Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan (52) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Damian
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Niedługo po zakupie (wtedy jakieś 220tyś km przebiegu), zerwał się pasek od alternatora. Samochód zaczął krzyczeć o awarii silnika i polecał mi się zatrzymać. Nie działał napęd elektryczny, a jazda na samym dieslu, kiedy samochód myśli, że może polegać również na elektrycznym to prawdziwa udręka. Samochód nie potrafi płynnie ruszyć (start zazwyczaj z silnika elektrycznego), bo trzeba go przegazować, zęby w ogóle jechał (nie polecam parkowania...
2,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
po przejechaniu 50 tys. zaczęło się: awaria pompy wysokiego ciśnienia i przejście silnika w tryb awaryjny, wyciek oleju z układu filtra oleju, wyciek płynu chłodzącego z ukladu termostatu, znowu przejście silnika w tryb awaryjny - wymiana sondy lambda, usuniecie wycieku oleju spod pokrywy zaworów. wszystko to w ciągu 3 tygodni. Gdybym nie przedłużyl gwarancji ten cud techniki puścił by mnie z torbami. jeżdzę nim dopóki będzie można przedłużyć...
5,0
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Również brak. Przy czym o tym samochodzie jest dobra opinia, co potwierdza choćby nagroda w raporcie TUV za 2014, gdzie ogólnie Peugeot 508 pokonał Mercedesa E-klasę. Mało jest opinii negatywnych, zdarzają się wzmianki o problemie z elektrycznym hamulcem i dostępem bezkluczykowym, poza tym zupełnie nic.
4,0
~Tom88T
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Przy przebiegu 185000 zacinanie zmiennej geometrii turbiny. Podczas normalnej jazdy bez dużego obciążania silnika nic się nie działo, jednak przy mocniejszym przyspieszaniu zacinała się zmienna geometria. Regeneracja turbo. Poza tym ok.
3,0
~Arekblachy
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Tak jak wspominałem z poważniejszych usterek to remont silnika po 100tys km i regeneracja turbiny + wymiana pompy paliwa (przy 50tys km)
3,0
~mm
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 VTi 120KM 88kW
LOZYSKO w kole piszczy,uszczelka miski olejowej jest na silikonie,polecam maksymalna gwarancje czyli 7lat.Klapa tylna woda wlewa sie do bagaznika
5,0
~Michal
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Przez rok 20 tysiecy kilometrow w trybie przeważnie miejskim i nic poważnego się nie działo
5,0
~Grzegorz bullit
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Brak, turbina nadal sprawna, dwumas też. FAP dolany przy 145 000km, koszt 450zł w ASO.
4,0
~mat
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
J.w. Za krótko jeżdżę bym miał prawo się wypowiadać w tym temacie. Na razie (odpukać) nic.
3,0
~Sebald
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Usterka pompy hamulcowej - brak hamulców przy dużych mrozach - to chyba dość poważne...
Peugeot 508 I Sedan