Szukaj

Lista ocen Mazda 3 I Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW 2003-2009 (24) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~artur
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Niestety ale tu wbrew opiniom jest tragedia. Być może mój model tak ma ale zauważyłem taką zależność: jak coś się psuje w japońcu to w opiniach jest stwierdzenie że się przecież zdarza bo auto ma swoje lata a jak w francuzach i fordach to od razu że szrot, kiła i mogiła. Otóż takie w ciągu roku przytrafiły mi się usterki: - awaria kontrolki świateł mijania (nie wyłączała się nigdy): wykonano jakieś obejście bo wymiana modułu to koszt kilku...
2,0
~Walus46
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Sonda lambda 1 i 2. Jedną kupiłem ASO'wską za 700zł. Druga to koszt 1600 zł, ale kupiłem taką bez kabli, przepiąłem te ze starej i wyniosło mnie to 350zł. Mimo wszystko Sondy to czuły punkt wielu aut, zwłaszcza tych, które mają już parę lat, więc nie uznaję tego za jakąś charakterystyczną przypadłość. Pompa wspomagania - auto było uderzone, więc prawdopodobnie się rozszczelniła, weszła wilgoć i padła. Kupiłem inną za chyba 400zł....
4,0
~Reggie
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Przejechałem 3000 km, więc nic nie napiszę. Od razu zepsuł się termostat, ale nie był kosztowny, a wymiana dosyć szybka. Nie zauważyłem innych usterek. Zdaje mi się, że słyszę "słynne" klapki w kolektorze dolotowym, a z tego co wiem są nienaprawialne - wymiana na używany to ok. 1000, nowy 3000 złotych, więc się wstrzymam.
4,0
~Buder
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
drobne usterki się zdarzają, a to styk się przepalił, a to trzeba jakiś czujnik wymienić, ale nic co by kosztowało 1000 zł (z jednym wyjątkiem spreżarka klimatyzacji, niestety w tym aucie jest odsłonięta w tym aucie i warunki klimatyczne w naszym kraju ją dobijają i potrafi po 6 latach umrzeć).
4,0
~mariano
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Auto generalnie niezawodne. Niestety problem jest ze rdzą, w moim egzemplarzu pojawiły się pierwsze oznaki korozji na tylnych nadkolach, co i tak nastąpiło późno bo już w egzemplarzach 5-letnich potrafiła wystąpić korozja. Polecam zabezpieczyć po kupnie auta podwozie.
4,0
~darhad
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Nic specjalnego się nie działo. Jakieś gumy w zawieszeniu, przekaźnik od układu klimatyzacji, ostatnio zaczyna wariować pokrętło od regulacji temperatury. Urwały się po kolei oba mocowania tylnych amortyzatorów. Aluminium utleniło się ze starości po prostu.
5,0
~Adam - serdeczna@yahoo.com
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jedynym problemem (oby pierwszym i ostatnim) był "pyłek", który zablokował od wewn. - klawisz dostępu do komputera pokładowego. Pomogło delikatne przedmuchanie sprężonym powietrzem w serwisie. Wszystko trwało 5 min.
5,0
~Marcin
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Przepalona żaróweczka w kokpicie, łączniki stabilizatora do wymiany ale ich szybsze zużycie to w dużej mierze wina naszych jeszcze nie do końca dobrych dróg. To wszystko w ciągu dwóch lat użytkowania.
5,0
~Adam
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jeździłem mazdą 626 teraz jeżdżę 3 nie miałem i nie mam żadnych większych problemów z mazdą. Nigdy jeszcze te auta mnie nie zawiodły. Jeździłem wcześniej oplem i fordem i wiem co to awaryjność.
Dziennik kosztów dla Mazda 3 I Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,0
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~kudys37
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Amoryzatory przód, czujnik cisnienia oleju, poduszka silnika olejowa, tuleje wzdłużne przednich wahaczy. To tyle poza serwisem przez 7 lat.
Mazda 3 I Hatchback