Szukaj

Lista ocen Mitsubishi L200 IV Double Cab (35) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~karas123-83
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Zamarzające paliwo przy 1 tyś km wymieniono na gwarancji układ na filtr z podgrzewaniem poprowadzono przewód paliwowy obok kolektora i zmieni łsię filtr paliwa orginał w serwisie prawie 200zł firmy japonskie DENSO nr katalogowy 186100-6080 ale można kupić filtr firmy filtron jest dużo tańszy nr katalogowy FILTRON PP 855.Przedni amortyzator padł przy 80 tyś km, pęknięcie tylnego resora 93 tyś km. Wymiana krzyżaka w układzie kierowniczym ten...
3,0
~skorpionjp@wp.pl
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
Przeciętnie dlatego , że o wszystko trzeba się dobijać, a przykład klamki urasta do kosmicznego problemu. W przypadku MITSUBISHI WSZYSTKO JEST PROSTE, ALE TYLKO DLA MMC - specjalista d/s technicznych decyduje o naprawach gwarancyjnych, a ponieważ premie płaconą ma od jak najmniejszej ilości tych napraw, więc tych napraw prawie się nie wykonuje, a jak się wykona to .... POLECAM TVN TURBO KAMERA program o moim \"Miśku\" chyba jeszcze w marcu...
4,0
~_M_
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
W Oplu średnio raz w kwartale zmieniałem jakąś żarówkę - to do tej pory to nie nastąpiło :- Ale uwaga: już dwukrotnie wymieniałem klamkę w oryginalnej zabudowie! Raz uszkodziła się mechanicznie i pozostała w pozycji otwartej (mimo przekręcenia kluczyka nie blokowała się); zaś wymieniona - w ciągu kilku miesięcy pięknie skorodowała :-( Podobnie relingi tej nadbudowy - po 2 latach były do wymiany.
4,0
~MAXX
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Ocena niezawodności byłaby wyższa gdyby nie cieknąca olejem turbina już od przebiegu 6 tys.km. Mitsubishi zamiast zamontować turbo liczących się w tej dziedzinie producentów np.GARRETT czy HOLSET zamontowało jakieś badziewie i są tego efekty. Zobaczymy jak do tej kwestii podejdzie serwis gdy zgłoszę reklamację.
3,0
~leo
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
Cóż. Materiały wykończeniowe, z których wykonany jest L200 do najtwardszych nie należą. Lakier jest miękki... wystarczy wjechać parę razu do lasu pomiędzy gałęzie i już mamy gwarantowaną sobotę z polerowaniem. W środku plastiki również dosyć szybko nabierają rys. Innych problemów jak do tej pory nie stwierdzam.
3,0
~jakublad
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW
Tylne zawieszenie wymagało poprawy kilka razy, lubi skrzypieć. Z rolety fabrycznej schodzi lakier, śruby mocujące progi rdzewieją, mocowanie fotela kierowcy straciło sztywność (ważę ok. 70 kg). Dwukrotnie spadały również przewody od turbosprężarki. Więcej niedociągnięć brak.
4,0
~trav3rs
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Z tych bardziej denerwujących to notorycznie przepalające się żarówki świateł mijania. Dwa razy pękł resor (wada produkcyjna), raz padł wysprzęglik. Poza tym drobne wycieki tu i tam. Wszystko to przez 180kkm. Naprawiane od razu po wykryciu.
5,0
~Anna
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
Jeżdżę L200 3 lata, auto zrobiło już 80 tyś. kilometrów i oprócz wymian serwisowych nic się z tym autem nie dzieje. Jedyny problem jaki się pojawił to pęcherze na klamce od zabudowy. Klamka została wymieniona w ramach gwarancji.
4,0
~Rpetryko
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Póki co oprócz żarówki, do auta nie dołożone nic! Ale bąbelki na klamkach i na znaczku na atrapie z czasem trzeba będzie usunąć. Podobnie jak przetarcia na burtach od zabudowy :/

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Marek - Maxdawidoff
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Jak na razie jest dobrze, wymiana zamka w pace i nic wiecej jak ktoś chce pojeździć po bezdrożach radze obudować spód płytami metalowymi bo standardowa osłona powyginała sie od śniegu.
Mitsubishi L200 IV Double Cab