Szukaj

Lista ocen Peugeot 106 I 1.0 45KM 33kW 1991-1996 (57) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Wojciech
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
W ciągu 4 lat : uszczelka pod głowicą (przy 280 tys.), łożyska kół, półosie, regeneracja belki skrętnej, sprzęgło, tarcze+kocki przód x2, pełna regeneracja zacisków + nowe linki ręcznego, stacyjka, tuleje wahacza i sworznie x2. Samochód NIGDY nie zawiódł na trasie, a powyższe naprawy wynikały głownie z wieku samochodu i przebiegu. Wszystko było robione na bieżąco.
1,0
~nasoniv@yahoo.com
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
belka skretna z tylu- chyba w kazdym, 106 sie psuje, belke trzeba wymienic lub ewentualnie zregenerowac. Uszczelka pod glowica- 2 razy w ciagu roku, w drugim remoncie wymienilem wszystkie zawory, uszczelniacze, mimo to ostatnio znowu cos sie zaczyna dziac- objawy jak poprzednio: przegrzewanie i brak reakcji na gaz- duszenie sie.
5,0
~salak michał
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
raz stałem na poboczu bo padł mi moduł w peugeotach to chyba poważniejsza usterka która może unieruchomić pojazd na drodze przy przebiegu ok 300 tys to samo stało sie w 405 mojego ojca a wiec użytkownicy tych samochodzików lepiej po 250 tys km lepiej zmienić moduł na nowy i problem z głowy na następne 250 tys km
1,0
~Samiec Alfa
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
tragicznie auto co tydzień lądowało u mechanika jak nie rozwalone hamulce to pęknięty wąż od chłodnicy, łożyska, sprzęgło, zawieszenie to już kompletny żart. Silnik w końcu kompletnie nie odpalił tak nagle, brak kompresji i wiele innych trafiłem tak zle na koniec chciałem go po prostu spalić!!
4,0
~Norbilg@tlen.pl
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
Zrobiłem 10 tys. w 6 miesięcy i nic nie robiłem, ale po kupieniu w maju od niemca zmieniłem łożyska z przodu i jedną poduszkę pod wachaczem a w silniku oprócz oleju i pasków wumnieniłem filtr powietrza. Do dziś ałto jeździe codziennie bez przeszkód i kłopotów
3,0
~m
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
Wydmuchana uszczelka pod głowicą- ale ten typ tak ma. Przez nieudolność mechaników musiałem wymieniać ją ponownie- ale do tej pory jest OK :) Koszty samodzielnej wymiany (włączając planowanie głowicy) zamykają się w 150 zł
2,0
~Mario
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
200 tyś i belka tylna się rozpadła (bolączką wszystkich peugeotów - kto to wymyślił), alternator padł, silnik wycieraczek no i uszczelka pod głowicą woda przywitała się z olejem ale jeździł i to ładne 2 tygodnie
3,0
~mfogtman@op.pl
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
No i tu jest tego trochę. Po pierwsze przeguby - to chyba zmora tego auta. No i oczywiście ta nieszczęsna belka skrętna - niezawodna ale awaryjna zwłaszcza w miejscu łączenia się wahaczy z osią - wychodzą luzy.
5,0
~pitd
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
silnik ma 80k, regularna wymiana pasków, olej leje półsyntetyk, wacha z bp, czasami 98 czyszcząca, ale to jak mam porfel zasobniejszy jedyne co wymieniłem to klocki, akumulator i tylne amory
3,0
~Vero
Peugeot 106 I
Hatchback 1.0 45KM 33kW
Koszt wymiany tarczy sprzęgła na nowe w 2006 roku to 350 zl. Wymiana belki zawieszenia tylnego na regenerowaną wlasnymi siłami to koszt ok 1200 zl, w salonie autoryzowanym ponad 3000 zl.
Peugeot 106 I