Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee IV (33) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Artur
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.6 V6 286KM 210kW
tu dobrze. brak mostu i dziurawa droga to czestsze wizyty na zbieznosci ;) poza tym bardzo dobrze, nie za twardo i nie za miekko, rzeklbym w sam raz. Promien skretu- bajka...bezcenny na zawalonym parkingu
5,0
~Cień
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
Układ jezdny rewelacyjny, wyżej, niżej, w teren, na autostradę, do lasu, świetnie się sprawdza na naszych dziurawych drogach, autem parkuję zima w miejscach o których inni mogą tylko pomarzyć.
3,0
~Ja
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
Przy rozgrzanym silniku i wysokich temperaturach powietrza wyczuwalne luzy w układzie kierowniczym, zgłoszone do serwisu, wymiana drążka kierowniczego, brak efektu. Opinia serwisu - tak ma być.
5,0
~Marek
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.6 V6 286KM 210kW
Trochę twarde zawieszenie, ale ogólnie bez uwag. Śmiało można pokonywać zakręty, czy ronda z większą prędkością dzięki szerokiemu rozstawowi kół.
5,0
~Lucjan L
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 6.4 V8 468KM 344kW
Na prostej drodze można przecisnąć jednak na zakrętach trzeba uważać to jednak ponad 2 t które zakrętach wyciskają cię na zewnątrz.
5,0
~Luki
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Zawieszenie pneumatyczne sprawuje się świetnie komfort rewelacyjny. Tryb Off Road w zaspach spisuje się wyśmienicie.
4,0
~siena20
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Płynnie wybiera nierówności,po prosu się nim płynie po asfalcie.W trybie sport mógł by być trochę bardziej twardy.
5,0
~LUK
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
Na polskich dziurawych drogach 265 milimetrowe opony, oraz adaptacyjne pneumatyczne zawieszenie niweluje wszystko.
5,0
~mazek21
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Ja tak lubię jak jet miękko. To nie jest auto wyścigowe. Jak ktoś chce mieć twardo to polecam SRT
4,0
~Skorpion50
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
Jeżdżąc po krajowych drogach z częsta amianą prędkości proponuję ustawienie manualne Sport.
Jeep Grand Cherokee IV