Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W211 (110) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 147 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~pawelec
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Jśli kupisz samochós z dobrą historią serwisową, nie przewiduję większych awarii. Bardzo ważne, aby poprzedni właściciel wymieniał olej w automacie co 60 tysięcy kilometrów i tu nie ma oszczędności. Dodatkowo, jeśli twój egzemplarz jest przedliftowy , masz pompę hamulcową SBC. Ja osobiście sobie to rozwiązanie bardzo chwalę. Takich hamulców nie miałem w żadnym innym aucie. Dodatkowym atutem może buć fakt, że nawet jak będziemy hamować...
1,0
~Lukasz
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Koszt poważnej usterki w tym aucie to tysiąc wzwyż. Po 1 trzema znaleźć mechanika który dysponuje odpowiednim komputerem i wiedzą... choć to drugie nie koniecznie idzie w parze z tym pierwszym. Zawieszenie airmatic. koszty poduszek i amortyzatorów czy tam miechów jak kto woli to 1200zł za sztukę i to na all.... Do tego aby po wymianie uruchomić zawieszenie trzba przejsć całą diagnostykę komputerową i przprowadzić szereg operacji kalibrujących....
5,0
~Piotr
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 AMG 5.4 V8 (55 AMG) 476KM 350kW
Nic się nie dzieje, silnik pancerny, skrzynia pancerna, przeniesienie napędu dostosowane do mocy, zawieszenie nie odbiega normą pod względem wytrzymałości od innych mercedesów z tego okresu (jest dobrze). Pompa SBC może wymagać wymiany po osiągnięciu zaprogramowanego progu używalności. Należy to jednak traktować jak naprawa eksploatacyjna. Można regenerować lub wymieniać na nową. Koszt takiego zabiegu i tak będzie niższy niż tarcze na przód do...
1,0
~Cwany
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Sterowniki, czujniki, odcinanie turbiny gdy jakiś czujnik złapie nieprawidłowy pomiar, szarpanie skrzyni, wycieki oleju i wiele wiele innych. I to nie jest tak że kupiłem zdezelowanego grata, a ja jeździłem aż coś się urwało. Dbałem o swój egzemplarz i wymieniałem wszystko na bieżąco ale po jakimś czasie ten samochód wyniszcza psychicznie i finansowo bo ile można walczyć o to żeby normalnie dojechać 10 km z domu do pracy bez szarpania abo...
5,0
~Jockerasas
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Jeszcze się nie zdarzyło żeby auto odmówiło posłuszeństwa nagle. O każdej poważniejszej naprawie wedziałem wcześniej. Z poważniejszych rzeczy to kompresor airmatic, kompresor klimatyzacji oraz turbina ale przy przebiegu 300 tyś km uważam, że to nie poważna usterka tylko po prostu zużycie materiału. Poza tym wiele rzeczy wymieniłem bo "czułem, że już się kończą" i nie czekałem aż padną całkowicie.
2,0
~seastar@seastar.pl
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 V6 (320) 224KM 165kW
180.000 km. Ostatnio wysiadł mi podobno sterownik hamulców (komputer karze jechać do serwisu by sprawdzić hamulce). Chcieli ode mnie 6000zł. Nie dałem, jeżdze i nic się nie dzieje a wiem że w dobrym warsztacie, nie ASO, zrobią mi to za 1500zł. 2x wymieniałem (ale na gwarancji) moduł Sama. Zablokowała mi się dzwognia skrzyni i mnie odholowali także nie wiem czy to coś poważnego czy nie.
4,0
~il Dottore
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 1.8 (200 Kompressor) 163KM 120kW
W aucie na przestrzeni 120 tys km (kupiłem go gdy miał 3 lata i 70 tys km) wymieniłem: przednie zawieszenie, sondę lambda, przewód do niej,uszczelkę pod głowicą... więcej grzechów nie pamiętam. W sumie śmiech na sali biorąc pod uwagę że wóz ma prawie 10 lat. Poza tym tylko lejesz i jeździsz + części eksploatacyjne. Nie jest to jednak 100% bezawaryjne auto.
5,0
~Adrian
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.1 (220 CDI) 150KM 110kW
Nie wydarzyło się nic, co mogło mnie zaskoczyć. Jak pisałem wyżej - mój egzemplarz wymagał dopieszczenia od początku i po prostu stopniowo naprawiałem to, co i tak miało być naprawione. Największe wydatki to sprzęgło i zasobniki ciśnienia w tylnym zawieszeniu. Dużo pomaga fakt, że mam na miejscu mechaników, którzy Mercedesy znają na wylot.
5,0
~Jarek
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Odpukać, jeszcze nie miałem ale pewnie będę. Życie. Tym bardziej, że podejrzewam, że ten przebieg 180 tysięcy nie jest realny. Chociaż, przed zakupem. sprawdziłem samochód w pełni w specjalistycznej firmie i nie mieli do niego uwag. A sprawdzili bardzo dokładnie. W raporcie miałem opis ze zdjęciami co do ryski i plamki rdzy. Po VIN również.

Mercedes Klasa E W211 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~Michał
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Ten W211 to niewypał kupiłem go 5 dni temu, a dziś stoi w serwisie... jak tylko go odbiore to go sprzedaje!!! naprawa kosztuje 5.000 PLN... mam kilku znajomych krórzy jeżdzą W211 i z tego co się dowiedziałem to ceny serwisu nie są tanie sięgają nawet kilkunasut tysięcy złotych! radzę przemyśleć kupno takego samochodu.
Mercedes Klasa E W211