Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 (34) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pozdrawiam
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
niestety muszę nieco ostudzić tą euforyczną atmosferę :( mazdę CX 5 zakupiłem równo rok temu w salonie w wersji najbogatszej SKY PASSION napęd AWD , i również jak większość z Was mdlałem na jej widok. A i dzisiaj również mdleję , niestety powód jest zgoła odmienny . Otóż przejechałem tym "cackiem" , i nie mówię tego bynajmniej złośliwie bo i auto naprawdę fajne , dobrze wyposażone świetnie się nim jeździ, przykuwa uwagę na...
5,0
~Monitor74
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Nie mogę powiedzieć na razie złego słowa, choć układ 4x4 jest tajemniczy w swych cechach, z instrukcji obsługi również nie wynika, kiedy się włącza i jak jest zestrojony. O dziwo, trochę twarda i głośna przy pokonywaniu małych przeszkód w mieście przy niewielkiej prędkości, typu niewielki krawężnik czy śpiący policjant. W trasie się tego nie zauważa, w prawdziwym terenie jeszcze nią nie byłem, ale to w końcu nie auto terenowe.
4,0
~Łukasz
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Jest ok, ale na zimowych kołach (17") bardziej komfortowo. Na std 19" wyraźnie sztywniej i bardziej "rzuca" samochodem. Ale trakcja bardzo dobra - w połączeniu z napędem 4x4 prawie ideał. Niestety, ostatnie zimy nie pozwoliły na testowanie na lodzie i śniegu z racji ich braku... W błocie i na mokrym - ok.
3,0
~Mietek
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
do 140 km.h bardzo dobrze i dobrze ale powyżej to już po bandzie. Samochód pływa po jezdni jest niestabilny trudno go kontrolować przez co jest niebezpieczny. Tu się zawiodłem chociaż to tylko pseudoterenówka z wysokim prześwitem ale jednak...
5,0
~Markus
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Jeden z najmocniejszych atutów Mazdy. Fantastycznie zestrojone podwozie - idealny kompromis między sportem a komfortem. Do tego cicho wybiera nierówności. Świetnie działa również układ kierowniczy, jest bezpośredni i optymalnie wspomagany.
4,0
~mikołaj
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Na razie mam zastrzeżenia jedynie do 4X4. Chociaż mam wersję 4X4 to uważam, że chyba niepotrzebnie przepłaciłem. Dołączanie się drugiej osi jest bardzo niedopracowane a komputer który tym steruje niezabardzo radzi sobie z tym zadaniem.
3,0
~MC
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Jazda po nierównościach w wersji 4x4 to bajka, trzyma się jak przyklejony. Zimą pewnie będzie jeszcze fajniej. Nie ma jednak mazdy cx-5 bez kolców. Zawieszenie głośne na nierównych drogach przy prędkościach przepisowych.
5,0
~Kornel
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Układ jezdny z górnej półki. Trudno się do czegoś przyczepić. Jedynie przy prędkościach autostradowych powyżej 140 km/h z uwagi na lekkość konstrukcji auto jest wrażliwe na silne podmuchy wiatru.
5,0
~T.A. Urban
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
komfort dobry na przyzwoitych [ niekoniecznie idealnych ] drogach, krajowy "koci łeb" musi dać swoje, ale zawieszenie daje radę, szybkie łuki OK, warunki zimowe - OK [ 2 zimy]
5,0
~Michał
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Absolutny hit w mojej Mazdzie. Przyczepność na drodze, kontrola jazdy, kontrola hamowania i na zakrętach to bajka. Starty z bardzo stromych uliczek w Monte Carlo o które się obawiałem były bezproblemowe.
Mazda CX-5 I SUV