Szukaj

Lista ocen MG ZR (21) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kwaśniak
MG ZR
Hatchback 1.8 120KM 88kW
silnik to jest 1.8 16v bez zmiennych faz mam go zamontowane na osprzęcie 1.8 vvc bo zmieniłem głowicę i tak naprawdę to ten bez zmiennych faz jest niesamowicie dobry ma dużo więcej mocy na wolnych obrotach i praktycznie taką samą górę obrotów jak vvc z tą różnicą że moc kończy się przy 6800 obrotów mocy ma diesel 105 konny bez przesady
5,0
~MG ZR
MG ZR
Hatchback 1.4 105KM 77kW
Genialnie. Jak na tą pojemność mocny dynamiczny i elastyczny a do tego oszczędny. Polecam zamontowanie filtra stożkowego - odglos (i tak już wspaniały) poprawia się jeszcze bardziej. Jednostka High Performance od Hondy - Ci co piszą że awaryjny chyba tłuką go młotkiem...żadnej awarii. Lubi wysokie obroty a spalanie to samo...
5,0
~szmyrus87
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Naprawde swietny silnik:)) cichutki do 3tys jednak powyzej tej bariery nabiera smaku... robi sie naprawde brutalny i glosny... i taki ma byc... taka ma byc jego muzyka dla uszu:)) poza tym chetnie kreci na obroty i naprawde ma mnostwo zapasu mocy:DD az przeraza:DD
3,0
~maniak 84
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Silnik ma 160km mogło by być troche lepiej.Elastyczność wmiare dobra.Jest strasznie głośny.Sa to silniki z SERII K a więc konstrukcyjnie bardzo słabe.Wszystko jest tak cienkie ze w maluchu są grubsze pierścienie.Wystarczy że raz temperatura sie podniesie i po uszczelce.
2,0
~ktosktowie
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Chyba najmniej kulturalny silnik z jakim mialem do czynienia. Świetna dynamika, znakomita elastyczność mimo braku turbiny natomiast jego dzwiek i kultura pracy wolaja o pomste do nieba.... Bardzo nieudana, delikatna i zawodna konstrukcja.
4,0
~Grzegorz
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Nieźle się wkręca, wysoko ciągnie bez oporów, może nieco mały moment. Ale, jak to zawsze mówię, moment jest dla leni. Moc jest, zerwanie się spod świateł trwa ułamek sekundy. Trochę mocno mieli kołami przy starcie z mokrego.
5,0
~Karoolec
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Polecam zamontowanie filtra powietrza stożkowego zamontowałem K&N.Różnica:na seryjnym to tak jakbys oddychał z wata w buzi,wrazenie jakby było mu jeszcze lżej i szybciej przyspieszał . I ten dzwiek z pod maski jak w V6 :)
5,0
~moja_wawa@op.pl
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Kultura pracy na dobrym poziomie, ale elastyczność rewelacyjna. Duuuuży zapas mocy od 2500 do 7000 obrotów. Wyprzedzanie bez redukcji nie jest problemem. Po 4500 obr/min budzi się bestia. Do tego piękny odgłos.
4,0
~PopeY
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Jest to samochód wolnossący ale pomimo tego oceniam że silnik jest w miare elastyczny...przy 70km/h na 4 biegu czuć przyspieszenie...wiadomo najładniej chodzi w skali od 3,5 4 tys az do 7 :)

Usterki MG ZR

Liczba wpisów: 5

MG ZR – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~a
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Kłopotliwe w serwisowaniu VVC, notorycznie wywalanie uszczelek pod głowicą, kultura pracy fatalna. Większość części bardzo trudno dostępna - młynki VVC, głowica etc.
MG ZR