Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback (810) - Silnik

Na liście zabraknie 798 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Mój opelek to wyprodukowany w Polsce egzemplarz 1.4 Twinport 90KM Silnik nieco głośny, ale hałąs porównywalny np z Renault Megane III 1.6 110KM. Biorąc pod uwagę pojemność silnika samochód całkiem dynamiczny i stosunkowo ekonomiczny. Silnik przez cały okres eksploatacji nie sprawiał żadnych problemów. Od przebiegu 120000km muszę dolewać ok 0,5 litra oleju silnikowego ( raz na 15000km)
3,0
~funfel
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Silnik byłby OK gdyby nie problemy z falującymi obrotami i słynnym EGR. Trzeba wspomnieć że silnik lubi sobie łyknąć oleju. Sprawny motor fajnie mruczy Jest to 16v więc trzeba go kręcić niestety od samego dołu jeżeli chcemy dynamicznie jeżdzić. Redukcja z 5 na 4 często nie daje oczekiwanego efektu prędzej na 3 wtedy można bezpiecznie wyprzedzić. Optymalny silnik to 1.8 lub 2.0(przy 1.6 auto waży 1.2t)
4,0
~RobertG
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Silnik, który posiadam, był określany jako najbardziej ekonomiczny. Faktycznie - jednopunktowy 8V w trasie przynosi miłe efekty ekonomiczności wydatków na paliwo. Zdarzyło mi się przejechać 713 km na baku :) Ale średnio robię 650 km jeśli nie stoję w korkach. Jak na ten wiek, nigdy nic się nie zepsuło. Serwisuję silnik na bieżąco. W zasadzie może i czasem głośniejszy ale w końcu nie ciągle jadę 150km/h.
4,0
~Bartek
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
101KM - na kolana nie rzuca. Jadąc w 4 osoby z bagażem raczej utrzymujemy tempo niż wyprzedzamy innych. Poza tym z silnikiem problemów nie ma, nie licząc tego, że bierze ok. 0.3l oleju na 10.000km. Co do jego elastyczności to jest przeciętnie - rozkręca się dosyć powoli, a dopiero na wyższych obrotach możemy myśleć o wyprzedzaniu. W ocenie końcowej nie jest tak źle. Z czystym sumieniem przyznaje 3,5/5.
2,0
~Tomasz Ł.
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Ktoś, kto poniżej wypowiedział się na temat spalania ma alabo fabrycznie nowe auto, albo wierzy ślepo we wskazania komputera pokładowego. Wersja 16 zaworowa żadko schodzi poniżej 7 litrów na 100, a o spalaniu aut mocno używanych lepiej nie mówić. Silnik wkręci się chętnie do 3500-4000 obr. potem..... dziura, nie warto go zyłować, bo moment obrotowy znacznie spada przy wyższych orbotach.
4,0
~Adam
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 85KM 63kW
1.6 V8 benzyniak, silnik nieprzyzwoicie sprawny, przyjazny gazowi i stosunkowo oszczędny. Jak się go przycisnęło to potrafił się bardzo składnie zebrać, mimo że prędkość maksymalna z żadnych butów nie wyrzuca. Mocny spadek mocy odczuwany przy włączeniu klimatyzacji, około dwa razy miałem sytuację, że klimatyzacja była go w stanie nawet zdusić kiedy auto było na luzie.
4,0
~fioletowy
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Silnik 1.6 8v jest pancerny - nic tylko lać paliwo. No właśnie - niestety ma dość spory apetyt. A może tylko tak mi się wydaję, bo wcześniej jeździłem Yarisem 1.0 pierwszej generacji... Odpukać silnik jest bardzo solidny, chyba najlepszy wybór w Astrze II jeżeli chodzi o niezawodność. Szkoda tylko apetytu na paliwo i dość słabego przyspieszenia (ośmiozaworówka - coś za coś).
5,0
~llorent
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Mimo juz 18 lat auto mechanicznie swietnie. Oleju nie bierze dużo, silnik dobrze przyspiesza,wszystko jest naprawdę solidne i wytrzymałe. Mechanicy doradzili mi ten silnik i sie nie zawiodlem,prawdopodobnie najlepszy silnik z calej gamy opla G. W przeciagu roku musiałem tylko przeczyscic zawor egr az dziwne,auto dosyć stare i wgl a trzyma sie bardzo dobrze. Silnik POLECAM!
2,0
~Lelo
Opel Astra G
Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW
Silnik całkiem dynamiczny, co prawda nie jest to 1.9TDI, ale mocowo daje radę (bez szaleństw). Aktualnie tykająca bomba, z powodu przebiegu, gruntowny remont zupełnie nieopłacalny z powodu wysokich kosztów nawet, tego prostego DIESLA. Po prostu lepiej kupić inny samochód niż inwestować równowartość auta w naprawę... Kiedy i tak nie będzie on pierwszej świeżości.
1,0
~Były użytkownik
Opel Astra G
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW
To najsłabszy punkt tego samochodu. Silnik posiada wadę fabryczną - potwierdzone w Oplu i u mechanika (dotyczy to wszystkich silników 1,6 105 KM z Astry III, a montowanych w Astrze III i Astrze II Classic), mianowicie bierze olej - nawet 1,5 litra na 650 km! Silnik zaczyna brać olej od przebiegu ok. 170000 - 180000 km. Wymiana nie jest opłacalna, naprawa też.
Opel Astra G Hatchback