Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback (193) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 127 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~macho
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Byłoby świetnie, gdyby nie fakt, że układ kierowniczy tego samochodu, to niestety jego najsłabszy punkt. Po kolei - stuki w kolumnie kierownicy na krótkich nierównościach przy skręcie w lewo (serwis sobie nie poradził z tematem); \"gumowa\" (jak ktoś wcześniej napisał, a ja się w pełni zgadzam)charakterystyka układu kierowniczego powoduje pewne minimalne opóźnienie w reakcji, wymagające przyzwyczajenia; wyraźne ściąganie na bok przy...
5,0
~lognith
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Tu również weryfikuję pierwszą ocenę na +. Mam bezpośrednie porównanie z innym autem podobnej klasy i podobnej generacji, którym jeździłem kilka dni jako zastępczym (Hyundaiowi jakiś łobuz zrobił \"ała\" na parkingu). Auto dobrze znanej i popularnej w Polsce marki. i30 na tym tle wypadło naprawdę bardzo dobrze. Po tych kilku dniach jeszcze bardziej doceniam świetny układ kierowniczy (który w i30 stawia nieco większy opór, niż w aucie, o którym...
2,0
~Mirek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Nowoczesne tylne zawieszenie nie uwidacznia zalet konstrukcji. Auto bardzo mocno kładzie się w zakrętach. Jest bardzo głośne. Zgłaszałem w serwisie w Lublinie stuki przedniego zawieszenia-od nowości, przyznają że hałasuje ale niby jest wszystko w porządku. Najbardziej boli jak pasażerowie przy wolnej jeździe po trylince, kiedy silnik nie zagłusza pracy zawieszenia pytają co tak stuka z przodu? Auto źle trzyma kierunek jazdy, myszkuje po...
2,0
~drpureevil
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
Zawieszenie sztywne i głośne. Problem dodatkowo potęgują bardzo głośne fabryczne opony Kumho. Samochód ma bardzo mały prześwit. Producent najwyraźniej nie wie, że jest taki kraj nad Wisłą, gdzie w miastach wolno parkować na chodnikach, a poza miastem wiele osób nie ma utwardzonej drogi do domu. Próba wjechania na krawężnik to hazard, zjechanie z utwardzonej drogi to już szaleństwo. Konkurencyjna Skoda rozumie polską specyfikę i za niewielką...
4,0
~AC_i30
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
zawieszenie mimo wielowahaczowej tylnej osi dostaje ocenaę 3.5 może 4-, raczej sztywne, pozwala na bardzo pewne pokonywanie zakrętów, ale nie zapewnia zbyt dużego komfortu. Buja nawet na drobnych pofałdowaniach, na większych poprzecznych hałasuje, na dziurach wali, stuka, sprawia wrażenie mało solidnego. układ kierowniczy bardzo bezpośredni, pozwala na wykonywanie dynamicznych manewrów, brakuje jedynie trochę precyzji w środkowym położeniu,...
5,0
~Mieszko
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Zawieszenie stanowi dobry kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem. Nie bez znaczenia jest tutaj zaawansowane wielowachaczowe zawieszenie tylne, które w przeciwieństwie do belki nie zmusza konstruktorów to nadmiernego usztywniania samochodu. Wersje z silnikiem diesla są zauważalnie \"twardsze\" od aut benzynowych które mogą wydawać się odrobinę za miękkie. Jedyny minus mało precyzyjny za silnie wspomagany układ kierowniczy (pomaga montaż...
4,0
~Tomek_BB
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Zawieszenie nastawione głównie na komfort, jedzie się wygodniej niż w Focusie czy Astrze. Zachowanie na zakrętach bardzo przyzwoite, w zasadzie neutralne, ale bez sportowych aspiracji. Na razie nic się nie tłucze, bardzo komfortowo resoruje na nierównościach. Przyzwyczajenia wymagają hamulce, bardzo szybko biorą, można wylądować z nosem na szybie. No i sprzęgło, które jak ktoś pisał, można spalić. Mnie się to nie zdarzyło, natomiast trzeba...
4,0
~lognith
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Generalnie OK. Samochdów prowadzi się bardzo pewnie, żadnych przechyłów, niekontrolowanych zachowań. Pokonywanie zakrętów to prawdziwa przyjemność!Zawieszenie jednak jest dość twarde - wbrew temu, co powszechnie się o tym aucie pisze. Osobiście nie zauważyłem specjalnie różnicy z Cee\'dem, który ponoć ma być mniej komfortowy. Żeby być ścisłym - drobne nierówności wytłumia doskonale, jednak te typowe na polskich drogach już czuć dość solidnie....
3,0
~Mawik73
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Zestrojenie typowo pół sport- raczej twarde.Zawieszony jest nisko więc na trasie w zakrętach prowadzi się całkiem nieźle co jest plusem, natomiast na nierównych, dziurawych drogach, oraz w zimie wszystko poczujesz na kręgosłupie, raczej mało komfortowe i męczące uczucie. Po mieście i na parkingach, oraz w zimie notorycznie walisz podwoziem nawet przy najmniejszym krawężniku czy nierównościach!!! Niskie zawieszone auto niestety tak masz
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
6,0
l/100km
7,9
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~remek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Totalna porażka w porównaniu z innymi zespołami auta. Głośny, awaryjny - jak do tej pory wymieniona na gwarancji kolumna kierownicy, łączniki stabilizatorów po obu stronach z przodu, amortyzatory z tyłu (te dwa ostatnie już po \"gwarancji\"). Drogi mamy wiadomo jakie, ale w poprzednich samochodach to prawie nie wiedziałem, z czego składa się układ jezdny. Szkoda, bo psuje to zasadniczo niezły obraz tego samochodu.
Hyundai i30 I Hatchback