Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2008-2013 (51) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Myniek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Auto dość dobrze trzyma się drogi, ale komfort jazdy jak powyżej - wóz drabiniasty. Rozwiązanie zawieszenia wzięte wprost z czołu Tygrys lub Panthera. Teraz wiem co przeżywali niemieccy czołgiści... Ktoś tu pisał, że Citroen buja i nie trzyma się drogi. Ta osoba widziała zapewne Citroena tylko na reklamie. Zapewniam, że drogi trzyma się lepiej niż to \"cudo\" / Insignia, a komfort jak u mamy na kolanach. Żal wychodzić z auta. Dodatkowo (mam...
3,0
~Marcin
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Auto twarde jak wóz drabiniasty, radzę się przed zakupem przejechać i porównać z innymi. Wymieniłem amortyzatory ze względu na to że tylne przy przebiegu ok. 200tys.km się poddały, to wymieniłem wszystkie. Głośna praca zawieszenia i kiepskie wyciszenie nadkoli. Jest pod tym względem dużo gorzej niż w Scenicu 2 którego również posiadam co nie przystoi do klasy auta. Nie można nawet porównywać do układów jezdnych audi, bmw czy Mercedesa, było by...
3,0
~Marcin
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Auto twarde jak wóz drabiniasty, radzę się przed zakupem przejechać i porównać z innymi. Wymieniłem amortyzatory ze względu na to że tylne przy przebiegu ok. 200tys.km się poddały, to wymieniłem wszystkie. Głośna praca zawieszenia i kiepskie wyciszenie nadkoli. Jest pod tym względem dużo gorzej niż w Scenicu 2 którego również posiadam co nie przystoi do klasy auta. Nie można nawet porównywać do układów jezdnych audi, bmw czy Mercedesa, było by...
5,0
~sławcio
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Lekkość z jaką prowadzi się ten samochód przeszły moje najśmielsze oczekiwania.Przed jazdą próbną stanąłem obok insignii i pomyślałem: \"o kurcze to duże autko wiec pewnie będzie się prowadzić jak czołg\" .Po czym wsiadłem i po przejechaniu paru kilometrów w zakrętach i w terenie górzystym mogę jednoznacznie powiedzieć że ma się wrażenie że samochód nie waży 1500 kg tylko maks. 1100 :)Skręcasz kierownicę a samochód jak grzeczna klacz podąża...
3,0
~szej hulud
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Dziwnie - siedzi się jakoś wysoko (fotel w najniższym położeniu) więc wyraźnie czuć przechyły nadwozia. Z drugiej strony w trybie sport (trzeba jeździć w tym trybie) samochodów jedzie w łukach jak po szynach - felgi 18. Układ kierowniczy trochę nerwowy, ale w negatywnym tego słowa znaczeniu. Mam mieszanie odczucia co do hamulców - wyraźnie czuć dużą siłę hamulców, ale z drugiej strony droga hamowania nie jest porażająco krótka (masa)
4,0
~Kazmirus
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
18\'\' koła to już spore wielkości. Na kocich łbach, gdyby nie hałas to jedzie się prawie jak po asfalcie. Zawieszenie jest zestrojone na średnio twarde. Dobrze znosi nierówności i nie przenosi drgań na karoserię i fotel kierowcy. JEDYNE ZASTRZEŻENIE MAM DO WSPOMAGANIA. JEST ZBYT CZUŁE, MIĘKKIE I NIERÓWNOŚCI WZDŁUŻNE (KOLEINY) ŁATWO PRZENOSZĄ SIĘ NA UKŁAD KIEROWNICZY. Laguna pod tym względem była zupełnie nieczuła na koleiny. Układ jezdny...
3,0
~tdci
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zawieszenie dość dobre choć od 120 tys km czuć, że amortyzatory już trzeba wymienić. Trochę wcześnie jak na eksploatację na trasach. Tragiczne hamulce. SYstem ususzania tarcz powoduje ich wichrowanie się co ok 50 tys km (wymianiałem juz 3 razy). Poza tym klocki są niezwykle głośne - hamuje jakby kończyły się klocki.
5,0
~góralik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Prowadzi się jak nowe. Mam jednak wrażenie ze amortyzatory straciły pare procent ze swojej sprawności ( byś może jestem przewrażliwiony) Wszystkie gumy, końcówki Ok, nie ma się czego czepiać' Poprzeczne nierówności tak samo przenosi do środka jak na początku
4,0
~Mariusz
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Super. Od nowości do 187 kkm nic nie dotykane i jest oki. Jest dość proste, ale się sprawdza. Trakcja nie taka jak w MB czy Audi , ale nie ma co narzekać. Hamulce do bani. Takie trochę jak na rynek USA - czyli służą do spowalniania.
5,0
~Michał
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Jeździ jak po szynach. Mógłby być trochę bardziej miękki. Niewiele zmiękcza zawieszenie przełączenie w tryb Tour , natomiast jak chcesz poszaleć włączasz SPORT i świat jest pod twymi kołami.Rewelacyjne spisuje się napęd 4x4
Opel Insignia I Hatchback