Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback Facelifting (15) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wojciech
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że odechciewa się jechać...
3,0
~provayder
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Jedyna bolączka tego auta. Wyciszenie jest bardzo przeciętne. Nadkola są częściowe, co sprawia, że każdy kamyczek wyrzucony z pod kół jest słyszalny. Również wyciszenie komory silnika jest dość przeciętne. Do 3tys. obrotów silnik jest ledwie słyszalny, powyżej zaczyna się robić głośno w kabinie.
2,0
~Kapitan Jacek
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Nie da się słuchać wycia silnika na dłuższą metę, a przy bardziej dynamicznej jeździe po mieście albo podczas dłuższej podróży z wyższymi prędkościami się tego nie uniknie. Poza tym bardzo głośne zawieszenie i słychać dobrze każdy kamyczek obijający się o karoserię.
3,0
~pavlo_
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Słabe wyciszenie powyżej 100km/h. Jazda na autostradzie wiąże się jednak z podwyższonym poziomem hałasu ale jeszcze nie jest to mocno męczące. Wszystko zależy od tego jak kto jest wrażliwy na hałas. Mimo tego, ja bym mógł żyć z takim wyciszeniem ALE - nie za te pieniądze.
3,0
~Ben
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
brak maty pod klapą powoduje, że silnik staje sie głośny powyżej 110. Tylne nadkola tylko w połowie sa osłonięte plastikiem co w przypadku dróg szutrowych odbija się zwiększonym hałasem. W wyższych wersjach wyposażenia podobno są maty i pełne osłony.
3,0
~Filek
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Wyciszenie to nie najlepszy punkt tego samochodu. Nie są to wartości typowe dla żuka czy stara, jednak raczej odstaje od konkurencji. Podczas jazdy słychać ,że jedziemy dieslem.
3,0
~Bizon
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
robi się trochę głośno przy 130 km/h ale skoro max prędkość to około 170 to nie ma co narzekać... irytuje praca tylniego zawieszenia na nierównościach
5,0
~Marcinek
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Doskonałe, troszkę słychać tylko opony i kamyczki pod podwoziem ale to tylko moim zdaniem świadczy o tym w jakiej ciszy jeździ się tym samochodem.
4,0
~Dariusz
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Wszyscy piszą o tym że samochód jest głośny powyżej 140 km/h, w Astrze G wcale ne było lepiej, uważam że nie jest źle.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,5
l/100km
7,9
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~toja
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Silnik jest cichy. Jednak wyciszenia wymajają nadkola, przez których słabe wyciszenie w samochodzie jest głośno.
Hyundai i30 I Hatchback Facelifting