Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Pajero Pinin (33) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Edwin
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Silnik 1.8 MPI jest bardzo żwawy, samochód ładnie się zbiera. Ładnie potrafi warczeć przy wysokich obrotach i ładnie na nie wchodzi, ma duszę sportową. Ogólnie jednostka bezproblemowa. Ma przejechane 330tys. i nic nie siada, zrobił 150tys w gazie (lovato) i nie było problemów, poza uszkodzeniem czujnika ciśnienia gazu. Ogólnie auto nie poedzie wiele więcej ponad 150km/h, ale to wina przełożenia lub ograniczenia elektronicznego, bo na piątym...
5,0
~Witold
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Ostatnie 50 tys. km. zrobiłem na gazie (wtrysk sekw.). Wszyscy straszyli gazem, nawet dealer Mitsubishi a jest bardzo dobrze. Żadnych usterek z powodu inst. gazowej. Po porządnym wyregulowaniu nie tyle nie odczuwam różnicy ale według mnie silnik na gazie pracuje trochę ciszej. No i rewelacyjne spalanie.
5,0
~Masa
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 GDI 120KM 88kW
Obawiałem się silnika GDI ale przez 2 lata poza regularną wymianą oleju i 2 cewek zapłonowych nic się nie dzieje. Silniczek jest dynamiczny i świętnie napędza to niewielkie autko. 120 KM Startem spod świateł zawstydziłem już nie raz niejedno dużo mocniejsze auto.
2,0
~pajero
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 2.0 GDI 16V 129KM 95kW
Trzeba kręcić na wysokich obrotach chcąc jechać w miarę normalnie nie mówiąc dynamicznie co się wiąże z ogromnym zużyciem paliwa-nie ma możliwości założenia gazu!!! wynalazek \"GDI\" nie polecam.Brak momentu obrotowego- w terenie!!! porażka.
5,0
~Terenowiec
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 2.0 GDI 16V 129KM 95kW
2,0 GDI i w dodatku zagazowany. Fakt że instalacja była droga, ale niektórzy twierdzili że wogóle nie da się zagazować GDI a jak okazuje się da się i to w dodatku bardzo ładnie pracuje na gazie. Koszty utrzymanie śmiesznie niskie.
5,0
~Dominik
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 2.0 GDI 16V 129KM 95kW
jazda bez kompleksów w mieście. W trasie zależy... prędkość podróżna 140-150. Można więcej ale hałas wynikający z oporu powietrza zaczyna być męczący. Poza tym po co szybciej... przynajmniej do granicy kraju:))
5,0
~Paweu
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Nie zanotowano większych wad, świetnie pracuje z gazem. Nie lubi pracować poniżej 2 tys. obr/min - zdarza mu się wtedy szarpnąć. Poza tym nie zanotowałem nawet zużycia oleju!
4,0
~T.
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Powyzej 3 tys. dobra zabawa ale kosztowna... -dane nizej. Jedynka jest niesamowita zrywa asfalt i dotego stały napęd robi wrażenie.
5,0
~ziutek
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 2.0 GDI 16V 129KM 95kW
Jeszcze by sie z 10KM mocy przydalo, autko (5 drzwi) wazy 1.5 tony. poza tym super.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero Pinin
Średni koszt przejechania 100 km
13,50 zł
10,6
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~krism
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Troche slaby jak na to autko, malo elastyczny potrafi zgasnac przy ruszaniu z wiekszym obciazeniem
Mitsubishi Pajero Pinin