1. Duuuużo pali!!!!!
2. Cichy (ale tylko jak się zamkniesz w środku samochodu)
3,0
Skrzynia biegów
Działa poprawnie. Miękka. Jak w maselniczce.
5,0
Układ jezdny
Dobry komfort podróżowania. Nie szleję i dla mnie w zupełnosci wystarczało z dużym marginesem bezpieczeństwa
Komfort
3,0
Widoczność
Denerwujący lewy słupek A. Ogranicza widoczność na łukach w lewo. Trzeba głowa manewrować aby pieszego z pasów nie zdjąć.
5,0
Ergonomia
Ergonomia - wprost doskonała.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z Klimatyzacją automatyczną jest wszystko OK. Ja nigdy jej nie wyłączałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczająco dla wszystkich. Nawet do ślubu nim jechałem.
5,0
Wyciszenie
Znakomicie wycisza klekoczący silnik, który pomimo common rail głośny jest jak niemieckie TDI
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Słabo. Niemieckie TDI to 1,5 - 2 litrów mniej w każdej sytuacji. Nawet specjalnie zmieniałem styl jazdy. Brałem go na różne sztuczki. W serwisie co pół roku program zmieniali - i nic. Tzn wciąż za dużo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacinająca zmieniarka CD,
Przeciekający zbiornik paliwa (cena nowego ok 4000 PLN)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Regularnie serwisowany (no i "akcjowany") nie sprawiał problemów. Ale te Akcje Serwisowe. Byłem chyba na 3 lub 4 przez 3 lata użytkowania samochodu. A o ilu mi nie powiedziano tylko załatwiono to podczas przeglądów? Nie wiem. Niemniej - kłopotów nie miałem. Nie stanął mi nigdzie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
[l/100km]