Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 (38) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pozdrawiam
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
niestety muszę nieco ostudzić tą euforyczną atmosferę :( mazdę CX 5 zakupiłem równo rok temu w salonie w wersji najbogatszej SKY PASSION napęd AWD , i również jak większość z Was mdlałem na jej widok. A i dzisiaj również mdleję , niestety powód jest zgoła odmienny . Otóż przejechałem tym "cackiem" , i nie mówię tego bynajmniej złośliwie bo i auto naprawdę fajne , dobrze wyposażone świetnie się nim jeździ, przykuwa uwagę na...
5,0
~Kornel
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Na samym początku miałem pewne obawy co do dynamiki ( poprzedni motor w CRV miał 340 Nm ). Do charakterystyki silnika wolnossącego po 6 latach jeżdzenia turbodieslem trzeba się przyzwyczaić. Ładne, liniowe rozwijanie mocy, powyżej 4.000 obrotów jest naprawdę przyjemnie. Silnik jak na 2 - litrową benzynę bardzo oszczędny, jeżeli nie jeździ się po metropoliach i nie przekracza często prędkości 130 km/h, osiągnięcie przeciętnego spalania poniżej...
4,0
~Łukasz
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Mimo niskiej jak na SUVa masy swoje waży, a poza tym swoje gabaryty ma. A więc silnik troszkę zbyt słaby, szczególnie na autostradzie - powyżej 130 dynamika słaba i trzeba patrzeć w lusterka aby nie zajechać komuś niepotrzebnie drogi ;-) Ale spalanie robi wrażenie - średnio 8.0 l/100km. Ale bak mały i zasięg tylko 600 km. Jeżdziłem wersją 2,5 192 km po FL - dynamika dużo lepsza, ale średnie spalanie powyżej 10 litrów...
4,0
~Michał
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Silnik jest moim zdaniem nieco za słaby jak na tak ciężkie auto chociaż jest bardzo dynamiczny. Ogólnie kulturę pracy oceniam wysoko. Elastyczność również nie najgorzej. W mieście zarówno elastyczność jak i kultura pracy oceniam bardzo wysoko. Natomiast na długiej trasie (ponad 5000 km) na 6 biegu elastyczność mocno spada zwłaszcza przy prędkościach powyżej 160km/h. Silnik jest za to moim zdaniem ogólnie bardzo cichy.
4,0
~hary620
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
przy wyborze małego suv-a zamierzałem kupic raczej diesla,ale ten 2l benzynowy w Maździe jest b.dobry, żadnych turbo,żadnych filtrów cząstek, idealny do miasta, na krótkie odcinki 10-30km, dobry także w trasie, przy spokojnej jeździe, z manualną skrzynią - oszczędny - na razie średnio 7,2l/100km, powyzej 3000-obrotów dostaje nowe życie
3,0
~mikołaj
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Przy małych i średnich obrotach cichy od 4000 jest głośny i bardzo głośny. Mam wrażenie, że jego kultura pracy pozostawia wiele do życzenia. Jak na najnowszą technologę MAZDY to bardzo cienko. Podobno ten silnik musi się \"ułozyć\" pożyjemy zobaczymy. Na razie nie chcę żle o nim pisać bo za mało przejechałem kilometrów.
5,0
~Markus
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Japończycy idą pod prąd i konsekwentnie nie instalują turbosprężarek. Wady? Silnik trzeba czasem mocniej podkręcić, ale momentu obrotowego jest dość sporo (210 Nm) i nie jest specjalnie wysoko położony. Kultura pracy bez zarzutu, do tego naprawdę niskie spalanie.
2,0
~CX RED
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Żle spasowane przełożenia , tj szarpie silnik przy zmianie biegów z 1 na 2 i 2 na 3. Podobno tak ustawione oprogramowanie silnika ?!. Wielka kicha bo samochodem szarpie przy zmianie biegów. Proponują aby jeździć na półsprzęgle !! Jakieś nieporozumienie !
4,0
~Ireneusz (f)
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
oszczędny, dynamiczny i niezawodny, po prostu trzeba umieć jeździć a pali w granicach 7-8l / 100 przy czym nie są to niskie prędkości w trasie, a i dużo czasu spędza w mieście
4,0
~Thomas68
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Jak to w SUV-ie na 6 biegu wyprzedzanie raczej niemożliwe mułowate. Po redukcji na 5 odzyskuje kopa i spokojnie można wyprzedzać. Rozpędzone ciągnie raczej nieźle
Mazda CX-5 I SUV