Szukaj

Lista ocen Hyundai Tucson I SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW 2005-2008 (19) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~manproject.pl
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
Układ jezdny, to jedna z najlepszych rzeczy w Tucsonie. Po pierwsze wytrzymały, po drugie zestrojony prawie jak normalny kompakt, a nie SUV, po trzecie dzięki AWD bezpieczniejszy (Tu UWAGA! Należy się oczywiście przyzwyczaić do dość gwałtownego dołączania tyłu w trybie automatycznym. Najlepiej wcześniej przetestować w zimie na pustym parkingu). Po przesiadce ze zwykłej osobówki trzeba się przyzwyczaić do ?specyfiki układu hamulcowego? jakby...
5,0
~samsung
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
Jeździ się pewnie, każdy zakręt jest \"brany\" bez problemu. Troszkę za słaby promień skrętu ale nie ma czego oczekiwać czy jego wymiarach. Nierówności są pokonywane jakbym jeździł po maśle i jedna sprawa która mnie osobiście się podoba jest wysoki prześwit więc spokojnie jeżdżę po Polskich koleinach i wiem że ani na koleinie ani na wystających bolcach czy leżących policjantach miski olejowej nie zostawię.
5,0
~patryk
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
Bardzo pewne trzyma się drogi, nie udało mi się jeszcze nim uślizgnąć przy minusowych temperaturach. Nie ma się wrażenia, że auto się przewróci na zakręcie. Spokojnie można nim jechać do lasu, jak i w głębsze błoto. Mój egzemplarz radzi sobie świetnie! Teraz tylko czekać na pierwszy śnieg!
5,0
~Sniegu
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
Rewelacja! Układ jezdny i przeniesienie napędu (wersja 4WD) jest naprawde perfekcyjny. W momencie najmniejszej utraty przyczepności kół przednich automatycznie dołączają się koła tylnie w perfekcyjny wręcz sposób. Poza tym amortyzacja i elementy zawieszenia na wysokim poziomie.
5,0
~lewy
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
nie jest to wyścigówka, ale drogi trzyma się bardzo dobrze, wybacza drobne błędy, trzeba tylko pamiętać o tym, że w naszym kraju często wymieniamy gumy w zawieszeniu, koszt jest nieduży
4,0
~BOBO
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
Latem w zupełności wystarczy napęd na jedną oś. W zimę jak drogi były pozawiewane to się trochę męczył, ale zawsze przejeżdżał. 4x4 więcej spala o litr więc jak kto woli.
5,0
~Arek
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
da sie zwinnie poruszać,ale należy pamiętać że to nie wyścigówka. Niemożna nazekać na komfort sztywne a zarazem konfortowe zawieszenie
5,0
~sznyta
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
już po przejechaniu kilku kilometrów, można doskonale wyczuć auto. Doskonale się prowadzi biorąc pod uwagę wysoko umieszczony środek cięzkości.
3,0
~zyletagar@tlen.pl
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
trochę głośne to zawieszenie,słychać każdą nierowność,ale daje poczucie pewności prowadzenia, jest twarde,ale stabilne
Dziennik kosztów dla Hyundai Tucson I SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~kawer
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 CRDi 112KM 82kW
dobrze reaguje na ruchy kierownica ...wysoko polozony srodek ciezkosci da sie odczuc na zakretach w szczegolnosci jako pasazer
Hyundai Tucson I SUV