Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W211 (118) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~zawiedziony
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.5 4Matic 272KM 200kW
Najbardziej jestem zaskoczony pozytywynymi opiniami o zawieszeniu i komforcie tego modelu. Owszem na dobrych nawierzchniach wóz odbiera się jako nowoczesną konstrukcję, czytaj - zwinny, o przyjemnie jędrnym zawieszeniu, o sztywnych stabilizatorach, eliminujących przechyły. Jenak na zwykłych polskich dziurach, tralkach, garbach, zachowanie zawieszenia jest kompromitujące dla firmy M-B. Nie wiem na ile jest to specyfika odmiany kombi (duża...
5,0
~Jockerasas
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Jak to w Mercedesie - troszkę "leniwie" się prowadzi, nie jest to BMW no ale przecież po to właśnie kupuje się Mercedesa ;) Zawieszenie Airmatic to po prostu poezja. Fakt, jest drogo jak coś się zepsuje, trzeba pamiętać o wymianie filtra airmatic raz do roku - to podstawa! Na standardowych 16' felgach auto nie pływa na koleinach i prowadzi się pewnie. Tryb Comfort - wrażenie jakbyśmy płynęli a nie jechali. Tego nie da się nawet...
2,0
~Lukasz
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Plus to tanie częśći zawieszenia nawet renomowanych marek. Ale zawieszenie tył to istne piekło. Drogie poduszki pneumatyczne, wieczny problem z regulacją zawieszenia. Nawet mikro dziórka w miech eliminuje auto z dalszej jazdy. Zużywający siekompresor od pompowania zawieszenia i absurdalnie drogie części zamienne. Jeżeli ma ktoś airmatica w kombi to aby wymienić zespół poduszek tył trzeba ściągać cały wózek tylny. Już nie mówiąc aby naprawić...
5,0
~pawelec
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Zawieszenie wielowahaczowe robi swoje. Standardem jest normalny zawias i koło 16" - taki zestaw miałem w poprzednim w211. Było miękko, ale ewidentnie nie do szybkich zakrętów. W obecnym w211 mam fabryczne sportowe zawieszenie i koło 17". Jest różnica, bo komform mniejszy ale po zakrętach auto jedzie tam, gdzie chcesz. Pozostaje jeszcze koło 18" i zawieszenie air matic, z którymi to jeszcze nie miałem doświadczenia, więc się nie wypowiem.
4,0
~katana
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Merc prowadzi sie znakomicie ! Nie ma jazdy bez gwiazdy ! Moze przy barzdo ostrych zakretach sie troszke wychyla ,a le to w koncu wersja elegance , a nie sportowa odmiana Avangarde ! Ale jak zamontowłąem zamiast seryjnych 16 : , Aluski 18 " z AMG , auto zaczeło sie prowadzic zankomicie , ale z tyłu zastosowłąem opony 265 i zaczoł palic o półtora litra wiecej ! Komfort jazdy super , jedynie precyzja ukałdu kierwoniczego mogłby byc neico...
4,0
~Maciej
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Zawieszenie w w211 nie należy do najprostszych, oczywiście jeśli pojawia się w modelu airmatic, przed zakupem warto dopytać właściciela czy wyminiel miechy oraz kompresor, jeśli tak to można brać spokojnie auto, jeżeli nie było to robione, polecam zakup auta bez tego uciążliwego i kosztownego systemu. Do wymiany również dość często wahacze oraz tuleje, bo tu nie jest to bardzo trwałe.
5,0
~Benzlove
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Auto pięknie wybiera nierówności przez co podróż jest niezwykle komfortowa jedno słowo: Mercedes. Ja posiadam egzemplarz bez airmatica na standardowym zawieszeniu. Stara dobra technologia przez co i koszta utrzymania tańsze. W kombi jest poduszka z tyłu która mimo ogromnego załądunku podnosi auto do standardowej wysokości. Dla kogoś kto często wozi coś ciężkiego super sprawa.
4,0
~Jarek
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Jak to w mercedesie. Nie jest to sportowe zawieszenie ani twarde ale na zakrętach się buja. Jak to robią, że jest komfortowe a na zakręcie sztywne to nie wiem. Potrafi jednak się rozbujać na jak to określają drogowcy garbach poprzecznych. Szczególnie jak łagodne i kilka. Jak ktoś miał 190 to zachowóje się podobnie.
3,0
~Janusz
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Jak na napęd na dwa nawet nieźle, ale nie prowadzi się to tak dobrze jak np. PassatV64motion - którym jeździłem, czy Volvo V70 AWD, jednak jeżeli chcemy się pobawić też się nie nadaje przez wszystkie systemy, które niby wyłączone, też na wiele nie pozwalają, ogólnie jestem z układy jezdnego dosyć zadowolony.
5,0
~Artan
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Trudno coś złego napisać. Bardzo komfortowy. Zawieszenie jeszcze bardziej wytrzymałe niż w W210 czy W202, w wiekszości z aluminum ale z wymiennymi końcówkami = tania eksploatacja. Samochód przy bardzo dużych prędkościach zachowuje się nazwyczaj pewnie na drodze.
Mercedes Klasa E W211