Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 II Hatchback 5d (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~ghetto pimp
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Siła wspomagania dostosowuje się do prędkości co jest dosyć fajne, chociaż czuć to jest trochę sztuczne. Komfort tak opiewany w recenzjach, no cóż... na poziomie plastikowego auta na pedały, a podobno 308 to najbardziej komfortowe auto w klasie. Najgorsze jest jednak tylne zawieszenie, które na najmniejszym nawet łuku gdy są choćby najmniejsze nierówności ucieka i rzuca, jakby miało zaraz wypaść z drogi. Dosyć nieprzyjemne uczucie którego nie...
4,0
~Tomasz
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Zawieszenie jest dosyć miękkie jak na ogólny trend twardych konstrukcji stosowanych dzisiaj na świecie.Oczywiście do pełni szczęścia brakuje tylko wielowachaczowego zawieszania z tyłu zamiast belki skrętnej. Jest jeszcze jedna uwaga a mianowicie na zakrętach szczególnie przy pokonywaniu szyn tramwajowych tylna oś jest bardzo nerwowa i przestawia tył na zewnątrz zakrętu, w starej astrze mam wrażenie że było lepiej bardziej komfortowo .Może...
4,0
~Robert
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Zawieszenie jest dosyć komfortowe i ciche, a przy tym nie ma uczucia bujania na zakrętach. W same zakręty wchodzi pewnie i dobrze trzyma się drogi do czasu aż tylne koła nie wpadną w jakąś dziurę. Wrażenie jest takie jakby oba tylne koła nagle traciły kontakt z asfaltem. Odczucia na kierownicy są dosyć przytłumione, nie jest to Ford Focus, w którym kierowca doskonale wie co się dzieje z kołami. Zaletą natomiast jest mała kierownica, która...
5,0
~Tommm76
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Super. Nie jest ani za miękkie (jak to z Francuzami bywało) , ani za twarde. Porównałbym sprężystość zawieszenia do tego co oferuje Ford i jest to jak najbardziej komplement (miałem kiedyś Focusa). Rewelacją jest mała kierownica, która daje wrażenie jazdy jakby gokartem i pozwala fantastycznie manewrować autem czy np. wchodzić w zakręt. Bardzo mi się to podoba. Minusem zawieszenia jest to, że na gęstych nierównościach poprzecznych tylna...
4,0
~Steven
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Bardzo dobre trzymanie się do drogi, szeroki pojazd ponad 180 cm (Rapid 170cm), nisko osadzony środek ciężkości pozwala przejechać całkiem przyjemnie ostre zakręty. Skopał mnie ESP - za szybko pokonany ostry zakręt na mokrym asfalcie ale pod kontrolą. Mały minus za tylnią belkę skretną - to jest przy ostrychzakrętach po wpadnięciu w poprzeczną nierówność czuć jak tył lekko ucieka - minimalnie ale jednak, nie jest to wielewahaczowe jak w...
4,0
~Piotr
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 110KM 81kW
prowadzi się prawie idealnie, jak jadę po betonowej autostradzie w ogóle nie czuć tych dziur na jezdni jedynie mały dyskomfort jest podczas przejeżdżania poprzez poprzecznie przeszkody np. tory - lekko odczuwalna jest niestabilność tylej osi wydaje się ze tył skacze ale to tylko takie negatywne odczucie jeśli chodzi o samą jazdę to nie czuje się w nim prędkości a dla mnie jazda tym autem to sama przyjemność
4,0
~Michu
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Pukające amortyzatory przednie, tendencja do przeskakiwania przy zmianie pasa w koleinach. Prawie pancerne, jeszcze nie było potrzeby nic wymieniać. Dobrze trzyma się w zakrętach przy większych prędkościach, można poczuć się pewnie, nie zaskakuje nieprzewidywalnym zachowaniem (pamiętając o warunkach drogowych i miejscu) ogólnie nie jest źle...
4,0
~Mentoro
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Nieźle, poprzednio jeździłem wiele lat fordem mondeo mk4, mam za sobą też przygody z focusem - i ciężko to napisać ale auto naprawdę trzyma się nieźle drogi. Do tego super malutka kierownica, która jest genialna. Przednie zawieszenie na poprzecznych nierównościach trochę głośne.
5,0
~Annc
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Zawieszenie znakomite. Rewelacyjny kompromis miedzy komfortem a trzymaniem sie drogi. Delikatne tendencje do podsterownosci, ale to w koncu jest kompakt, nie mozna wymagac cudow.Tłumienie dziur i nierownosci - swietne.
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
4,7
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Piotrek
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Kompromis pomiędzy twardym, sztywnym zawieszeniem, a typowo francuskim komfortem. Pierwsze co zwraca uwagę po zajęciu miejsca kierowcy jest to wyjątkowo mała kierownica, co jest świetną sprawą.
Peugeot 308 II Hatchback 5d