Szukaj

Lista ocen Opel Vectra C Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW 2002-2005 (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~virus20057
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
trakcja super 120km/h po zakrętach i nie czuć ale wytrzymałość to juz inna sprawa wymieniłem juz 3 wahacze tył banany po ok 230zł szt. amork po 130zł 2x gumy rózne tanio ok 30-40 zł aaa i co ważne pompę elektro-hydrauliczna od wspomagania nowa w servisie ok 5tys. na allegro ok 2,5 a używka ok 700zł z wymianą ok 1000zł
1,0
~Adameo
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
zawieszenie to porażka... Wielowahaczowe, aluminiowe, z tyłu szybko wyrabiające się tuleje bananów, wahacze poprzeczne z niewymienialnymi tulejami, maglownica szybko się wyrabia. W zakrętach jest podsterowne więc auto w szybkie zakręty może wchodzić z promieniem skrętu ciężarówki... Auto ogólnie twarde i niewygodne w dalekie trasy.
4,0
~John
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Mam wersje GTS ze sportowym zawieszeniem fabrycznym -2cm, do tego opony 215/50/17, trzyma się drogi ładnie jeżeli się dba należycie o zawieszenie i nie ma luzów to nie pływa po drodze i dobrze trzyma się nawierzchni
4,0
~Kearol
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Drogi trzyma sie rewelacyjnie, gorzej z plastikami ktore czasem slychac na dziurach no i tylna klapa lubi podkakiwac dosc głośno stukając. Pomijajac szczegóły, przy duzych predkosciach rewelacja, limuzyna za rozsadne pieniadze.
4,0
~maciek1951@o2.pl
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
wersja gts stanowczo za twarda na polskie drogi,ale jak poczuje pod kołami dobry asfalt to trakcja jak w sportowym samochodzie,do szczęścia brakuje jedynie napędu na 4 koła.do tej pory jedynie wymieniłem łącznik stabilizatora.
5,0
~Pawel
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Uklad jeszny spisuje sie zadowalajaco na naszych drogach przez okres pieciu lat wymienilem tylko laczniki stabilizatorow i ustawialem geometrie kul tylnych,ten typ lubi tak miec z ta geometria
4,0
~FURIOZO_GTS
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
GTS- jest sztywny i twardy bo to taka wersja jak i 17\" felgi mimo to nie porównywałbym go z wczesniejszym moim samochodem (BMW) Opel prowadzi sie mniej pewnie ale nie znaczy to że czegos mu brakuje.
4,0
~Krzysiek
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Zalecam regularnie diagnozować zbieżność. Poza tym w ciągu 3 lat nie wymieniałem amortyzatorów czy sprężyn, a jedyne co to drążki stabilizatora, osłonę przegubu.
5,0
~maciek
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Posiadam Vectre GTS z nieco obniżonym zawieszeniem na felgach 17'' więc zawieszenie jest twarde, bardzo stabilny samochód, trzymający się drogi .
Dziennik kosztów dla Opel Vectra C Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~wojciech.zapalski@op.pl
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Zawieszenie w wersji GTS jest rewelacyjne, samochód trzyma się jezdni jak przyklejony, troszkę słychać na nierównościach, ale w końcu to GTS...
Opel Vectra C Hatchback