Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Cabrio

Łukasz, 3 lata temu
Silnik 2.0 16V 136KM 100kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 307 I Cabrio 2.0 16V 136KM 100kW 2003-2005 - Oceń swoje auto
4,36
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie proste i tanie w utrzymaniu,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Co trochę jakieś błędy ale często same znikają
4,0
Całokształt
Moje pierwsze auto. Kupione oczami ale było warto! W Polsce w której 40% aut to VAGi, 307 zdecydowanie wyróżnia się na drodze. Piękne Coupe i dodatkowo cabrio. Dzięki długiemu światłu stopu umieszczonemu na klapie bagażnika auto wygląda na bardziej sportowe niż jest w rzeczywistości. Świeżości dodają światła LED z tyłu (ogólnie znajomi myśleli że auto ma nie 15 a 10 lat), wygląda agresywniej niż po fl.
Wrażenia
4,0
Silnik
To jest niestety jedyny minus tego auta. Niestety ale 136 koni nie pozwala na wiele zwłaszcza mając 5 stopniowa skrzynię. Ogranicznik prędkości na 207 km/h. Auto nie nadaje się do wyścigów. Słabo jest też z ekonomią auta, 11 litrów w cyklu mieszanym było wynikiem normalnym. Przez to założyłem instalacje LPG. Był to strzał w 10! Przyspieszenie 10 sekund do 100km/h, podobno ważniejsza jest elastyczność, od 80-120 na 3 biegu w 7 sekund, 4 bieg- 10 sekund, 5- 15 sekund. Zacięcia sportowego nie ma ale ratuje go wersja z turbo z którą nie miałem styczności niestety. Jeżeli możecie wybrać 180 to polecam. Plusem jest utrzymanie pod względem dostępności części i ich ceny.
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj inżynierowie Peugeota nie popisali się. Przy wyższych obrotach, biegi wrzuca się mocno, czasami nie łapie wsteczny. Jeżeli wrzucamy biegi przy normalnych obrotach, nie ma problemu, no ale silnik jest mułowaty....
4,0
Układ jezdny
Do 180 można trzymać nawet jedną ręką, później już zaczyna bujać
5,0
Karoseria
Myślę że nie ma się czego doczepić. Auto jest specyficzne i rozumiem jak komuś się nie podoba, ja go uwielbiam, ma niepowtarzalne kształty
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra
5,0
Ergonomia
Tu jest największy plus Peugeota. Fotele kubełkowe welurowe są bardzo ale to bardzo wygodne. 600 km do Kołobrzegu na strzała z miedzytankowaniem gazu, nawet nie odczułem, fotele świetnie wyprofilowane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chodzi bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kupowałem auto dla siebie a nie dla pasażerów. Jeżdżę maksymalnie we dwie osoby, miejsca na nogi dużo. Ale biorąc pod uwagę że mam 184 cm i siedząc wygodnie pozbawiam osobę z tyłu na jakąkolwiek wygodę
4,0
Wyciszenie
Do 150 fajnie później się krzyczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na studenta i sypiące się drobiazgi to naprawdę fajnie. Polecam z założoną instalacja LPG. Wtedy naprawdę fajne ekonomiczne auto. Opony na zimę 220 zł za sztukę, 12l LPG/100km, brak filtru paliwa, jest sitko, cena za olej 10w40 + wszystkie filtry- ok 260 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety plastiki w środku są słabej jakości ale materiały na desce rozdzielczej nie są złe
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do dzisiaj mam błąd ESP, czasami się wyłącza, nie wiem o co chodzi, raz uszkodziła mi się rolka napinacza, unieruchomiła auto na tydzień.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Spadła mi kompresja na 1 cylindrze po zmianie oleju z 10w 40 na 5w 40, silnik zaczął głośno pracować, słychać było cykanie spod maski, myślałem że to hydropopychacze. Odstawiłem do mechanika, nie chciał się pochwalić jak to zrobił, wziął 400 zł, silnik chodzi idealnie do dziś.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Cabrio