Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006 (34) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomasz
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Poleczenie off-road`u i szosy jak na takiego kolosa wyszlo idealnie :) Teren jest rewelacyjny, szosa bardzo dobra - ale od terenowki nie mozna wymagac prowadzenia jak w autach sportowych. Auto jest szerokie i bardzo dobrze wchodzi w zakrety nawet przy wiekszych predkosciach, jezeli troszke przegniemy - to uslyszymy pisk tylnych opon. (na napedzie tylnim) 4x4 nie testeowalem przy szybszej jezdzie.
5,0
~Safio
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Układ jezdny to połączenie suwa,osobówki i auta terenowego w jednym,z akcentem na trochę twardsze zawieszenie.Układ kierowniczy,precyzyjny,bez wyczuwalnych luzów i drgań.Auto prowadzi się pewnie,chociaż na koleinach grube \"kapcie\"wybierając wgłębienia,powodują lekkie bujanie auta.
5,0
~kto wie ten wie
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Daję doskonale. Bo to terenówka a nie osobówka. A terenówka może czasem \"popływać\". Co nie zmienia faktu, że teraz, po dużym przeglądzie zawieszenia i z nowymi amortyzatorami (wymiana z oryginalnych przy przebiegu 332 000 km!!!) układ jezdny jest cholernie precyzyjny.
5,0
~Kitajec ;)
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Na siłę mógłbym się przyczepić, że wspomaganie mogłoby być mocniejsze, albo całość bardziej miękka. Ale jak ma się prowadzić po czarnym (jak zwykły dupowóz), to musi być twardo. Jak ktoś nie lubi sztywnego zawieszenia - to nie polecam.
4,0
~s
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Jeździłem starym i nowym Land Cruiserem, Jeepem Grand Cherokee i uważam, że dzięki sztywnemu zawieszeniu Mitsubishi jest najlepszy. Niestety kiepskie wyciszenie i materiały we wnętrzu powodują duży hałas we wnętrzu przy przejeżdżaniu przez nierówności
5,0
~rumburak 8080
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Tutaj jest super. Nic się nie dzieje. Radzi sobie zawsze i wszędzie, szczególnie jak jest zapięty napęd na 4 koła. Na zakrętach nie buja (mimo dużej masy i wysokości samochodu). Dobrze trzyma się drogi, nawet przy dużych prędkościach.
3,0
~Zbyszek
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Z uwagi na bardzo sztywne zawieszenie nie przechyla się zbytnio na zakrętach jednak o komforcie nie ma co mówić. Strasznie słabo wytłumione nadwozie powoduje, że nie jeździłem tak głośnym autem (poza starymi samochodami dostawczymi)
3,0
~WIENCZYSŁAW NIESZCZEGULNY
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
zmieniałem koncówki drążków cos przenosiło drgania na kierownicę na diagnostyce amortyzatory ok dziwne ale dobrze ze nie umie mówic po kazdej mojej przejażdżce myje go karszerem albo na myjni
4,0
~pajero dakar
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
na 20\" w lato robi wrażenie w zime na 17\" oki polecam 4x4 w zime na zaśnieżonej autostrade osobówki 60 80km/h a tu się jedzie 100 120 km/h bez stresu lewy pas i do przodu
4,0
~seb1@poczta.fm
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Troche może za twardy, ale za to na utwardzonych drogach trzymanie niemalże jak w osobowym dobrej klasy. Trakcja przy napędzie na 4 koła niesamowita, auto jeździ jak sportowe.
Mitsubishi Pajero III