Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W211 (131) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 126 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Cwany
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Nowa może była rewelacyjna. Moja gdy ją kupiłem miała ok. 240000 km i sprawiała problemy. Na start po zakupie do wymiany sterownik skrzyni biegów koszt kilka tys zł. Wymiana oleju w serwisie to koszt około 2000 zł. Dbałem o to żeby wszystko było sprawne i nie żałowałem na nią kasy a mimo to skrzynia i tak szarpała, przeciągała zmianę biegów albo wpadała w tryb awaryjny i nie zmieniała biegów wcale. Gdy miała lepsze dni i pracowała jak trzeba...
1,0
~Janusz
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Spisywała się dobrze do 100tyś km, a później zaczęły się problemy, padła mi już na 120tyś km, a gwarancja skończyła się miesiąc przed tym wydarzeniem, mercedes za taką skrzynię żąda 15tyś zł, co jednak nie jest takim wielkim problemem dla właściciela merca, jeżeli jeszcze jak ja kupywał go nowego w salonie, co nie zmienia faktu że jest to dosyć drogie. Jednak na samochód o takiej cenie i takiej klasie, który kojarzy się z niezawodnością i...
2,0
~katana
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Skrzynia jak w nowych Mercach to tylko manuaal 6 biegowy . Ja mam Automatic i wymieniali mi go 2 razy na gwrancji i raz z włąsnej kieszeni 13 000 zł z wymianą ! Załamka ! Nigdy wiecej Merca z Automatem bynajmniej E ! Polecam świetne manuale ! W Mercach E od 2000 r. jest tak labo AUtomat chodzi jak żyleta brak jakichkolwiek problemów , alebo cały czas cos sie jebie i ciągle sie nażeka ! Zmiana biegów w Automacie jak chodzi miodzio ! DO...
5,0
~Dejw
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.0 V6 (280 CDI) 190KM 140kW
Tutaj Autocentrum wyświetla przy 4maticach 7g, który chyba nigdy nie występowała przy napędzie na 4 buty. 4matic ma skrzynie 5g. Dlaczego? Bo to stara, niezniszczalna skrzynia. Zmienia biegi perfekcyjnie, jeżeli wymieniamy w niej olej jest dożywotnia. 7g występują głównie w wersjach z napędem na tył. Również bardzo dobre jednak już nowsze a wiadomo, szczególnie w Mercedesach im starsze rozwiązania tym lepsze.
5,0
~Piotr
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 AMG 5.4 V8 (55 AMG) 476KM 350kW
Ocenę wystawiam mając na uwadze rok, z którego pochodzi skrzynia i konkurencję w tamtym czasie. Skrzynia chodzi zauważalnie szybciej niż w wersji bez AMG. Najważniejsze jednak, że to co oferuje silnik (ponad 700Nm dostępne od dołu) znosi bez zająknięcia. Biegi są relatywnie długie. Zmiana łopatkami w zasadzie zbędna, bo skrzynia zmienia biegi jak trzeba. Sterownik oczywiście przyucza się do stylu jazdy kierowcy.
5,0
~Radek
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
7G-Tronic 722.9 jak na razie spisuje się świetnie. Płynnie zmienia biegi. Adaptuje się do stylu jazdy kierowcy. Również mocny punkt. Bardzo podnosi komfort podróżowania, aczkolwiek nie jest demonem szybkości w porównaniu do DSG. To dwie zupełnie inne skrzynie o odmiennej charakterystyce. 7G-Tronic jakby to ująć... pracuje bardzo dostojnie ;) Jak na razie brak żadnych niepokojących objawów/odgłosów z konwertera.
4,0
~Jarek
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
No tu już bez większych zachwytów. Chodzi o automat. Ogólnie jest OK. Ale faktycznie jak piszą niektórzy ma jak dla mnie zbyt długą zwlokę w redukcji biegu przy depnięciu gazu w czasie wyprzedzania.Może tow wina programu, który zbyt długo się zastanawia czy zredukować bieg i o ile (w trybie S może zredukować nawet o dwa biegi) Ale jak idą kolejno to jest OK. Zmienia szybko.
4,0
~Maciej
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Skrzynia biegów 5 biegowa automatyczna, nie jest tak precyzyjną jak 7 biegowa i przy zimnym oleju wysoko kręci się do rozgrzania, w rezultacie na zimnym do rozgrzania, ciągnie do 2,2 obrotów, po rozgrzaniu nie ma problemu. Czasem leci też zawór lockup, z wymianą oleju to koszt ok 1200zl.
1,0
~Lukasz
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Raczej wytrzymała ale tragicznie zmienia biegi. Poooowooooliiii kompletny brak dynamiki , krótkie biegi, i zabija przyspieszenie. Auto 2,7dci z manualem i auto 2,7 dci z automatem to 2 całkowicie odmienne doznania z jazdy. Automat jeździ ospale jak by miał ze 60 lat i robił na kopalni.
4,0
~Jockerasas
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Jak na tamte czasy rewelacja, jak na dzisiejsze troszkę wolna ale akurat mi osobiście to nie przeszkadza. Sama zmiana biegów odbywa się praktycznie niewyczuwalnie niezależnie czy jest w pozycji S czy C. Duży plus za możliwość zmiany biegów +/- oraz za jej pancerność pod warunkiem regularnej zmiany oleju.
Mercedes Klasa E W211