Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer IX (235) - Silnik

Na liście zabraknie 113 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~A.K.
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Witam! Pragnę opisać moją przygodę z tym autem, które użytkuję od dwóch lat. Przechodząc do konkretów- MIVEC jest systemem zmiennych faz rozrządu który działa powyżej 3.5 tyś. obr.- co jest zarazem słabą, jak i mocną stroną tego małego atmosferycznego silnika. 1.5L to pojemność przeciętnej butelki wody mineralnej, jednakże motor o tej pojemności w mieście dostarcza wystarczającą ilość mocy, tak samo w przypadku pokonywania trasy bez...
4,0
~matt
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Typowy japonski wysokoobrotowy silnik, na niskich obrotach bardzo cichy i dosc ekonomiczny, na wysokich obrotach po sportowemu glosny (co lubie, bo ladnie brzmi), paliwozerny i wystarczajaco mocny jak na 143 KM (ale od 4000 obrotow). W calosci robiony w Japonii, z czym wiaze duze nadzieje co do jego niezawodnosci. Trzeba liczyc sie z tym, ze przy szybkim wyprzedzaniu konieczna jest redukcja biegu, jadac np. 60 km/h trzeba wrzucic... dwojke :)...
1,0
~ROBERT WARSZAWA
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
NIE POLECAM !!!! wada fabryczna super głosna praca silnika w polonezie było by lepiej odradzam silnika 1500 zgłosiłem fakt firmie Auto Test Aleja Piłsudskiego 273 05-261 Marki (diler mitsubishi ) lancer X ma wady fabryczne silnika ale mitsubishi twierdzi ze wiedzą o tym i się przyznają do tego i jak coś wymyśla to dadzą znać w skrócie żenada . aktualnie czekam już ponad 2 tygodnie w celu próby usunięcia kolejnej usterki fabrycznej...
5,0
~broke
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Silnik 1,5 109 KM nie jest silnikiem sportowym ale w porównaniu do wersji 1,8 143 KM w codziennej eksploatacji wydaje się być ciekawszą propozycją. 109 KM w zupełności wystarczą do sprawnego przemieszczania się rodziny 2+1 nawet z bagażami wakacyjnymi - oczywiście w aucie max. zapakowanym może trochę brakować mocy. Silnik 1,5 jest żwawszy od 1,8 w dolnym zakresie obrotów, a oba nieźle się zbierają dopiero powyżej 4 tys., ale niestety jest to...
4,0
~Emerson,L.P.
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Spalanie na trasie to 7.5l/100km, w cyklu mieszanym Warszawa i okolice to 9,2l/100km. Lancer po mieście przy spokojnej jeździe bez korków potrafi spalić 9,5-13l/100km jednak jeżeli są korki a są to możemy się spodziewać spalania od 14-16 l2/100km, na krótkich kilkukilometrowych trasach, przy jeździe jedynka i dwójka a czasem może da się rozpędzić do 50-60 km/h. Przy wolnych przelotach i dłuższej jeździe w mieście może spaść nawet poniżej...
5,0
~Richi
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Posiadaczem Lancera (auto kupione w Polsce) jestem od paru tygodni i obecnie jezdze golfem V 1.9 TDI 105 KM na zmiane z Lancerem 1.8 143KM. Tu musze dodac, ze moim chlebem powszednim sa motocykle i to te najszybsze wiec trudno mnie zaskoczyc przyspieszeniem czy szybkoscia. Samochody glownie uzywam na dojazdy do pracy w sumie ok 30 km/dziennie w ruchu miejskim w Hamburgu. Odglos silnika to szemranie kiedy uzywa sie samochodu jako limuzyny,...
4,0
~gzesiolek
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Silniczek jak na pojemność (i wagę auta) dość zrywny, ładnie wchodzi na obroty, a do tego w większości zakresu obrotów dość kulturalny... Niestety w więkoszości bo ma dziwną przypadłość iż w zakresie 3,5-4k rpm jest nieznośnie głośny... Jakaś dziwna wibracja czy coś takiego. Przy 3400rpm jest cichutko, przy 4100rpm niewiele głośniej, a w tym zakresie niestety głośno... Dochodzi do paradoksu gdy przy 120-130km/h ciszej jest jechać na 4 niż...
5,0
~wwktr
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Samochód już trochę służy, więc po 2 latach czas na jakąś refleksję. Maszyna niezła, a jak wziąć pod uwagę cenę to doskonała. Dużo miejsca w kabinie, pakowny bagażnik, bardzo dobrze spisuje się na długich trasach, nawet w 5 osób (2 dzisci). Osiągi wystarczające, żeby pewnie przemieścić się do celu, spalanie może być. Silnik na niskich obrotach prawie nie żyje, ale za to międz 4 a 6 tysięcy ciągnie równomiernie, nie słabnie przy czerwonym...
4,0
~gelerth
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Wiele osób uważa, iż ten silnik jest za słaby do tego samochodu. Dla mnie jest on w zupełności wystarczający, do zwykłej normalnej jazdy i bezpiecznego wyprzedzania w zupełności wystarczy. Kiedy potrzebowałem to wystarczało mi mocy, ew. redukcja na niższy bieg i jedzie on całkiem żwawo. Jak ktoś lubi szybszą jazdę, to sugeruję mocniejszy silnik, ale to się przekłada na spalanie. Minusem jest głośność w przedziale 3,2-3,8 obrotów (prędkość na 5...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer IX
Średni koszt przejechania 100 km
35,67 zł
10,0
l/100km
8,9
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~yosa
Mitsubishi Lancer IX
Sportback 1.8 MIVEC 143KM 105kW
Główną zaletą tego silnika jest jego trwałość i to że nie wymaga właściwie żadnej obsługi (łańcuch). Co do mocy, to, oczywiście przydałoby się te 30 KM więcej, ale ogólnie nie jest źle. Ponieważ było to pierwsze moje auto z Japonii (tak Lancer jest jeszcze w całości japoński!) to musiałem się przyzwyczaić kręcić go na wysokich obrotach. Wtedy daje naprawdę dużo radości z jazdy i ciągnie gdy słabsze diesle dostają już zadyszki. Na gazie, nie...
Mitsubishi Lancer IX