Szukaj

Lista ocen Mercedes GLK (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jacek
Mercedes GLK
Off-roader Facelifting 220 CDI BlueTEC 170KM 125kW
Miałem zawieszenie sportowe. Zdecydowałem się na wymianę ze względu na wiek i obniżone zawieszenie. Zamontowałem zawieszenie standardowe o kilka centymetrów wyższe. Nie ma w zamiennikach obniżonego ani off-road. Nawet po zmianie samochód trzyma się drogi jak gokart. Auto ma permanentne 4x4. Jeździłem nim po poligonie, głębokim piachu w lesie, po błocie i leśnych drogach zalanych po deszczu. Auto ani razu nie miało jakichkolwiek problemów....
4,0
~Elc
Mercedes GLK
Off-roader 2.1 220 CDI 4MATIC 170KM 125kW
Auto dobrze się trzyma drogi w zakrętach, szczególnie w porównaniu z moim poprzednim autem, czyli Volvo XC90, świetnie się prowadzi jak na suva. Ale niestety jest to tzw. "taczka", pod względem komfortu dwie klasy niżej od XC90. Felgi też swoje robią, bo mam 235/50/19.
5,0
~Damian
Mercedes GLK
Off-roader Facelifting 250 BlueTEC 204KM 150kW
Ja mam wersje sport z AMG kolami 20cali przod troszke wezszy tyl szerszy...oczywiscie tak jest w orginale w najwyzszym pakiecie AMG bardzo ladnie trzyma sie drogi...obowiazkowo opony Continental SportContakt 5...wtedy to sama przyjemnosc
4,0
~Zbyszek
Mercedes GLK
Off-roader Facelifting 250 BlueTEC 204KM 150kW
Wybrałem pakiet AMG elementy zewnętrzne. Oprócz zmian optycznych zawieszenie jest lekko usztywnione i obniżone. W porównaniu do normalnego zawieszenia to niebo a ziemia. Koła tylne są lekko szersze. Auto po prostu świetnie jeździ w zakrętach.
5,0
~Alan
Mercedes GLK
Off-roader Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW
Układ jezdny podobny do mniejszej generacji SUV i nie mam tu na myśli plebejskich modeli, mogę porównać z X3 i XC60 - właściwie trudno znaleźć różnicę. Jeździłem X5 na pneuma ale nie mogę tego porównywać z GLK więc ogólnie jestem zadowolony. Tył lekko twardy.
4,0
~Artur
Mercedes GLK
Off-roader 3.0 350 CDI 4MATIC 224KM 165kW
Ja bym go trochę usztywnił. Trzyma się świetnie drogi. To oczywiście SUV i nie będzie się prowadził jak sportowe auto. Ale jak dla mnie trochę za miękki. Choć mam pakiet sportowy i 20\" koła. Nie wyobrażam go sobie w standardowym zawieszeniu na seryjnych 17\"
5,0
~Adi
Mercedes GLK
Off-roader 2.1 200 CDI BlueEFFICIENCY 143KM 105kW
Bardzo ładnie się prowadzi. Uwaga jednak dla osób, które jeździły tylko autami z napędem na przednią oś: To jest auto tylnionapędowe i w zimie na śliskiej nawierzchni nie należy szarżować. Grozi poślizgiem
4,0
~1Unruhe1
Mercedes GLK
Off-roader 3.0 350 CDI 4MATIC 224KM 165kW
Nie mam mu nic do zarzucenia ale jak to w utach o podwyższonym prześwicie wchodzenie w ostre zakręty na pełnym ,, bucie ,, raczej nie wskazane To nie Carrera 911 i nawet tego nie udaje.
4,0
~PKK
Mercedes GLK
Off-roader Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW
Komfort bardzo duży. W zakrętach nieco się wychyla (duże auto). Generalnie bez zarzutu. Stały napęd 4x4 w tym aucie, w codziennej eksploatacji, zwłaszcza w zimie jest rewelacyjny.
Dziennik kosztów dla Mercedes GLK
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jasiu
Mercedes GLK
Off-roader Facelifting 220 CDI BlueTEC 170KM 125kW
Czuć ciężar samochodu. Trochę czasem przypomina terenówkę. Nerwowo się zachowuje na krótkich nierównościach a buja na długich. Niezbyt komfortowe.
Mercedes GLK