Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander I (66) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~jchudzian@o2.pl
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Dość przyjemnie zmienia się biegi. Niestety, do \"setki\" nie dojdziemy na dwójce, co oznacza, że deklarowane przez producenta przyspieszenie możemy uzyskać jedynie kosztem palenia sprzęgła. Przydałoby się sprzęgło ceramiczne, ale wówczas stracimy gwarancję na skrzynię biegów i przeniesienie napędu. Dla mnie oznacza to, że bezkrytycznie włożono silnik do samochodu, który nie jest do tego konstrukcyjnie przygotowany. Efekt: w moim samochodzie...
3,0
~pm.wp@wp.pl
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Niestety tylko "3" za skrzynię. Ale to już taka uroda stałego napędu na wszystkie koła. Wyraźnie wyczuwalne są "moce błądzące" na wałach napędowych przez co trochę szarpie przy przełączniu biegów szczególnie 1 na 2. Ale jak się opanuję sprzęgło i gaz i w którym momencie je naciskać/odpuszczać to można ten efekt zminimalizować.
4,0
~Tommi38
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Bardzo trwała, starszej generacji 4-biegowa ASB z opcją tiptronic. Zero szarpania. Chodzi bardzo płynnie. Jak już pisałem brakuje tego 5 biegu. Auto byłoby nieco cichsze na autostradzie (pow. 120km/h) oraz bankowo ze 2L mniej paliło. Po mieście bardzo komfortowo, a w trasie j.w.
2,0
~Mateusz
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
niska ocena ponieważ skrzynia szarpie, haczy, nie jest zbyt precyzyjna oraz 5 bieg jest zestopniowany tak że przy autostradowych prędkościach obroty lekko przerażają 100km/h to powyżej 3 tys. obrotów... Jedyna zaleta to że się nie zepsuła
2,0
~outek
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Skandalicznym jest żeby w takim aucie tak się zmieniało biegi, chodzi o zmianę z 1 na 2. Szybka zmiana skutkuje zgrzytnięciem, ja mam sposób wyrzucam na luz potem 2 i problemu nie ma. Ale to już jest czarownie żeby uniknąć zgrzytu.
4,0
~Solo
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Zdecydowanie brak ekonomicznej 6-tki, stąd wyskokie spalanie.... kto tym samochodem jeździ 110 km/h??? Przy tak mocnym silniku, biegi zmienia się praktycznie co 1,5 sekundy. Niestety, czasami się zacina i ciężko pracuje.
4,0
~Dorko
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Bez rewelacji, świetna \"3\", reszta biegów dziwnie złożona, oraz mała moc wpływa na częste wachlowanie skrzynią. Nieprecyzyjna \"2\". Słabiutkie sprzęgło - polecam przy wymianie kupić jakiś sportowy zamiennik.
4,0
~rataj
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Skrzynia chodzi ciasno, idealnie. Dobre, krótkie przełożenia, co ma sens przy tym silniku, ale nie specjalnie sprawdza się na autostradzie (tutaj można było dołożyć jeszcze jeden bieg).
2,0
~Tomek
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Skrzynię uważam w swoim modelu za całkowitą porażkę. Jeżdżę od nowości i moim zdaniem działa niewiele lepiej od renault megane. Włączanie wstecznego i dwójki na zimnym po prostu tragedia.
4,0
~MW
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
dwójka czasami potrafi haczyć ale to przypadłość tego modelu. Rewelacyjny 3 i 4 bieg, do 5 trzeba się dobrze rozpędzić więc mimo braku 6 biegu dobrze radzi sobie na autostradzie.
Mitsubishi Outlander I