Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II (52) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Tak jak pisałem wcześniej zakup tego auta poprzedzony był wieloma godzinami spędzonymi na porównywaniu aut europejskich, koreańskich i japońskich konkurentów i uważam, że za ten pakiet wyposażenia Elegance należy się 5 gwiazdek w tej kategorii. Konkurencja oferowała albo mniej wyposażenia za podobną cenę, albo podobne wyposażenie w wyższej cenie. Trzeba też brać poprawkę na nowe lansowane modele (nowe nisze) , które wymiarami, wielkością...
5,0
~Radek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Asystent hamulca ręcznego jest mega po załączeniu przy każdym zatrzymaniu zaciąga się a tym samym auto się nie stacza . Można wyłączyć Start Stop,fajny asystent do 30 km automatycznie wykrywa przeszkodę i przyhamowuje lub hamuje.Materiały wnętrza bardzo solidne ,super spasowanie . Jeśli jeździsz do 140 km/h ,i lubisz siedzieć wyżej ,do tego masz 190 cm wzrostu nie masz się czego obawiać,jak i atakujesz często miejskie krawężniki a zdarzy ci...
4,0
~P.
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
W 2019 kupiłem go za 115 tys. zł. Wydawał się drogi przy swojej wielkości, ale po 3 latach uważam go za najlepszy z tych co miałem: golf 1, peugeot 205, CC sporting, yaris, honda civic VI, honda civic VIII... Kupiłbym go ponownie bez wahania. Multimedia mogłyby być nowocześniejsze, ale o dziwo android 4 działa wciąż dość sprawnie. Myślę, że w najbliższym czasie zmienię stację multimedialną na nowocześniejszą.
2,0
~Baldini
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Tutaj daję tylko 2 gwiazdki. Jak na auto za 100tys. to jakość zewnętrzna jest mizerna. Słabe wykonanie karoserii (pojawia się rdza), fatalny system multimedialny wraz z wbudowaną nawigacją. Bardzo mocną stroną jest wnętrze (tutaj ocen 4,5). Miłe wnętrze, trochę twardych plastików się znajdzie (jak to w japończykach, i nie tylko :) ), ale nie aż tak dużo jak w innych autach w podobnej cenie. Spasowanie elementów w środku na 5.
4,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Samochód tani nie jest, ale jest bardzo dobrze wyposażony, na czym też mi zależało. Porównując ceny innych małych crossoverów bogato wyposażonych stwierdziłem że można nawet mówić o zmowie cenowej, jednym słowem z wyposażeniem które chciałem mieć trzeba było dać w każdym przypadku ponad 90 tys.zł. Na szczęście dla mnie dostałem rabat, opony zimowe i inne gadżety,bo inaczej z metalikiem byłaby 1 z przodu ...
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Cena na pierwszy rzut oka może się wydawać wysoka, ale po bliższym zapoznaniu się ze specyfikacją i konfiguracji samochodu od konkurencji z tym samym wyposażeniem okazuje się, że Honda jest po prostu okazją cenową. Honda HR-V w wersji Elegance po lifcie jest samochodem kompletnym, prawie, ponieważ ideałem było by zastosowanie aktywnego tempomatu, takiego jak w Civicu X gen. Ale poza tym jest wszystko.
4,0
~hondalegend
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Mam wersję Elegance, bardzo dobre wyposażenie, szczególnie wspomagające kierowcę więc cena raczej uzasadniona choć porównując z konkurencją powinien kosztować ok 10 tys mniej ale ponoć traci mniej na wartości. Materiały we wnętrzu wyraźnie odstają od konkurencji (patrz np Qashqai), ten materiał na drzwiach to nie jest dobry pomysł, szybko się brudzi, ciężko czyścić.
4,0
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Myślę, że nigdy nie ma dobrej ceny dla kupującego, zawsze mogło być taniej, ale po analizie konkurencji oraz wyposażenia w podobnych autach, myślę że cena jest adekwatna do wyposażenia w danej cenie. Mimo tego jak byłoby trochę taniej bym się nie pogniewał, dlatego tylko cztery gwiazdki.
5,0
~piotrkow89
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Za 88 tysięcy (niby 84, ale lakier i navi liczą oddzielnie) za Elegance liczyłem na możliwość dorzucenia przynajmniej półskórzanych foteli, albo kamery cofania, ale Japończycy mają tylko sztywne wersje. Skoro nie ma usterek do tej pory, a cenę zaakceptowałem to daję maksymalną ocenę w tej kategorii.
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~fin szczecin
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
za 88,5 tyś badziew , to już nie Honda , to Meksyk , nawet Turecka montownia lepsza. Spotkałem w serwisie gościa z hrv starszym od mojego to szczeliny miedzy blachmi takie że jakieś uszczelki włożył. w moim ujdzie.
Honda HR-V II