Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 II 1.6 16V 110KM 81kW 1998-2005 (15) - Widoczność

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Ze złożonym dachem dokładnie taka jak idąc pieszo - widać wszystko. Po postawieniu dachu jest trochę gorzej. Zwłaszcza jeśli trzeba patrzeć po skosie do tyłu (wyjeżdżając z miejsca parkingowego) - wtedy nic nie widać. Tylna szyba jest jednak wystarczająco duża (prawie 2x większa niż np, w S2000). Problemem jest jeszcze widoczność sygnalizatorów na światłach - nie można podjeżdżać zbyt blisko
4,0
~prosac@interia.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Ze złożonym dachem dokładnie taka jak idąc pieszo - widać wszystko. Po postawieniu dachu jest trochę gorzej. Zwłaszcza jeśli trzeba patrzeć po skosie do tyłu (wyjeżdżając z miejsca parkingowego) - wtedy nic nie widać. Tylna szyba jest jednak wystarczająco duża (prawie 2x większa niż np, w S2000). Problemem jest jeszcze widoczność sygnalizatorów na światłach - nie można podjeżdżać zbyt blisko
2,0
~Sappheiros
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Po złożeniu dachu widoczność do tyłu jak u... pieszego :) Troszkę mogą przeszkadzać małe słupki, przy zamkniętym dachu tylna szybka faktycznie jest bardzo mała, ale najbardziej przeszkadza nisko osadzony dach powoduje, że dojeżdżając do świateł trzeba się solidnie natrudzić aby coś zobaczyć, ewentualnie zatrzymywać się o 1-2 metry przed linią.
5,0
~Blasse
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Doskonale, w końcu to kabriolet :) Nic nie ogranicza widoczności! Z założonym dachem trzeba się przyzwyczaić do nachylania się, by zobaczyć kolor światła na sygnalizacji wiszącej nad skrzyżowaniem :)
3,0
~Kamil J.
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Bez dachu - rewelacja, z dachem materiałowym - słabo, co logiczne. Nie warto wtedy podjeżdżać zbyt blisko sygnalizatora... nie zobaczymy kiedy światło zmieni się na zielone.
3,0
~Nocturne
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Co częste w kabrioletach - z zamkniętym dachem jest masakra. Do tyłu trzeba cofać na czuja. Z otwartym wiadomo - panorama. Lusterka duże, sterowane elektrycznie.
4,0
~wojtek32b
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Bez dachu - doskonale, z dachem cofanie staje się nieco trudniejsze, ale podstawowa umiejętność korzystania z lusterek powinna wystarczyć do uniknięcia kolizji i przycierek :)
4,0
~sappheiros@op.pl
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Jedyna wada to konieczność specyficznego ustawiania się przy sygnalizacji świetlnej. Po paru dniach można się przyzwyczaić.
5,0
~d
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
K
4,0
~jkuzma
Mazda MX-5 II
Cabrio 1.6 16V 110KM 81kW
Cóż można powiedzieć. Bez dachu doskonale . Z dachem do tyłu trochę gorzej. Ale w końcy od czego są lusterka?
Mazda MX-5 II