Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VII

Siódma generacja modelu debiutowała w 2001 roku. Stylistycznie Civic VII zmienił się nie do poznania i w niczym nie przypominał swoich poprzedników. Wyróżniał się węższą i znacznie wyższą karoserią oraz krótkim przodem auta, co znacznie odbiegało od utrwalonego wcześniej sportowego wizerunku. Swoimi kształtami Civic nawiązywał raczej do rodzinnego minivana. W 2004 roku model został poddany face-liftingowi. Jego produkcja zakończyła się w roku 2005.

Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VII

Silniki Honda Civic VII

Lista silników:
1.3 IMA (83KM), 1.4 16V (90KM), 1.6 16V (110KM), 1.7 i (120KM), 1.7 i (125KM), 2.0 16V Type R (200KM), 2.0 i 16V Type S (160KM), 1.7 CTDI (100KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic Hanka 88,72

Honda Civic Si 2.0 i-VTEC 77,65

Honda Civic Pirat 80,94

Honda Civic VI Liftback 76,08

Honda Civic JDM in progreSS 90,16

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

GYROS 92,24

maniutek1984 76,63

_F1le_ 86,41

latanek 66,27

DeusZ 71,74

daabxc 88,03

mateusz607 89,72

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś
projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś 125 tyś pękło miało być po 100, ale cierpię na chorobę zwaną chronicznym brakiem...
Czyszczenie silnika krokowego i przepustnicy
Czyszczenie silnika krokowego i przepustnicy Samochód od jakiegoś czasu się grzał - o tym już pisałem. Teraz doszedł nowy ob...
Honda na sprzedaż - pora na większy samochód.
Honda na sprzedaż - pora na większy samochód. Postanowiłem, że nie będę więcej inwestował w Hondę i ją sprzedam. Mimo, że włoż...
2 lata z Hanią :-)
2 lata z Hanią :-) Witam Dawno mnie tu nie było wiecie praca, praca ale od czego jest urlop. Moż...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

od 59 990 zł do 109 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 142 KM): 1.4 i-VTEC, 1.8 i-VTEC

 

Diesel (120 KM): 1.6 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
elektryczne szyby
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Cena katalogowa

66 600

Zobacz ofertę Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
1.2 TSI (86 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo LPGTEC (140 KM)
Skoda Rapid
1.4 TSI (122 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Honda Civic 1.8 16V Honda Civic 1.8 16V
Rocznik: 2009. Przebieg: 48 491 km. Silnik: 1.8 103KM .
Cena: 36 900 zł 36 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VII

  • Średnia ocena
    na podstawie 589 opinii
  • 4,20
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

Dobry z minusem. Poprzednia Honda Civic wyprodukowana w Japonii była chyba trochę lepiej dopracowana.Ale ogólnie nie jest źle. Polecam przeczytać poniższe zalecenia producenta: -Wymiana oleju + filtr oleju - co 20 tys.km(olej 5W/40) - ja po gwarancji wymieniam już co 10 tys.km. -Wymiana filtra powietrza - co 20 tys.km -Wymiana filtra kabinowego - co 20 tys.km(ASO zaleca co 30,ale ja co 20 tys. to robię) -Wymiana filtra paliwa - co 120 tys.km -Wymiana oleju w skrzyni biegów - co 120 tys.km -Wymiana świec - co 40 tys.km -Regulacja zaworów - co 40 tys.km(Honda nie stosuje hydraulicznej regulacji luzu zaworowego, trzeba o tym bezwzględnie pamiętać) -Wymiana płynu hamulcowego - co 3 lata -Wymiana płynu chłodniczego - co 200 tys.km -Wymiana paska rozrządu - co 120 tys.km(jeszcze tyle nie zrobłem,ale z literatury i z forum Honda wiem,że bez problemu wytrzymuje narzucony interwał przez producenta) Poza tym z innych elementów ekploatacyjnych do tej pory zrobiłem -wymiana klocków hamulcowych...

dodał: Arek1981
Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

Civica mam od 3 dni, przejechalem niecale 400 km. Poprzednio jeździłem Fordem Focusem 1,4 75 KM,benzyna, kupionym w roku 1998 (pierwszy Focus kupiony w mieście). Stąd też moja bieżąca ocena zawierać będzie sporo odniesień do Forda, co wydaje mi się nieuniknione i uzasadnione. Honde kupiłem w porywie chwili, praktycznie bez dłuzszego zastanawiania się i intensywnego szukania alternatywnych ofert. Musialem po prostu mieć drugi samochód w domu. Przed decyzją zakupu odbyłem krótka jazdę próbna, która wypadla dość korzystnie. Niestety, jak się okazuje, cała prawda wychodzi na jaw dopiero w nieco dłuższym praniu. Okazało sie więc do dzisiaj, że kupiłem samochód raczej średni, niczym specjalnym sie niewyróżniający, sprawiający pewne problemy przy prowadzeniu, o nie najlepszej ergonomii. Z drugiej strony, całkiem dobry silnik, dobra wentylacja i wyciszenie powodują, że nie da się zupełnie spisać go na straty. W ogólnym jednak rozrachunku, pomimo znacznie bogatszego wyposażenia seryjnego (abs,...

