Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Kombi (41) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~OldSeb
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Silnik jest doskonały - cichy, mocny i ciągnie od samego dołu i relatywnie niewiele pali o ile ... mu się chce. To nie żart. Samochód ma swoje humorki i czasami wyraźnie traci wigor. Serwisy rozkładają ręce. Dla nich jak nie ma błędu w kompie to problemu również nie ma. To, że auto nie trzyma katalogowych osiągów mają głęboko. Metoda prób i błędów z pomoca tunera doszedłem, że auto jest bardzo wrażliwe na jakość benzyny. Teoretycznie powinien...
5,0
~Mike
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Będą fani silników V6 czy też silników z turbodoładowaniem (pojedycznym czy podwójnym) i cenię ich punkt widzenia, niemniej jak na potrzeby większości użytkowników ten silnik jest rewelacyjny. Owszem, jeśli ktoś na niemieckich :) autostradach rozwija prędkość powyżej 190-200 km/h to może narzekać, że przy prędkości 220 km/h Mazda 6 traci nieco werwy... Niemniej do 160-180 km/h auto zachowuje się rewelacyjnie a silnik nie \"dusi\" się i nie...
3,0
~tomek_obidzinski
Mazda 6 III
Kombi 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Jeżeli chodzi o silnik to na początku pozytywnie zaskakuje bo jest elastyczny i zwinny a i spalanie całkiem niezłe, lecz gdy osiągniemy wyższy przebieg i sugerujemy się od początku wymianami oleju co 20tyś km to nie tędy droga bo silnik zbiera nagar, dpf dolewa ropy do leju, smok się zapycha, turbina siada. Kupiłem auto o przebiegu niemal 200000 km serwisowane w Norwegii i po 30000 km nie miło się zaskoczyłem więc trzeba naprawdę dbać aby...
4,0
~Kierowca
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Przyspieszenie rewelacyjne . Od 0 do 100 rewelacja , 100 - 200 też można nieźle poszaleć czuć te 200 KM, niestety od 200 w górę zaczynają się schody 220 jesteśmy w stanie osiągnąć na każdym odcinku ale coś więcej to już droga przez mękę max co udało mi się osiągnąć to 232 kmh (pomiar z GPS, prędkościomierz 240 kmh) . Ale aby to osiągnąć musi już być górka , niestety automat wstrzymuje 5 tys obrotów na 6 biegu i dalej nie chce iść a szkoda :)
4,0
~Tomeck
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
2.0 Pb 165 KM - wystarczający do swobodnego poruszania się tym sporym jednak kombiakiem. Nawet jak zapakujesz 4 osoby na pokład i wypełnisz bagażnik to bez problemu ciągnie bez większego wpływu na spalanie, Jeżeli oczekujesz dużej dynamiki to ciśnij gaz powyżej 4 tys lub kup mocniejszą wersję.
4,0
~TOmek
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Silnik bezawaryjny. Dobre spalanie. Do 90km/h spalanie oscyluje w okolicach 6,5-7,0. Powyżej to to spalanie rzędu 7,5-8. Do czego można się przyczepić to jednak 165KM to troszkę mało. Brak kopa i mocnego przyspieszenia zwłaszcza jak się zapakowanym w 4 osoby jest i trzeba wyprzedzić.
5,0
~Tomek
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rewelacja. Przy tej pojemności silnika w trybie mieszanym tj. 60% drogi krajowe jedno jezdniowe + 40 % miasto spalanie 7.0L . Bezawaryjny serwis poza ASO czyli wymiana: olej i filtr oleju, filtr powietrza plus kabinówka to koszt rzędu 420 - 500. Wymiana raz na 20 000tys km.
5,0
~ptomek69
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mimo że nie jest to V6, to brzmi jak V6 Dodatkowo nie jest wysilony (z 2.5l jest "tylko" 197 KM), bez turbiny, wolnossący, a dzięki stopniowi sprężania (13:1) ciągnie od dołu i mało pali, a jak trzeba to można też sprawnie przyspieszyć. Dla mnie nic więcej nie potrzeba
5,0
~kris2301
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Silnik bardzo dynamiczny a przy tym ekonomiczny. Pozytywnie zaskoczył mnie poziomem spalania - przy jeździe ekonomicznej 5.7 ltr, średnia jazda 7 ltr, dynamiczna 8.5 - 9.5 ltr. Jeżeli ktoś chce jeździć naprawdę dynamicznie silnikiem benzynowym niech nie liczy na wynik 6 ltr.
5,0
~Karlito
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Ja lubie wysokoobrotowe silniki, wiec ten mi pasuje. Nie ma on zakresu obrotow w ktorym by ciagnal jak szatan, ale nie ma tez zakresow wyraznie za slabych. Moim zdaniem jak na 2.0 bez turbo zbiera sie z dolu bardzo dobrze. Mam porownanie z Primera P11 2.0 ktora jezdzilem wiele lat.
Mazda 6 III Kombi