05-05 BYŁ TO RAPORT NA PALIWIE . TERAZ ZAŁOŻYŁEM INSTALACJE LPG FIRMY: STAG SEKWENCJA CENA 2550 ZŁ . JESTEM BARDZO ZADOWOLONY BEZ PROBLEMATYCZNA JAZDA PRZEZ 25 000 KM RÓŻNICY W MOCY MINIMALNE. A OSZCZĘDNOŚCI DUŻE . GAZ JUŻ DAWNO SIĘ ZWRÓCIŁ LICZYŁEM TO PO 13000KM WLICZAJĄC W TO PALIWO NA ROZPAŁKĘ I PRZEGLĄD GAZU (150ZŁ CO 10-12 TYS KM) . NA BUTLI 35L UDAŁO MI SIĘ ZROBIĆ 460 KM ALE TO BYŁA JAZDA 90-120KM AUTOSTRADA. W MIEŚCIE ŚREDNIO ROBIE 360 - 400 KM. ZALEŻY TEŻ DUŻO OD GAZU GDZIE SIĘ TANKUJE . NAJLEPIEJ NA BI PI . CO DO PALIWA TO W LECIE 50 ZŁ SPOKOJNIE NA 14OOKM WYSTARCZA SZYBKO GRZEJE SIĘ SILNIK DO 40 STOPNI I PRZEŁĄCZA NA GAZ. W ZIMIE TROSZKU GORZEJ, PONIŻEJ ZERA 50 ZŁ CIĘŻKO 1000KM ALE TO ZALEŻY JAK KTO JEŹDZI OCZYWIŚCIE JA ROBIĘ TRASĘ 25-25KM. ALE JAK KTOŚ ROBI 50 - 1OO KM TO OCZYWIŚCIE PALIWA NA ROZPAŁKE MNIE UBĘDZIE. OGÓLNIE Z HONDY JESTEM ZADOWOLONY W PORÓWNANIU DO A3 Z 99 TO CZĘŚCI DUŻO TAŃSZE DUŻA ILOŚĆ ZAMIENNIKÓW.SILNIK 1.4 FAJNA KULTURA PRACY I SKRZYNIA BARDZO PRECYZYJNA JEDYNE CO MOGE POWIEDZIEĆ TO AUTO NA MIASTO OK DYNAMIKA WYSTARCZAJĄCA , ALE AUTOSTRADA FAJNIE JEST DO 12OHKM/ PÓŹNIEJ ROBI SIĘ GŁOŚNO I SILNIK JUŻ MA OBROTY, BRAKUJE 6 . UDAŁO MI SIĘ JECHAĆ 190 KM ALE JUŻ SŁYSZAŁEM TEN JĘK BÓLU WYDOBYWAJĄCY SIĘ Z SILNIKA WIEC ZAPRZESTAŁEM DALSZEJ RZEZI . WIĘC NA MIASTO OK A JAK KTOŚ TRASY TO POLECAM 1.6 . PLUSEM TEGO SILNIKA JEST TO ŻE NIE MA CO SIĘ ZEPSUĆ W PORÓWNANIU DO DISLA ( KOŁA ,DWU MASY I TURBINY) JEDYNE CZEGO TRZEBA PILNOWAĆ BY SILNIK DŁUGO ŻYŁ TO REGULACJA ZAWORÓW!!!!!!! A PRZEDE WSZYSTKIM TO PRZY LPG CO 15-20 TYS KM KOSZT 50 ZŁ U MECHANIKA+ USZCZELKĘ LEPIEJ WYMIENIĆ 70ZŁ = 120ZŁ PRZY BENZYNIE CO 40TYS KM PRODUCENT ZALECA. ZAWORY BARDZO WAŻNE!!! POZDRAWIAM ............................................................................................................................................................................................... PAPA ........................................................................................PAPAPAAPAPPAPAPAPPAPAPAPPAPAPAPPAPAPAPA.................................................................................................................................................................................................................................................

pełny raport Honda Hatchback 1.4 16V

autor: Lucas, dodano: 22.11.2013 19:47

Podaję rzeczywiste spalanie, które jest ok 10% wyższe niż wskazuje komputer (sprawdzone)!!! Jazda zazwyczaj z zachowaniem podstawowych zasad eco drivingu. 6,0 osiągnięte na dystansie ok 50km jazda głownie teren zabudowany, ale przez małe miejscowości (płynny ruch, mało świateł i innych konieczności zatrzymywania się). Nieprzekraczanie prędkości 100km/h poza terenem zabudowanym. 8,0 minimalne średnie spalanie na jedym baku w jezdzie mieszanej z udziałem ok 50/50 miasto i drogi szybkiego ruchu z autostradą włacznie, raczej nieprzekraczanie 130km/h. 10,5 - trasa ok 50km głównie po zakorkowanym mieście. Dla kontrastu wcześniej użytkowałem Focusa II 1,8 TDCi. Ford na tych samych trasach przy zdecydowanie szybszej i dynamiczniejszej jezdzie (łamałem wtedy większość zasad eco drivingu)niz Hondą palił max 7,2 litra/100km a zazwyczaj mniej:) To była jego olbrzymia przewaga. Civic super auto ale jednak tęsknie za dieslem. Dynamika + małe spalanie. Honda może być dynamiczna ale wtedy spalanie jest dwucyfrowe:(

pełny raport Honda Hatchback 5d 1.8 i-VTEC

autor: davvid, dodano: 09.08.2010 00:49

Silnik pali tyle ile powinien palić w tej klasie pojemności. W trasie przy rozsądnym operowaniu pedałem przyśpieszenia można zejść poniżej 6L. Na trasie 300 km, kilkukrotnie mierzone ( zima-lato) między 6-6,5L przy czestym wyprzedzaniu "wolniejszych" na 3' i trzymaniu silnika powyżej 4krpm oraz prędkościach przelotowych czyli 100-130(krajowa "7"). W zimię przy częstym "deptaniu" na krótkich odcinkach miejskich i podmiejskih nigdy nie dobiłem do 9L a nogę mam ciężką. Podejrzewam, że można urwać jeszcze trochę z tego wyniku lecz preferuję raczej dynamiczny styl jazdy i nie jest mi dane sprawdzenie tego na własnej skórze ( a raczej skórze portfela ).Ceny i dostępność podstawowych elementów eksploatacyjnych na rozsądnym poziomie. Niczym nie odbiega pod tym względem od "rówieśników". Co do napraw to nie wiele pomogę, bo jako mechanik działam sam. Aczkolwiek powoli zapominam swego fachu bo jakoś to auto nie trapi mnie szczególnie natarczywie ;)

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VII

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VII

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VII
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także