Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa A W169 Limuzyna (22) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ToMiś_po_4_latach
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 200 CDI 140KM 103kW
Ze skrzyni, a w zasadzie z jej osprzętu nadal nie jestem do końca zadowolony. Miewa dziwne kaprysy i czasami wykazuje lekkie, ale dziwne opory przy zmianie biegów. Zawsze ściągam nogę z gazu przy wysprzęglaniu, nie jeżdżę na półsprzęgle, daję skrzyni minimalny czas na wrzucenie biegu, delikatnie operuję lewarkiem, używam jedynie nadgarstka i przedramienia, staram się unikać gwałtownych redukcji, a mimo to mam wrażenie, że czasami coś jest nie...
5,0
~Łukasz
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 180 CDI 109KM 80kW
Wymieniliśmy po zakupie sprzęgło, dwumasę, olej w skrzyni biegów, przeguby, poduchy pod silnikiem (części eksploatacyjne zużyte przez lata) i sposób wybierania poszczególnych biegów jest wspaniały. Płynność ruszania i brak jakiekolwiek nerwowości pracy w układzie napędowym. Koszty naprawy w granicach 6000zł... Ale warto!
5,0
~Łukasz
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 180 CDI 109KM 80kW
Wymieniliśmy po zakupie sprzęgło, dwumasę, olej w skrzyni biegów, przeguby, poduchy pod silnikiem (części eksploatacyjne zużyte przez lata) i sposób wybierania poszczególnych biegów jest wspaniały. Płynność ruszania i brak jakiekolwiek nerwowości pracy w układzie napędowym. Koszty naprawy w granicach 6000zł... Ale warto!
5,0
~Łukasz
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 180 CDI 109KM 80kW
Wymieniliśmy po zakupie sprzęgło, dwumasę, olej w skrzyni biegów, przeguby, poduchy pod silnikiem (części eksploatacyjne zużyte przez lata) i sposób wybierania poszczególnych biegów jest wspaniały. Płynność ruszania i brak jakiekolwiek nerwowości pracy w układzie napędowym. Koszty naprawy w granicach 6000zł... Ale warto!
4,0
~służbowy
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 160 CDI 82KM 60kW
Dziala bez zarzutu biegi wskakuja plynie i lekko! żywotnosc skrzyi zalezy jak sie dba jak sie niedba to przy przebiegu 150 000 mozna remontowac. w \"cywilnym\" napewno do 300 000 km bez dotykania.jak skrzynie robie to co niezrobie sprzegła i kola 2 masowego tak wyjete i tak! koszt rosnie.
4,0
~Franciszek
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 1.5 150 95KM 70kW
W jeździe nie było żadnych problemów, biegi chodzą płynnie. Jedynym problemem było światło biegu wstecznego a raczej jego brak. Żeby światło wsteczne się zapaliło trzeba było mocniej docisnąć bieg. Podsumowując do wymiany czujnik na skrzyni.
5,0
~Rwy29
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 180 CDI 109KM 80kW
Manualna 6o biegowa skrzynia jest fajna. 5ke mozna wrzucic juz przy 50km/h i jezdzi sienjak automatem. Biegi poprostu wchodza i sa tam gdzie powinny. 6ka jest klasycznym nadbiegiem ktory redukuje zuzycie paliwa szczegolnie w trasie.
4,0
~Endriu
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 2.0 200 CDI 140KM 103kW
Dwumasa- to można pozostawić bez komentarza , raz po razie co słyszę pada w okolicy 200 tysięcy- mi wytrzymało 220 więc i tak jest dobrze. Poza tym cicha dobrze chodzi czego więcej chcieć ?
4,0
~Ali Al Ani
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 1.5 160 BlueEFFICIENCY 95KM 70kW
Nieco za długie skoki lewarka zmiany biegów. Na plus zasługuja dobrze dobrane przełożenia. Lewarek umieszczony na odpowiedniej wysokości, zapewnijącej łatwy dostęp.
4,0
~tomba
Mercedes Klasa A W169
Limuzyna 1.5 150 95KM 70kW
Gdyby nieco precyzyjniej przemieszczała się od biegu do biegu, byłoby 5. Dobrze dobrane przełożenia do mocy i możliwości auta.
Mercedes Klasa A W169 Limuzyna