Szukaj

Lista ocen Peugeot 306 II (253) - Silnik

Na liście zabraknie 213 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Łukasz
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
Mój silnik to wersja NFT i według różnych źródeł ma od 99KM do 101KM. Nie sprawdzałem na hamowni ile ma dokładnie. Z silnika jestem bardzo zadowolony. Jest to porządny silnik benzynowy sprzed lat, wysokoobrotowy, który ma bardzo przyjemny dźwięk dla ucha (niektórzy mówią, że jak rajdówka). Uwielbiam go wkręcać na obroty (nawet do 6-7tys. obrotów). Ma on wtedy ogromną chęć jechać i można trochę na drodze poszaleć. Dzięki niskiej masy samochodu...
4,0
~topgir
Peugeot 306 II
Hatchback 2.0 S16 163KM 120kW
Jak na razie bez zastrzezen. Jesli ktos szuka auta miejskiego za nieduze pieniadze powinien zastanowic sie nad 306, mialem kolo 20tys na zakup auta i zdecydowalem sie na ta niepozorna biedronke. Kupujacy musi przygotowac sie ze po zakupie wyda na rozrzad kolo 600zl, regeneracje tylnej belki 700-900zl reszta podzespolow jest bajecznie tania. Wbrew negatywnej opini na temat 306 jestem zadowolony przesiadlem sie ze sporego Mercedesa do \"jazdy na...
4,0
~grainyday
Peugeot 306 II
Hatchback 1.8 101KM 74kW
Auto posiadam od 5 lat oprocz tego 3 inne - peugeot 308 , Mondeo 2009, Fiat Brava. TO najstarszy i nalepszy w calej stajni. Maly raczy samochodzik. Silnik 1.8 nadaje odpowiednie zbieranie sie w miescie i solidny zapas przy wyprzedzaniu, chociaz 12 letniego staruszka juz tak nie piluje. Wymagal w ciagu 5 lat 1 napraawy - pompa paliwowa oraz wymiany wycieraczek. Zauje ze ten model juz odszedl z linii. Kupilem 308 HDi automat - ale nie ma...
5,0
~Jarek
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
rewelacyjny silnik DW8 - spalanie w mieście zimą, korki, zaspy, grzanie by odlodzić szyby itp. - nie przekracza 6.5l oleju. Gdy nie ma tych dodatkowych moto godzin, auto nie spala mi więcej w mieście niż 5.8. Taki sprawy jak sprinty i wyścigi - primo - nie ma gdzie sekundo - nie to auto. Idealny samochód do jazdy po mieście. Teraz, gdy są mrozy nie chce mis ię wstawiać auta do garażu. czyli nocuje pod chmurką. Pali na dotyk. Latem jest to samo.
4,0
~Piotr
Peugeot 306 II
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Nie ma sie do czego przyczepic, dobra kultura pracy prawie go nie słychać, trochę kopci, bardziej na ukrainskim paliwie ale na Polskim tez sie zdarzalo. Gwiazdka niżej bo przez pasek wielorowkowy który się naderwał i zawiną wokół koła pasowego rozwalił pokrywe glowicy i przekroczył rozrząd, teraz głowica do wymiany, mimo ze stary samochód to zrobię tę awarię i mam nadzieję ze będę jeździł jeszcze długi czas
5,0
~Lechube
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Silniczek na benzynie pracował fenomenalnie. Nie wiem, czy to dzięki limitowanej wersji SUMMERTIME, (pełny wtrysk, plus do tego jakoś dziwnie dużo było pod maską), ale naprawdę rewelacja. Na drugim biegu dochodził do 110 km/h, prędkość max. 195 km/h. Fenomenalne przyśpieszenie, bardzo elastyczny. Nigdy nie było problemów z wyprzedzaniem, a ściganie się z dwulitrówkami nigdy nie sprawiało problemu. Dopiero LPG zabił mój silniczek.
2,0
~antoni.skarbek@o-i.pl
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Zbyt duży poziom drgań z uwagi na to że samochód znalazł się w serii o podwyższonym luzie na panewkach , o powyższym poinformowano mnie po przejechaniu 25000 km i wygaśnięciu gwarancji proponując odpłatną wymianę ( koszt około 3000 zł ) lub żebym go sprzedał , po 4 latach eksloatacji padł komputer ( brak sterowania wolnymi obrotami ,koszt wymiany około 3400 zł )
5,0
~Czarko306
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Silnik oceniam doskonale ponieważ ta konstrukcja jest bardzo wytrzymała nie bieże oleju i ma bardzo dobrą kulture pracy idealny do tego modelu.Problemy z atrapą na silniku po jakimś czasie mocowania mogą się poodrywać (wada konstrukcyjna) nic poważnego bez tego też można jeździć.Zimą odpalisz go bez problemu nawet w największą zamieć.
4,0
~Piotrek
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Silnik nie zawiódł mnie ani razu, wbrew opiniom o LPG przejechałem na gazie 190000 km i nic, silnik pracuje wzorcowo, nie przebiera i trzyma wolne obroty na stałym poziomie. Jeszcze jedno przy jakiejkolwiek predkosci czy jest to 60km/h czy 160km/h przy wrzuceniu na luz silnik nie gaśnie. Na gazie przyspieszenie jak na benzynie.
Dziennik kosztów dla Peugeot 306 II
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,4
l/100km
8,0
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~306 FAN
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Silnik bardzo dobry. Jeśli chodzi o elastyczność wypada średnio. Jeżeli ktoś lubi szybką jazde polecam większy. Osobiście szukam większego. Najlepszą prędkością dla tego auta 100-120 km/h. Maksymalna prędkość którą udało mi się uzyskać 187km/h. Po przejechaniu 70000 na LPG jedyny koszt to olej. Polecam MOBIL SUPER S
Peugeot 306 II