Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 (22) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pozdrawiam
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
niestety muszę nieco ostudzić tą euforyczną atmosferę :( mazdę CX 5 zakupiłem równo rok temu w salonie w wersji najbogatszej SKY PASSION napęd AWD , i również jak większość z Was mdlałem na jej widok. A i dzisiaj również mdleję , niestety powód jest zgoła odmienny . Otóż przejechałem tym "cackiem" , i nie mówię tego bynajmniej złośliwie bo i auto naprawdę fajne , dobrze wyposażone świetnie się nim jeździ, przykuwa uwagę na...
5,0
~hunerus
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
minusy za: oswietlenie bagarznika !!!!! schowki z przodu a wlasciwie ich brak i zle rozwiazania tych ktore sa. brak dojazdowki!!!- na rynek usa i rosja jakos sie dalo... plusy: w najwyzszej wersji dostepne sa wszystkie oferowane systemy i sa poprostu swietne!!! zawieszenie i kola 19ki...i dziur jakby na drogach ubylo. Dzielenie tylnych foteli!!!!!!poprostu rewelacja.
4,0
~Łukasz
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Osłona słupka A po stronie kierowcy potrzaskuje od czasu do czasu. Ale moim zdaniem to skutek działania serwisu podczas zakładania czujników ruchu do alarmu - pewnie uszkodzili mocowanie i stąd te hałasy.
4,0
~Thomas68
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
OK poza tym że jak jest poniżej 6 stopni automat wycieraczek wariuje i trzeba wyłączyć tryb auto. Ale może jest trochę rosy na czujniku i dlatego czujnik reaguje jak na deszcz.
4,0
~Markus
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Czasem miałem problem z wrzuceniem "jedynki" po wzbudzeniu silnika na światłach (start-stop). Po małej regulacji w ASO problem się nie powtarza.
5,0
~Norbi
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
narazie nic, ale to dopiero 14tys, mozna sie jedynie przyczepic do kiepskiej jakosci skory i przy glosnej muzyce (Bose) trzeszcza drzwi
4,0
~Kornel
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Wymienione lusterka ( problem ze składaniem ), w ogóle lusterka to słaby punkt modelu - powyżej 120 km/h wyraźnie się trzęsą.
5,0
~mirek56
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
przejechałem ponad 13 tyś i nic się nie zepsuło to chyba dobrze , doskonale tak trzymać przez następne 150 tysięcy
4,0
~Ag
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Nie wiem czy to usterka, ale na nierównościach czasami słyszę stukanie - może to wynik 19 calowych kół ?
4,0
~T.A. Urban
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
była [ po 20 tys. nieszczelność siłownika hydraulicznego sprzęgła ( ale była), innych zero
Mazda CX-5 I SUV