Szukaj

Lista ocen Mazda 3 I Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW 2003-2009 (31) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~M
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Samochód mam od pół roku. Więc dane pochodzą z zimy oraz wczesnej wiosny Jeżdżę nim głównie po Wrocławiu - w mieście spalanie ok 9-10 litrów. W lecie pewnie to samo wyjdzie bo mniejszy ruch ale klime trzeba będzie uruchomić. W trasie przy normalnej jeździe bez zbędnego gazowania i wyprzedzania by być 5 metrów dalej - 6.5 wyszło ostatnio na 500 kilometrach, bez klimy, ok 10 stopni na zewntątrz. Dlugiej trasy na autostradzie z wiekszymi...
3,0
~artur
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Wiadomo, że skoro auto ma silnik o poj. 2.0 to i więcej spali, aczkolwiek moim zdaniem tu nie ma na co narzekać. W mieście w zimie w najgorszych korkach trzeba liczyć się ze spalaniem na poziomie 11-13l, w lecie 10-12, przy mniejszym natężeniu ruchu 9-11 tak w zimie jak i lecie, a na trasie podczas spokojnej jazdy około 6,5-7 (mój rekord to średnie spalanie 6,2l), gdy szalejemy trochę bardziej około 7-7,5 a jak dajemy w palnik to z 9-10l....
4,0
~Buder
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
W mojej mazdzie psują się tylko drobnostki. Poważne rzeczy zapewniające jazdę działają zawsze bez zarzutu. Koszt serwisowania auta na orygianlnych częściach jest drogi (termostat to np. 300 zł do forda mk ii to 150 - części są kompatybilne, bo to prawie ten sam silnik, czujnik temperatury zewnętrznej i climatronika to 450 zł, wydech (monolit z katalizatorem) 4500 zł spręzarka klimatyzacji 2500 zł, regenerowana 1000 zł, koszt malowania drzwi i...
4,0
~Walus46
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jak w każdym golfie, focusie itp. Klocki, zawieszenie, tarcze na tym samym poziomie. Jedynie części/osprzęt silnika itd mają już typowo japońskie ceny i tu przy zakupie trzeba uważać na parę elementów, bo np Sonda lambda w oryginale potrafi kosztować 1600zł ! zamienników nie ma praktycznie i trzeba kombinować na allegro. To samo dotyczy pompy wspomagania, regenerowane w granicach 1800zł ! używane tanie też nie są, jednak da się je ogarnąć u...
4,0
~Reggie
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jestem zadowolony. Poprzednie auto wyposażone w silnik 2.0 Turbo o mocy 185KM paliło ok. 50% więcej. Tutaj wygląda to tak: jazda po Warszawie (korki pomieszane z szybszymi partiami) ok. 10-10,5 l. Jazda na trasie po drogach krajowych przy prędkościach w granicach dozwolonych bez klimatyzacji 6,3 - 6,7 l. Jazda z prędkością 100-120 km/h na ekspresówkach to około 7-7,3 litra. Z tego co zauważyłem to pali mi mniej niż innym użytkownikom, ale...
3,0
~kris_szczecin
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Madzie mam od 3 mc. Jeszcze w niej nic nie robiłem. Choć czuje coś że sprzęgło się szykuje. Więc cen nie znam. Spalanie... nie liczyłem dokładnie (zalewając po korek), ale wiadomo mazdy lubia wypić a 150 KM 2.0 (bez turbo) musi coś pić. Zakładam że przy mojej ciężkiej nodze w mieście łyknie 12/13l. Przy spokojnej myśle że 10 da się zrobić. Trasa - nie liczyłem ale obstawiam że na autostradzie to do 7,5 zejdzie max.
3,0
~darhad
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Spalanie przyzwoite jak na taki silnik, części zawieszenia nie są drogie (płyta podłogowa z Focusa II) ale niektóre inne elementy potrafią sporo kosztować. Wymiana rozrządu (łańcuch) kosztuje ponad tysiaka. Na szczęście ceny części używanych spadają i jest ich coraz więcej w związku z tym, że jest tych samochodów coraz więcej. Auto było kupione sercem, a nie po to, żeby jak najtaniej jeździć :)
4,0
~mariano
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Na początek mówimy o aucie o pojemności 2,0. Zgodnie ze wskazaniami komputera: w mieście w korkach w zimie spalanie na poziomie 10-13 litra, na wiosnę i w lecie 9-11. Na trasie przy spokojnej jeździe 6,2-6,5, jak trochę bardziej depniesz w granicach 7-7,5, a jak chcesz poszaleć to zależy od inwencji twórczej :). Czy to dużo? Wydaje mi się, że tak jak w większości tego rodzaju aut
5,0
~grzesiek
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Kupiłem tę Mazdę znacznie powyżej ceny rynkowej, ale miała oryginalny niski przebieg. Efektem tego jest to że w obecnie 8 letnim samochodzie przez ostatnie dwa lata nie musiałem dołożyć ani złotówki poza standardowymi kosztami eksploatacji. Wymiana oleju (Mazdowska Dexelia) i filtru to koszt poniżej 400PLN Innych kosztów nie miałem więc trudno powiedzieć.

Usterki Mazda 3 I

Liczba wpisów: 30

Mazda 3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Henryk
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
i tutaj miła niespodzianka. Przy jezdzie do 120km samochód spala około 6 - 6.5 litra natomiast w miejście spalanie wzrasta do 8 litrów lecz gdy jedziemy po mieście kulturalnie to możemy się sodziewać 7.2 litra !!! Na takie rezultaty przyczynił się komputer, który w czasie rzeczywistym podaje nam średnie spalanie i dzięki temu możemy dopasować pedał gazu
Mazda 3 I Hatchback