Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 II 1.6 16V 110KM 81kW 1998-2005 (15) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wojtek32b
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Mx-5 to auto stworzone do pokonywania zakrętów. Rozkład masy niemal 50:50 zapewnia idealne czucie samochodu, dzięki czemu staję się on przewidywalny w każdej sytuacji. Oczywiście, jak przystało na sportowe auto, Mazda posiada dość sztywne zawieszenie, ale tragedii nie ma. Na dziurach wyczuwalne są wibracje (brak dachu zmniejsza jednak ogólną sztywność karoserii), lecz nie przenoszą się one specjalnie mocno na kierowcę i pasażera. Wentylowane z...
5,0
~Nocturne
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Temat jest znany. MX5 mają doskonale zrównoważone zawieszenie z podziałem mas 50/50. Bardzo przewidywalne w każdych warunkach z lekką nadsterownością w sytuacjach granicznych. Ponieważ MX5 była konstruowana jako cabrio sztywność nadwozia doskonała, nic nie stuka i nie trzeszczy jak w autach przerabianych na kabriolety. W połączeniu ze świetnym układem kierowniczym jest rewelacja. Komfort niski, ale nie jest przesadnie twardo. Są mniej...
5,0
~Blasse
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Twardy, ale nie za twardy. Po dziurach jeździć nie polecam, niezbyt też na kostkę brukową, ale na asfalcie lub innych (w miarę) równych powierzchniach jest świetne. Uwaga - dużo zależy od szerokości i profilu opony. Tylny napęd daje niesamowitą frajdę i kontrole nad samochodem. Rozkład masy 50:50 pozwala uniknąć nadsterowności - samochód prowadzi się neutralnie, najlepiej w zakrętach :)
5,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Kupiłem auto na felgach 17" - to trochę za dużo do tego auta i odbiło się to na komforcie i stanie zawieszenia (standardowego). Przy takich kołach warto zainwestować w lepsze amortyzatory. Teraz auto jest na 16", trochę większy profil opon 195/45 - trzeba uczciwie powiedzieć, że szybkość reakcji już nie ta co wcześniej, ale da się jeździć po mieście bez strachu o kręgosłup i plomby w zębach.
5,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Kupiłem auto na felgach 17" - to trochę za dużo do tego auta i odbiło się to na komforcie i stanie zawieszenia (standardowego). Przy takich kołach warto zainwestować w lepsze amortyzatory. Teraz auto jest na 16", trochę większy profil opon 195/45 - trzeba uczciwie powiedzieć, że szybkość reakcji już nie ta co wcześniej, ale da się jeździć po mieście bez strachu o kręgosłup i plomby w zębach.
5,0
~sappheiros@op.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Perfekcyjny, niesłychanie czuły na każdy ruch kierownicy, od pierwszych chwil poczujesz się jak byś się w tym aucie urodził (a pewnie sporo osób zostało w nim, pomimo braku przestrzeni poczętych) :) Jeśli nauczysz się jeździć nieco boczkiem, zachowasz zimną krew w poślizgu, będziesz jeździł jednym z najszybszych aut w okolicy ;)
5,0
~Sappheiros
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Rewelacja. Samochód wybaczający niemal wszystko, dość szybko sygnalizuje uślizg tylnych kół, nawet początkujący kierowca (jeśli chodzi o tylny napęd) spokojnie poradzi sobie z wyprowadzeniem auta na właściwy tor.
5,0
~d
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Ę
5,0
~Kamil J.
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Moja opinia nie będzie się niczym różnić od innych. Tylny napęd, zrywne auto, szybka reakcja na dodanie gazu.
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 II 1.6 16V 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~blebleble
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Sztywna.Trzyma sie gorzej drogi niz toyota mr2 mk3 ale wciaz rewelacja.
Mazda MX-5 II