Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 II 1.6 16V 110KM 81kW 1998-2005 (14) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~sappheiros@op.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Dwie wiadomości dobra i zła. Najpierw - zła. Silnik nagrzewa się okropnie, przez co ogrzewa najpierw nogi, potem całe wnętrze. Wał podobnie, tak więc w podłokietniku robi się mały piecyk. Jeśli włączysz nawiew w środku zrobi się tylko cieplej, bo powietrze z niego wypadające jest... ciepłe :) Nie pomaga w tym wszystkim czarny, szybko nagrzewający się dach. Teraz wiadomość dobra. Tym ciepłym powietrzem możesz nagrzać sobie wnętrze auta, z...
5,0
~wojtek32b
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Cóż tu napisać? Podczas jazdy z otwartym dachem mamy okazję pozbyć się wszelkich stworzeń żyjących w naszych włosach włącznie z jednak częściej występującym łupieżem ;) Nadmuchu możemy wtedy używać z powodzeniem do chłodzenia stópek, co jest jeszcze skuteczniejsze, gdy nasza Mazda posiada klimę :) Ogrzewanie jest tak wydajne, że jeszcze w żadnym samochodzie nie spotkałem się ze swądem topionego plastiku, kiedy pokrętło znajduje się na maksa...
4,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Nie daję najwyższej noty, bo mam auto bez klimy i strasznie parują szyby podczas deszczu. Co prawda musi być duża różnica temperatur - jesienią paruje mniej niż latem, ale aż się boję jak to będzie w zimie. Poza tym układ nawiewów jest bardzo wydajny, bardzo szybko jest w stanie nagrzać wnętrze. Szkoda, że nie daje rady go schłodzić, Ale od czego jest zdejmowany dach. Z wielką frajdą jeździ się nawet przy bardzo niskich temperaturach, z...
4,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Nie daję najwyższej noty, bo mam auto bez klimy i strasznie parują szyby podczas deszczu. Co prawda musi być duża różnica temperatur - jesienią paruje mniej niż latem, ale aż się boję jak to będzie w zimie. Poza tym układ nawiewów jest bardzo wydajny, bardzo szybko jest w stanie nagrzać wnętrze. Szkoda, że nie daje rady go schłodzić, Ale od czego jest zdejmowany dach. Z wielką frajdą jeździ się nawet przy bardzo niskich temperaturach, z...
5,0
~Kamil J.
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Grzeje jak piec, na zimnym ustawieniu - też grzeje, ale taka już budowa pojazdu z silnikiem wciśniętym do tyłu. Nawet most grzeje od spodu. Jazda w ciepłe dni z dachem w wersji bez klimatyzacji odpada całkiem. Nie da się po prostu wytrzymać, otwarcie okiem powoduje huragan w środku.
5,0
~Blasse
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Samochód niewielki, więc nagrzewa się błyskawicznie w zimie. W lecie brak problemów z wentylacją - brak dachu :) Przy dłuższych trasach słońcu warto pamiętać o nakryciu głowy! Dla jeżdżących dużo latem po mieście - wskazana klimatyzacja. Dla pozostałych niekonieczna.
5,0
~Nocturne
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Ogrzewanie bardzo skuteczne. Można nawet zimą jeździć. Wystarczą 3 minuty, żeby zaczęło grzać. Klimy nie mam. W tym aucie nie ma filtra kabinowego.
5,0
~Sappheiros
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Choć to cabrio to nawet zimą nie ma problemu. Po paru minutach w auto można nagrzać do normalnej dla klasycznych samochodów temperatury
5,0
~d
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
A
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 II 1.6 16V 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~blebleble
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
wszystko ok. Jesli auto ci sie za bardzo nagrzewa wymien gumy pod lewarkiem.
Mazda MX-5 II