Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 (40) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pozdrawiam
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
niestety muszę nieco ostudzić tą euforyczną atmosferę :( mazdę CX 5 zakupiłem równo rok temu w salonie w wersji najbogatszej SKY PASSION napęd AWD , i również jak większość z Was mdlałem na jej widok. A i dzisiaj również mdleję , niestety powód jest zgoła odmienny . Otóż przejechałem tym "cackiem" , i nie mówię tego bynajmniej złośliwie bo i auto naprawdę fajne , dobrze wyposażone świetnie się nim jeździ, przykuwa uwagę na...
4,0
~Monitor74
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Brak mi dwóch oporów w pedale gazu, przydatnego rozwiązania, które mają niektóre inne auta; pierwszy opór pozwala na kulturalne przyśpieszanie, bez redukcji; pokonanie go wyzwala całą moc z układu napędowego. Tu naprawdę tego brakuje i trzeba chwili, żeby się nauczyć ruszać/przyspieszać bez wycia i niepotrzebnej redukcji biegów przez skrzynię automatyczną.
4,0
~Markus
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Plus to na pewno krótki skoki drążka, sama dźwignia chodzi precyzyjnie ale przy niektórych biegach irytuje mnie wyczuwalny, jakby "podwójny skok" przy wrzucaniu przełożeń. Wydaje mi się, że ta sama skrzynia w 6-ce chodzi nieco lepiej. Ogólnie jest naprawdę OK.
4,0
~mikołaj
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Automatyczna też pobobno najnowsza generacja. Powiem szczerze że skrzynia RAV 4 o wiele lepsza i znacznie lepiej wchodzi na obroty. Przspieszenie jakoś dziwnie rozwiązane, trzeba mocno wdępnąć pedał gazu aby zareagowła, przy nagłym przyspieszeniu to duży minus.
4,0
~Łukasz
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Dla mnie ok - zmienia biegi płynnie i szybko. Wyzwaniem są prędkości powyżej 130 - po wciśnięciu pedału do oporu czasem następuje szarpnięcie, tak jakby dołączona została tylna oś. Szarpnięcie naprawdę duże - pasażerowie natychmiast pytają: co to było?!
4,0
~Jakub
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
bez zarzutów. Nie spotkałem dotychczas lepszej skrzyni ale porównanie też nie jest pełne, jedynie: mercedes s 96, vw golf 2002, audi a5 2008, grand cherokee 96, voyager 95, vw passat 98, bmw x5 brak dziury - duuuży plus
5,0
~Zbigniew
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Automatyczna skrzynia to najlepszy element tego auta. Zmienia biegi płynnie, bez szarpnięć i zwłoki. Charakterystyka zmian jest zależna od szybkości i głębokości wciskania pedału przyspieszenia.
5,0
~Michał
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Bardzo krótka, sportowa skrzynia, dobre przełożenia. Nie miałem problemów ani na trasie ani w mieście. Tempomat jest rewelacyjny. Celowo wybrałem manualną bo lubię kontrolę nad autem i nie narzekam.
2,0
~MC
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Brak trybu sport, normal, eco. Adaptacyjność skrzyni to fikcja. Na autostradzie na drodze wyjazdowej wciskamy gaz i...czekamy, skrzynia redukuje bieg, silnik wyje a my...ledwo jedziemy. Co tu oceniać?
5,0
~Mietek
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Automat to jest to. Namówił mnie kolega i nie żałuję ! W przyszłości już tylko automat-podobnie było ze skórą 10 lat temu - a po co ? teraz tylko tapicerka skórzana :)
Mazda CX-5 I SUV