Szukaj

Lista ocen Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW 2001-2005 (40) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~szper
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Jeżdzi się dobrze, nic nie stuka(zawieszenie mam w idealnym stanie). Samochód 2004 rok, 210000 km,- wymiana gum w jednym wachaczu, orginalne amortyzatory(92% 89%-przód, dane z ostatniego badania technicznego)!!!(sam w to nie wierzę-tylko osłonę plastikową na jednym z nich wymieniłem 4 lata temu)... Jednak miałem wcześniej Golfa 3, 2.0 GTI, 1997r. i prowadził się lepiej. No i jeszcze promień skrętu-tragedia,jak w Jelczu chyba. Dlatego 3.
4,0
~Marcin81
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Zawieszenie niezależne na wszystkich kołach - przy sprawnym układzie pozwala naprawdę szybko pokonywać zakręty - choć sportowiec to nie jest. W koleinach nie prowadzi się najlepiej. Irytuje mnie stukanie na niewielkich nierównościach dobywające się gdzieś z przedniego zawieszenia lub przekładni kierowniczej - żadnych luzów jednak w nich nie stwierdzono w stacji. Zostaje się przyzwyczaić i jeździć aż coś się pokaże. Słaba zwrotność na parkingach!
5,0
~dzosef
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Rewelka - to auto ma dwa oblicza, na słabej jakościowo drodze, wtedy jedziesz i skupiasz się na omijaniu dziur i nierówności, drugie oblicze na dobrej jakościowo drodze, to gokart, za którym nie nadąża silnik, to samo podwozie mogłoby spokojnie przyjąć jakieś 200kucy (tak zresztą jest w Type-R) i spokonie sobie by radziło. Czasem jest za twardo ale zależy co kto lubi
4,0
~rambo7@poczta.onet.pl
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
zawieszenie twarde mimo wysokiego auta auto dobrze sie trzyma w zakrętach - niezbyt dobrze tłumi nierówności - emerytom sie nie spodoba- mi to pasuje lubie twarde auta, można czuć auto pełna kontrolę wiadomo po czym sie jedzie. w zasadzie sie auto nie przechyla nawet jadąc w 5 osób. zawieszenie wytrzymije dużo mimo naszych dróg.
5,0
~hildi@op.pl
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
IDEAŁ - Najmocniejsza strona całego samochodu! Auto prowadzi się jak po sznurku, rewelacyjnie trzyma sie drogi nawet na szybko pokonywanych zakrętach, a przy tym jest wystarczająco komfortowe jak na polskie drogi. Układ kierowniczy zapewnia świetne wyczucie kół i wspomagany jest z odpowiednią siłą. REWELACJA!
3,0
~zawist.m@poczta.fm
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Układ kierowniczy precyzyjny ale śrdnica zawracania tragiczna jak wozem drabiniastym. W mojej obniżone jest lekko zawieszenie więc w zakrętach jest przyklejony do asfaltu, ale coś kosztem czegoś trzeba uważać na dziury i ... na dziurki też! wali strasznie. Nie wiem jak w serii ale przypuszczam, że buja.
5,0
~piter22g
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Precyzyjny to po pierwsze, po drugie raczej twarde zawieszenie. Do kierownicy trzeba się przyzwyczaić. Po trasie jeździ się dobrze, po gorszej nawierzchni będziemy musieli pogłośnić radio. Sporą różnice robią dobre opony, ale to chyba nikogo nie dziwi.
4,0
~Tristan
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Sztywne nastawy aczkolwiek zawieszenie dosc wytrzymale. Przy zawieszeniu chyba nic nie wymienialem z wyjatkiem amortyzatorow i lacznikow stabilizatora tyl. Nie liczac serwisu po zakupie, gdzie wymieniono zuzyte elementy.
3,0
~wkurzony
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
amortyzatory są bardzo drogie w porównaniu z innymi autami, DUŻYM minusem jest przeogromny promień zawracania, podczas parkowania trzeba się nakręcić, wspomaganie kierownicy takie sobie, w innych kierownica lżej się kręci
Dziennik kosztów dla Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~ajgor60
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Układ jezdny dosyć sztywny ,niezbyt komfortowy, jednak trzymanie się drogi i jazda w zakrętach na bardzo dobrym poziomie.Wystąpił u mnie problem z maglownicą ponieważ ujawniły się znaczne luzy. Pomogło skręcenie maglownicy.
Honda Civic VII Hatchback