dodał: Ryszard M.
Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

Autko naprawdę bardzo udane. Kupiłem go od pierwszego właściciela z przebiegiem 180 000. Jak na taki przebieg honda zachowuje sie bardzo dobrze. Główna zaletą jest jego przestrzen (wersja 5D), a płaska podłoga z tylu umozliwia swobodna podroz w 5 osob. Minus tego modelu to napewno wykonczenie srodka, o ile konsola srodkowa jest uporzadkowana i trwala o tyle obicia drzwi to juz jest masakra. Podlokietniki wycieraja sie co 40-50 tys km, a plastiki sa tak twarde ze blyskawicznie sie rysują. Wcześniej jezdzilem civicem z 95 r mial przejechane 300tys a srodek byl w idealnym stanie. To jest naprawde wielki minus i zaniedbanie ze strony hondy!!! Pod tym wzgledem o wiele lepiej wypada Corolla ale jest za to mniejsza noi ten malutko bagaznik. Poza tym ceny toyoty sa o kilka tys wyzsze niz w przypadku hondy. Ceny napraw na przyzwoitym piziomie pod warunkiem omijania ASO. Podsumowując civic jest na pewno lepsza propozycja niz auta francuzkie lub niemieckie chociaz moim zdaniem pozostaje jeszcze...

dodał: opolanin
Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

Samochód o ładnym kształcie, ale teraz to już nie nowość. Kupiłem ten samochód z myśląc iż będzie niezawodny, niestety po przejechaniu 52000tyś km, stwierdzam iż to auto bardzo usterkowe: awaryjność spowodowała utratę mojego zaufania do tej marki .Wykończenie wnętrza również pozostawia wiele do życzenia , plastiki wycierają się i zmieniają kolor , materiał pokrywający siedzenia jest beznadziejny.Odgłosy dochodzące z układu jezdnego zmieniają się w zależności od pogody.Usterki zaskakują nawet serwis, podejście serwisu jest również dla mnie niezrozumiałe. Kiedy pojechałem z 6 usterkami (uznanymi za gwarancyjne )z uszkodzonym SRSem ,,, kazali mi jechać do domu i wrócić kiedy będą mieli części. Odmówiłem i zostawiłem samochód w stacji. Jeśli takie jest podejście firmy do klijenta to nie wróżę HONDZIE sukcesu. PZDRAWIAM moj @il wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl

dodał: wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl
Honda Civic Hatchback 1.4 16V (90 KM)

niestety w porównaniu z poprzednim wcieleniem civica 1.5 vtec,którego miałam 5 lat-ta wysiada odrazu-zawieszenie duuuuzo gorsze,ta sie huśta na zakrętach.Silnik zamiast mruczeć to wyje.Prędkośc w tamtej prawie nieodczuwalna,bo auto bylo nieprawdopodobnie dobrze wywarzone-tutaj -nieciekawie-nagle z zaniepokojeniem spojrzałam na licznik już przy 120-a co to za prędkość?!jakbym jechała nią jak tamtą to zapewne wylądowałabym w rowie...ale to auto jest wyższe,bardziej rodzinne-szkoda-może type R jest lepsza ale jej cena odstrasza.szczerze pożałowałam,ze sprzedałam tamta honde i wymieniłam na najnowszy model-jeszcze troszke nia pojeżdze,ale juz zacznę się rozglądać za autem ,któremu można zaufać nie tylko na drodze z pracy do domu ale i na zakopiance....Na pewno nie jest to autko dla tych co naprawdę kochają jeżdzić autem...

dodał: asia_wojtas@poczta.onet.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic VI Hatchback - galeria społeczności Honda Civic IX Tourer 1.8 i-VTEC - galeria redakcyjna Honda Civic Type S 2009 Honda Civic V Honda Civic IX Type R Concept II (2014) Honda Civic IX Type R Concept (2014) Honda Civic I Honda Civic V Hatchback - galeria społeczności Honda Civic 2009 Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 818
Przejechany dystans
804 971 470 km
Zatankowanego paliwa
795 978 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 027
Wydanych pieniędzy
1 063 644 zł
Średnie wydatki na auto
1 046 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 495
Wydanych pieniędzy
2 017 525 zł
Średnie wydatki na auto
1 984 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 017)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VII

