Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback (810) - Silnik

Na liście zabraknie 798 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~miczek.mk@interia.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
Jeździłem samochodem Opel Astra II Classic 1.4 Twinport
90KM 2006 rok hatchback przez pięć lat. Przejechałem 320
tys. km, od nowego. Nie spodziewałem się, że to tak
porządne auto. Wcale się nie psuło. Sprawnie jeździło.
Połączenie wody z ogniem. Takich solidnych aut jest coraz
mniej. Tego po oplu się nie spodziewałem. Silnika
twinport na łańcuchu do wcześniejszego 1.4 16V z
rozrządem na pasku nie ma nawet co porównywać. To...
3,0
~Krystian
Opel Astra G
Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW
Kupiłem go w 2017 za 4tysiace. Nie wyobrażam sobie lepszego auta za tą cenę. Oczywiscie pod względem poruszania się bo przyjemnie się jeździ choćby droga ekspresowa bo mam wersje z tempomatem i jadąc 120km/h nie jest głośno. Auto jest super mało awaryjne, jedynie co mnie denerwuje to mam błotniki od rdzy i progi. Z minusów to trochę się powoli zbiera z niskich obrotów, szczególnie na zimnym trzeba długo potrzymać pedał gazu za nim ruszy, żeby...
5,0
~M.B.
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
jest to stara sprawdzona jednostka 8 zaworowa o mocy 84 KM , szczerze mówiąc to nie dostarcza adrenaliny nawet podczas prób dynamicznej jazdy ale za to jest wdzięczna z kilku powodów : jest bardzo elastyczna, przykładowo bez kłopotu toczy się na V biegu 60 km/h mając wówczas 1700 obr/min !!! i bez kłopotu przy tej prędkości płynnie przyspiesza (dodam że jednostka 1.6 16 V może o takiej prędkości obrotowej na piatym biegu przy 60 km/h tylko...
4,0
~Przemysław
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Moim zdaniem lepiej poszukać egzemplarzy z silnikiem 1.8, ponieważ dynamika stoi na poziomie 1.4, a spalanie takie samo jak w 1.8, co nie znaczy, że samochód jest mułem. Do sporadycznego wyprzedzania wystarczy. Jeżeli ktoś ma raczej spokojny styl jazdy (ja), to nie powinien się zawieść. Co do silnika, to nie sprawia większych problemów. Zalewać dobrym olejem i regularnie wymieniać filtry, a posłuży lata bez większych kosztów. Wbrew powszechnej...
2,0
~Samson
Opel Astra G
Hatchback 2.0 DI 82KM 60kW
Przez okres dwóch lat było niby wszystko ok, poza jakimiś drobiazgami. Oczywiście systematycznie wymieniałem olej, klocki i świece. Silnik w tym modelu jest beznadziejny. Wieczne kłopoty z lampką silnika, sygnalizującą kolejne defekty, (zaznaczam, że gdy lampka silnika sie zapala, komputer odłącza turbine, czyli moc spada o połowe, a spalanie paliwa wzrasta z 6 do 10 listrów na 100km!). Zaczeło się niewinnie od awarii - turbiny. Koszt naprawy...
4,0
~krzyssiek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
Dobrze w mieście i na tłocznej trasie,słabo wyprzedza ale tak poza miastem to 100-110 mozna dawać, potem jest głośno ale na autostradzie to i 130-140 mozna bez problemu, tylko że robi się głośniej Usterki silnika: Złamany plastikowy kruciec pompy wody przy 115tys (zamiennik wziałem bo miał kruciec metalowy- kosz całkowity 450zł ), 2 x strzelił czujnik cisnienia oleju -2 x 35 żł (uwaga mechanika - ten typ tak ma i może zaraz po wymianie paść...
4,0
~bikepromotor
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 85KM 63kW
Silnik 1.6 8V to nie szczyt techniki. Absolutnie jednak nie mogę powiedzieć, że to przestarzała konstrukcja. Nie odczuwam różnicy w dynamice porównując do 100-konnego Focusa, ponieważ moment obrotowy jest bardzo zbliżony, a większa różnica w mocy pojawi się DOPIERO przy obrotach powyżej 4500/min - każdy wie jak rzadko w codziennej eksploatacji wkręcamy silnik tak wysoko. Spalanie zmierzone dokładnie: 400 km tylko w mieście (Zielona Góra bez...
5,0
~Karool
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Silnik , pierwsza klasa -szukałem trochę tego modelu 1.6 8V ale opłacało się . Oczywiście nie jest to sportowy model a raczej wozidło dla "ojca rodziny" Jeżeli trzeba pojechać dynamicznej (trzeba redukować biegi ) ale przy obecnym ruchu na naszych zatłoczonych drogach rajdówka jest raczej zbędna . Miłe zaskoczenie przy dystrybutorze dla tych co nie przekraczają 100km/h (prędkości podróżnej) Astra w cyklu mieszanym nie przekroczyła 8,5l po...
1,0
~Agnieszka
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Silnik zaczyna być w miarę dynamiczny dopiero po sporym wdepnięciu pedału w podłogę, co skutkuje wyraźnym wzrostem spalania. Słaby punkt silnika 16v to siadające zawory (kosztowna awaria), uszczelka pod głowicą i czujniki wału. Ale podobno te silniki tak mają że jak coś sie zacznie dziać to na całego i wtedy auto miesiącami nie wyjedzie z warsztatu. Lubi brać olej (kolejna cecha 16v), rano przy odpalaniu widać biały dym z rury wydechu. Na...
4,0
~Wojtek
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Silnik po 210 tysiącach pracuje nieźle. Właściwie do 180 tysięcy nie działo się z nim nic. Później Z poważniejszych napraw to uszczelka pod głowicą przy 180 tysiącach i chłodnica oleju. Zaczynają pojawiać się też wycieki z okolicy pokrywy zaworów najprawdopodobniej przez przytkaną odmę. Silnik długo się grzeje i późno w stosunku do innych turbodiesli osiąga moment pozwalający na w miarę przyjemną jazdę ( powyżej 2200 obr/min, który kończy...
Opel Astra G Hatchback