Szukaj

Lista ocen Kia Shuma I 1.5 i 16V 88KM 65kW 1997-2001 (77) - Silnik

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Piotr B.
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Dosc elastyczny,ale moc 88KM z 1,5 przy 16V to nie osiagniecie i za malo tej mocy do masy przy silniku 1,5 jak sie jedzie w 4 osoby. Auto tej wielkosci potrzebuje tych min. 100KM. Elastycznosc moze byc, ale przyspieszenie sie czuje dopiero po 3,5tys obr. w gore, no coz max moment to auto ma dosc wysoko bo dopiero przy 4tys. i tu zaczyna sie halas. Brak wyciszenia maski silnika nie pomaga w komforcie,szkoda, ze nie pomysleli o tym,to niedrogie...
4,0
~teich@wp.pl
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Wszystkie komentarze od mnie sa wynikiem porównania do wczesniejszych samochodów, których byłem właścicielam tzn Opla Corsy C i Mazdy 323 1,7D Silnik w zakresie od 1500 do 3000 obrotów pracuje kulturalnie i cichi, jednak wraz ze wzrostem obrotów gwałtownie robi się głośniej. W moim odczuciu porównywalnie jak miałem w Corsie C ____________________________________________________________________________ Nie wiem jaka jest moc silnika,...
4,0
~Teich
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Nie mam żadnych zastrzeżeń do samego silnika. Poprostu odpalam w garażu i jadę , a potem wracam do momu . O samochód nie dbam, oleju nie wymieniłem od czasu nabycia ( ale robię co miesiąc dolewkę praktycznie po 0,5 litra). Jak kiedyś zaczęły klekotać zawory to zadzwoniłem od fachowca i powiedział jedno co zapamiętałem do dziś- Kia lubi wysoki stan oleju , więc jak tylko acznie klekotać - doleweczka 0,5 litra najtańszego dostępnego oleju...
5,0
~aete
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Bardzo dobry silnik Mazdy! Po takim przebiegu, nie wykazuje żadnych znak zużycia, oprócz lekkiego pocenia w okolicach pokrywy zaworów. Bardzo dobrze radzi sobie z autem w mieście i na trasie nawet przy większych prędkościach. Powyżej 120 problemem nadal nie jest silnik lecz wyciszenie auta, prędkość rośnie spokojnie do 170-180km. Elastyczny już od najniższych obrotów, w mieście można toczyć się na 4rce, itp. przy 4000tys obr. robi się...
5,0
~krystek
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Zajefajne autko !!!!!!! Przejeździłem nie wiele nim narazie ale to sie czuje, wcześniej jeździłem renault i nie było miesiące bez jakiej naprawy a teraz prócz tankowania i opon nie myśle o niczym innym. Oczywiscie zgadzam sie ze jakośc tapicerki pozozstawia dużo do życzenia ale auto to nadrabia swoją niezawodnością, poza tym lepsza Kia z załóżmy 98 r. niz volkswagen z 93 bo za ta samą kwote!!!
5,0
~Jędrzej
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Silnik bardzo elastyczny, na 5 biegu jeżdżę już od 40 km/h. Dobre przyspieszenie, jak na 88 KM, to nawet powiedziałbym rewelacyjne. Generalnie silnik ideał, nic się nie dzieje, tylko wymieniam olej, przekręcam kluczk i jadę i tak od 8 lat... Daję 5 bo oceniam 88KM 1,5 pojemność, nie 170KM v6...
4,0
~paweł z białegostoku
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
całkiem przyzwoita kopia mazdy 323. lubi obroty. poniżej 2 tys. na zegarze nie ma czym jechać ale powyżej 4 jest bardzo przyzwoicie. w trasie z piątką pasażerów i bagażem ciężko przekroczyć 150km/h ale do przepisowej jazdy nie ma problemów. tylko z kierowcą silniczek daje dobrze radę.
5,0
~Przemek
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Mój sąsiad kupił sobie niedawno bwm 518 i mówił że shumica nie ma szans z jego bejcą. Powiedziałem mu że możemy spróbować i okazało sie że jego bmw nie ma startu do shumy. Ogólnie ten niepozorny samochód ma bardzo dobre przyspieszenie. Na 2 trzeba troche więcej gazu ale później jest już dużo lepiej.
4,0
~jarko466@wp.pl
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Silnik to najlepsze co jest w tym samochodzie zrobiłem tyle kilometrów i nic nie było grzebane przy nim w końcu to japończyk ściągnięty od mazdy 323 wymieniałem tylko olej i świece a zrobiłem ponad 60000 na gazie
4,0
~grzegorz
Kia Shuma I
Hatchback 1.5 i 16V 88KM 65kW
Ponoć jest to silnik zapożyczony od mazdy, więc dlatego trudno jest się do czegokolwiek przyczepić. Elastyczny, w miarę cichy, oszczędny. Wigoru nabiera dopiero powyżej 3,5 tyś obrotów. Ogólnie bardzo fajny
Kia Shuma I