Na podstawie 566 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: infrequent, dodano: 17.08.2013 14:57

Spalanie jakie tu niektorzy opisuja, to sobie mozna miedzy bajki wsadzic... Fakt, ze moja Hanka ma podniesiona moc do 130KM-profesjonalnie, w renomowanej firmie, program zostal indywidualnie zrobiony pod moj silnik i nie jest to zaden shitowy box, to jednak itak to, co opisuja tu niektorzy a propo spalania jest po prostu smieszne :-) Przyznam, ze nie jezdze jak stary piernik na emeryturce, okreslilbym to jazda dynamiczna, prawidlowa gdyz tego, jak i zreszta innych diesli nie nalezy przymulac-pozniej wszyscy sie skarza, ze diesel to badziew i w ogole jest to d..., no sorry, gdy jezdzi sie jak ciota drogowa to pozniej sa problemy zlej eksploatacji diesla. Jeszcze raz podkresle-nie wiem skad niektorzy biora to niskie spalanie, chyba z du...y. Jak mieszka sie na wiosce typu `Zadupowo Wielkie`, gdzie liczebnosc wichury wynosi 20 ludzi na krzyz, to nie dziwie sie skad wy te liczby bierzecie. Najmniej ile mi sie udalo zanotowac jesli chodzi o miasto, to 6,9. Na trasie raz mialem 4,8 ale to nie byla jazda tylko dziadkowe slimaczenie sie max 90km/h. Maksymalne spalanie to jakies 8,5 i fakt, wiecej nie wezmie :-) Pozdrawiam wszystkich normalnie jezdzacych!

pełny raport Honda Hatchback 1.7 CTDI

autor: Remer , dodano: 29.07.2012 04:22

Posiadam Civica od niedawna z przebiegiem 252tyś. km, silnik D15B2, i muszę przyznać że dość sporo pali, choć nie ma na co narzekać. Przy masie 895kg (wbite w dowód) i 90KM mocy, daje w dupe nie jednemu BMW E36 320 i innym samochodom o podobnej mocy :P Przy SPOKOJNEJ jeździej z ´lekką´ nogą spali mało, ale jeśli będzię się go ´pałować´ to weźmie nawet 12.8l/100km! Więcej nie weźmie, ponieważ komputer sterujący pracą silnika jest nastawiony tak, że nie poda więcej paliwa do wtrysków. Mam obniżone zawieszenie, układ dolotowy z filtrem stożkowym i układ wydechowy 2" od kolektora aż po koncowy, więc może też dlatego moja Hanka tyle pali... Jeśli chodzi o prowadzenie.. jestem BARDZO MIŁO zaskoczony, prowadzi sie świetnie, jak gokart! Polecam ja osobom, które cenią sobie dobre prowadzenie na szybkich zakrętach i lubią zapie*dalać.. :D Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego wspaniałego killera BMW, Mercedesów i VW Golfów :)

pełny raport Honda Hatchback 1.5 i 16V

autor: 1.6 iSR VTEC, dodano: 14.06.2010 14:43

Spalanie gazu przy spokojnej/normalnej jeździe średnio (trasa 90-120km/h, miasto z małymi korkami, nieważne w jakich proporcjach) wychodzi ok 7,9-8,1 l gazu na 100km tankując gaz na orlenie. Raz zatankowałem na BP i przy podobnych warunkach auto spaliło 6,9-7,0 l gazu na 100km (co daje zasięg na samym gazie ok 520km). Maxymalne spalanie jakie osiągnąłem wyniosło 10,1 l i było w trasie (co chwila wyprzedzanie, wysokie obroty, prędkości rzędu 140-180km/h, zasięg na gazie ok350km). Zazwyczaj auto spala mi ok 8l gazu i przejeżdżam na zbiorniku gazu 440-450km. Dynamika auta na gazie znacznie gorsza niż na benzynie. Powyżej 4,5tys obrotów silnik na gazie praktycznie tylko zaczyna głośniej hałasować, auto słabo przyspiesza. Natomiast na benzynie silnik zaczyna żwawo pracować dopiero od 4,5tys obrotów. Gazownik nie potrafi sobie z tym problemem poradzić (zakład z doświadczeniem 15lat w branży, setki zagazowanych aut rocznie, w tym nowe na gwarancji auta dla salonów samochodowych). Za to jest ekonomicznie na gazie i szybko po przełączeniu na benzynę.

pełny raport Honda Coupe 1.6i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VII

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VII

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VII
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także