Szukaj

Lista ocen Nissan Note I (157) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 111 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek
Nissan Note I
Mikrovan 1.5 dCi 90KM 66kW
To ocena bardzo subiektywna. Prace układ jezdnego oceniam jako bardzo dobrą, bo jak na razie nie zawiódł moich oczekiwań. Zawieszenie pracuje cicho. Bardzo dobrze zbiera wszystkie nierówności dróg. Prowadząc to auto ma się poczucie pewności i bezpieczeństwa. Układ kierowniczy ma wspomaganie elektryczne i wymaga przyzwyczajenia - pracuje bardzo lekko, ale dosyć bezpośrednio (dobry kontakt z jezdnią). Hamulce z dobrą pracą ABS i ESP, które nie...
4,0
~Tomek - pisałem już kiedyś
Nissan Note I
Mikrovan 1.5 dCi 90KM 66kW
Układ kierowniczy ma wspomaganie elektryczne. Dalej więc zależy co kto lubi... Ktoś napisze, że do niczego, bo nie czuje się dokładnie-bezpośrednio nawierzchni. To prawda. Ja jednak cenie łatwość manewrowania. To auto jest w stanie prowadzić dzieciak - nie potrzeba wkładać najmniejszego wysiłku w manewrowanie samochodem na parkingu, a i przy maksymalnych prędkościach auto jest dobrze wyczuwalne. Zawieszenie: przód ok. Tył niezbyt dobrze. To...
5,0
~Jarek.
Nissan Note I
Mikrovan 1.5 dCi 90KM 66kW
Zawieszenie jest dość ciche i komfortowe, podróż tym autem to sama przyjemność. Moj note pochodzi z polskiego salonu. Przejechał już z po fantastycznych polskich drogach ponad 70 tyś km, a zawieszenie jest prawie jak nowe. Przed jego zakupem udałem się na stacje diagnostyczną na tzw ścieżkę diagnostyczną. Całe zawieszenie mam w oryginale tzn poprzedni właściciel nic w nim nie wymieniał. Momo sporego przebiegu jak na 3 lata w zawieszeniu nie ma...
5,0
~Darek
Nissan Note I
Mikrovan 1.6 i 16V 110KM 81kW
auto jest dość krótkie więc mimo opinii niektórych malkontentów musi nieco podskakiwać. jest za to przyjemnie spężyste i dość sztywne co pozwala bezpiecznie wchodzić w zakręty bez irracjonalnego lęku że auto zaraz się przewróci. Elektryczne wspomaganie kierownicy to fajna sprawa przy manewrowaniu na parkigu bo jest bardzo wydajne i moja żona i córka bardzo sobie ten wynalazek chwalą. W czasie szybszej jazdy wymaga jednak uwagi bo pomimo...
5,0
~Boom
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Świetnie trzyma się drogi nawet na lodzie być może to zasługa opon Dunlop ale jeździ się prawie jak w lecie. Niezauważyłem też raz progu ale przejechał po nim jak po poduszce. Jestem pod wrażeniem. Hamulce bardzo dobre. Najważniejsze samochód od pierwszego wejścia czuć, nie trzeba się do niego przyzwyczajać i jeździ się nim jakby od 5 lat. Na jeżdzie testowej gaz mi wchodził przy zmianie biegów lecz mój jest idelany. Na początku lekko skręcał...
5,0
~były a przez to szczęśliwy posiadacz "włocha"
Nissan Note I
Mikrovan 1.6 i 16V 110KM 81kW
twardo i sprężyście. Daje się zauwazyć róznicę z np. kompaktami bo to jednak auto o 10 cm wyższe i nieco się buja. Na bruku słychać stukot przedniego zawieszenia gdzieś z okolicy kolumny kierowniczej ( mam nadzieję że to ten typ tak ma?) Całe szczęście że nie upchnięto w zawieszeniu tak modnych teraz wielowahaczy. W naszej wyboistej rzeczywistości to tragiczna pomyłka. Mc persony z przodu i belka skętna z tyłu to optymalne rozwiązanie,...
4,0
~zuchu76
Nissan Note I
Mikrovan 1.5 dCi 90KM 66kW
Zawieszenie zestrojone dość twardo. Po przesiadce z Laguny wydawało mi się mało komfortowe ale już się przyzwyczaiłem i po równej drodze jedzie się nienajgorzej. Na dziurach niestety czuć że konstruktorzy zwiększyli sztywność kosztem komfortu. Odgłosy jazdy po dziurawej drodze przenoszą się do kabiny (po wyciszeniu nadkoli zdecydowana poprawa i ma się wrażenie że zawieszenie lepiej wybiera nierówności bo nie słychać jak się tłucze)
5,0
~gawron16
Nissan Note I
Mikrovan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Nie wiedziałem, że auto z belką skrętną może się prowadzić równie dobrze co z wielowachaczami z tyłu. Jedynym mankamentem jest krótki skok amortyzatorów, co na naszych dziurach skutkuje dobijaniem, jeśli za szybko się rozpędzimy, bardzo za szybko. W trasie pow. 150 km/h czuć boczny wiatr, ale ten musi być mocny albo halny, bo przy wyprzedzaniu TIRow nawet przy 160-170 km/h nic się nie dzieje i prowadzi się znakomicie.
5,0
~KrzysiekŚ
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
+/- krótki skok amortyzatorów powoduje iż trafienie kołem w dziure dobija je do ograniczników (bardzo nieprzyjemne) - z drugiej strony mały wychył nadwozia uprzyjemnia jazdę w zakrętach, - wszystko było by ok gdyby nie opony, są zbyt wąskie przy dużej wysokości koła (rozmiar 185/65/R15) co powoduje że samochód nie prowadzi sie za dobrze - konieczna zmiana na szersze l/lub bardziej sztywne,
4,0
~Darek S
Nissan Note I
Mikrovan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Auto jest wyższe ok 10 cm niż przeciętny hatchback ale mimo to na zakrętach nie wychyla się zbytnio. Zawieszenie jest przyjemnie sprężyste, powiedziałbym że nawet twarde (jeździłem poprzednio astrą II to wiem co znaczy określenie "twarde zawieszenie"). Dziury w jezdni wybiara zadziwiająco cicho. Odrobinę podskakuje na poprzecznych nierównościach co dziwi bo ma przecież ponad 260 cm rozstawu osi
Nissan Note I