Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee IV (33) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~gpw2008
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Jak w każdym samochodzie typu SUV z wysoko umiejscowionym środkiem ciężkości precyzja szczególnie w szybkich zakrętach nie jest perfekcyjna. Z premedytacją wybrałem wersje bez pneumatycznego zawieszenia bo sprężynowe jest trochę sztywniejsze i samochód nie ma tendencji do wychylania się na zakrętach czy też nadmiernego nurkowania podczas nagłego hamowania. Ogólnie dobre czucie drogi przez hydrauliczny układ wspomagania. U konkurencji...
5,0
~Wojtek
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
Jako że mieszkam w górach to zimą lubię sobie potestować napęd. Podczas ostatniej zimy zgarniałem tylko zimne spojrzenia kierowców gdy oni nie mogli podjechać ośnieżoną ulicą w górę a jeep wjeżdżał bez żadnego problemu. Naprawdę 4x4 jeepa jest genialnym napędem i haldexy czy inne wymysły chowają się przy nim :-) Jest to napęd stały (standardowo rozłożenie P40%/T60%- w zależności od wybrania programu zmienia się rozkład lub ustawiamy na...
4,0
~Damagedriven
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
Sam układ jezdny jest bardzo dobrze zestrojony. To wersja z pneumatyką. Auto świetnie prowadzi się zarówno w terenie jak i przy 200 km/h na autostradzie. Perfekcyjne tłumienie nierówności. Auto dzięki pneumatyce ma róznicę prawie 15 cm prześwitu. Na najwyższym ustawieniu naprawdę można wjechać w miejsca niedostępne dla innych aut z tego segmentu. Odejmuje jedną gwiazdkę za elektronikę i systemy bezpieczeństwa. Reagują różnie i zwykle z...
4,0
~Andrew
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
Czuje sie pewnie w zakrętach, nie przechyla sie nadmiernie pomimo dużych i wysokich gabarytów, ale wynika to z tego ze zawieszenie jest twarde i trochę mocno trzęsie po nierównościach. Mimo wszystko wole takie zestrojenie zawieszenia aniżeli jeździć "wanną". Utwardzenie zawieszenia jest chyba efektem opłakanego "testu łosia" przeprowadzonego przez Szwedów na modelu sprzed liftingu (2011-2013) w którym to Jeep GCherokee omal...
4,0
~Robert
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 CRD 250KM 184kW
Wszystko ok poza małym ale... Auto jest ciężkie i jadąc na autostradzie bardzo szybko ... Ok 180 km/h czasami przy wyprzedzaniu tira czy bocznym podmuchu jest lekkie odczucie zachwiania. Czasami tez przy zwykłej jeździe powyżej 100 km/h na jakiejs koleinie czy nierównej drodze mam wrażenie ze koła reagują z minimalnym opóźnieniem. Jest to kwestia do przyzwyczajenia, zapewne związana z ciężarem auta i jego specyfika.
2,0
~Załamany posiadacz Jeepa
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
No i tutaj pojadę już gruuuubo: skoro to jest auto na tereny to ja nie wiem ale zawieszenie i gumy w nim to chyba są z gumy Donalds albo ze zmielonych butelek po oranżadzie. No totalna porażka by przy 15 tys napierało w tyle ,stukało pukało na asfalcie i dudniło z przodu przenosząc na kierownicę jakby amortyzator się urywał.No moje ździwienie było straszne.
5,0
~Cybalt
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
to była jedna z największych pozytywnych niespodzianek! Sporo jeżdżę amerykanskimi samochodami, więc doskonale wiem jak potrafią być "gumowe" w zawieszeniu oraz układzie kierowniczym... A tutaj auto prowadzi się bardzo precyzyjnie. Żadnych przechyłów w zakrętach, ani luzu w kierownicy. Bardzo, bardzo miła niespodzianka!
4,0
~SzPo
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
Prowadząc czuć pewność i bezpieczeństwo. Lekki dyskomfort odczuwałem podczas zakrętów, gdy auto się przechylało na boki. Samochód w terenie bardzo sprawny. Nigdy nie było sytuacji, żebym nie miał przyczepności na śniegu mimo, iż jeździłem na oponach całorocznych
5,0
~Artus
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 6.4 V8 468KM 344kW
Auto w tej wersji sztywniejsze, sportowe zestrojone i niższe, nadaje sie tylko na drogi asfaltowe lub tory wyścigowe, wyjechałem w sylwestra do lasu i jak dla mnie auto za niskie ten Jeep nie nadaje się nawet w lekki teren, świetne hamulce stawiaja auto w miejscu
5,0
~fazi88
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 5.7 V8 HEMI 352KM 259kW
Komfortowo, aż trochę buja na dziurach w asfalcie - ale bez przesady, na pewno mniej niż np w oplu omedze. Na zakrętach czuć masę. Na szutrach dosyć sprężyście. Koleiny mu nie przeszkadzają wcale (w e65 jest masakra - auto chodziło po całej drodze)
Jeep Grand Cherokee IV